Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/52798
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКолос, Софія
dc.contributor.authorБілущак, Тетяна
dc.coverage.temporal21–23 травня 2020 року, Львів
dc.date.accessioned2020-07-01T20:50:00Z-
dc.date.available2020-07-01T20:50:00Z-
dc.date.created2020-05-21
dc.date.issued2020-05-21
dc.identifier.citationКолос С. Тенденції зацікавленості мультимедійними презентаціями книг у соціальних мережах / Софія Колос, Тетяна Білущак // Інформація, комунікація, суспільство 2020 : матеріали 9-ї Міжнародної наукової конференції, 21–23 травня 2020 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2020. — С. 182–183. — (Соціальні комунікації).
dc.identifier.isbn978-966-941-464-9
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/52798-
dc.description.abstractThe tendencies of interest in multimedia presentations of books on social networks are revealed and analyzed.
dc.format.extent182-183
dc.language.isouk
dc.publisherВидавництво Львівської політехніки
dc.relation.ispartofІнформація, комунікація, суспільство 2020 : матеріали 9-ї Міжнародної наукової конференції, 2020
dc.relation.urihttp://ceur-ws.org/Vol-2386/paper20.pdf
dc.subjectмультимедійна презентація
dc.subjectсоціальні мережі
dc.subjectвідеореклама книги
dc.subjectбуктрейлер
dc.subjectхештеги
dc.subjectстатистика
dc.titleТенденції зацікавленості мультимедійними презентаціями книг у соціальних мережах
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Національний університет “Львівська політехніка”, 2020
dc.contributor.affiliationНаціональний університет “Львівська політехніка”
dc.format.pages2
dc.identifier.citationenKolos S. Tendentsii zatsikavlenosti multymediinymy prezentatsiiamy knyh u sotsialnykh merezhakh / Sofiia Kolos, Tetiana Bilushchak // Informatsiia, komunikatsiia, suspilstvo 2020 : materialy 9-yi Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii, 21–23 travnia 2020 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2020. — P. 182–183. — (Sotsialni komunikatsii).
dc.relation.references[1] Т. Білущак, О. Радковець, “Використання інформаційної моделі при створенні мультимедійного формату для промоції книги”, Proceedings of the XL International Scientific and Practical Conference “Strategic priorities in science”. Вінниця, 2020. С.5-8.
dc.relation.references[2] Т. Білущак, В.Акиджи, “Особливості сервісів для створення віртуальних виставок у формуванні ефективного бібліотечноінформаційного простору”. Вісник Книжкової Палати. 2019. №2. C. 45-48.
dc.relation.references[3] Т. Білущак, В.Акиджи, “Віртуальні виставки: нові можливості у соціально-комунікаційних інституціях”, Матеріали VII Міжнародної наукової конференції “Інформація, комунікація, суспільство” (ICS-2018). Львів, 2018. С.81-82.
dc.relation.references[4] S.Fedushko, S. Kolos, “Effective Strategies for Using Hashtags in Online Communication. International Journal of Computing and Related Technologies”, 2018, 2 (2) pp. 82-90.
dc.relation.references[5] S.Fedushko, Y.Syerov, S.Kolos, “Hashtag as а Way of Archiving and Distributing Information on the Internet”, Proceedings of the 8th International Conference on “Mathematics. Information Technologies”. Education 2019, Vol. 2386 [Electronic resource] Available at: http://ceur-ws.org/Vol-2386/paper20.pdf.
dc.relation.referencesen[1] T. Bilushchak, O. Radkovets, "Vykorystannia informatsiinoi modeli pry stvorenni multymediinoho formatu dlia promotsii knyhy", Proceedings of the XL International Scientific and Practical Conference "Strategic priorities in science". Vinnytsia, 2020. P.5-8.
dc.relation.referencesen[2] T. Bilushchak, V.Akydzhy, "Osoblyvosti servisiv dlia stvorennia virtualnykh vystavok u formuvanni efektyvnoho bibliotechnoinformatsiinoho prostoru". Visnyk Knyzhkovoi Palaty. 2019. No 2. P. 45-48.
dc.relation.referencesen[3] T. Bilushchak, V.Akydzhy, "Virtualni vystavky: novi mozhlyvosti u sotsialno-komunikatsiinykh instytutsiiakh", Materialy VII Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii "Informatsiia, komunikatsiia, suspilstvo" (ICS-2018). Lviv, 2018. P.81-82.
dc.relation.referencesen[4] S.Fedushko, S. Kolos, "Effective Strategies for Using Hashtags in Online Communication. International Journal of Computing and Related Technologies", 2018, 2 (2) pp. 82-90.
dc.relation.referencesen[5] S.Fedushko, Y.Syerov, S.Kolos, "Hashtag as a Way of Archiving and Distributing Information on the Internet", Proceedings of the 8th International Conference on "Mathematics. Information Technologies". Education 2019, Vol. 2386 [Electronic resource] Available at: http://ceur-ws.org/Vol-2386/paper20.pdf.
dc.citation.conference9-ї Міжнародна наукова конференція "Інформація, комунікація, суспільство 2020"
dc.citation.journalTitleІнформація, комунікація, суспільство 2020 : матеріали 9-ї Міжнародної наукової конференції
dc.citation.spage182
dc.citation.epage183
dc.coverage.placenameЛьвів
dc.coverage.placenameLviv
Appears in Collections:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2020). – 2020 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2020_Kolos_S-Tendentsii_zatsikavlenosti_182-183.pdf470.91 kBAdobe PDFView/Open
2020_Kolos_S-Tendentsii_zatsikavlenosti_182-183__COVER.png1.21 MBimage/pngView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.