Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/52797
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВолошин, Тетяна
dc.contributor.authorБілущак, Тетяна
dc.coverage.temporal21–23 травня 2020 року, Львів
dc.date.accessioned2020-07-01T20:49:58Z-
dc.date.available2020-07-01T20:49:58Z-
dc.date.created2020-05-21
dc.date.issued2020-05-21
dc.identifier.citationВолошин Т. Організація та розроблення фірмового стилю для популяризації послуг / Тетяна Волошин, Тетяна Білущак // Інформація, комунікація, суспільство 2020 : матеріали 9-ї Міжнародної наукової конференції, 21–23 травня 2020 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2020. — С. 180–181. — (Соціальні комунікації).
dc.identifier.isbn978-966-941-464-9
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/52797-
dc.description.abstractThis article analyzes the main stages of corporate identity development.
dc.format.extent180-181
dc.language.isouk
dc.publisherВидавництво Львівської політехніки
dc.relation.ispartofІнформація, комунікація, суспільство 2020 : матеріали 9-ї Міжнародної наукової конференції, 2020
dc.subjectфірмовий стиль
dc.subjectрозробка айдетники фірми
dc.subjectпопуляризація послуг
dc.subjectбренбук
dc.titleОрганізація та розроблення фірмового стилю для популяризації послуг
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Національний університет “Львівська політехніка”, 2020
dc.contributor.affiliationНаціональний університет “Львівська політехніка”
dc.format.pages2
dc.identifier.citationenVoloshin T. Orhanizatsiia ta rozroblennia firmovoho styliu dlia populiaryzatsii posluh / Tetiana Voloshyn, Tetiana Bilushchak // Informatsiia, komunikatsiia, suspilstvo 2020 : materialy 9-yi Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii, 21–23 travnia 2020 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2020. — P. 180–181. — (Sotsialni komunikatsii).
dc.relation.references[1] С. Андреєв, Н. Андреєв, “Фірмовий стиль в сучасному маркетингу”, Маркетинг и маркетингові дослідження, 2009, No3, С. 222-230.
dc.relation.references[2] А. Бизюк, Д. Виткаленко, “Методика створення корпоративного стилю“, СхідноЄвропейський журнал передових технологій, 2011, No10 (49), С. 31-33.
dc.relation.references[3] Д. Аакер, Створення стильний брендбуків, М. Видадництво: Гребнікова, 2003, 340 с.
dc.relation.references[4] А. Куценко, Є.Лашкова, “Корпоративна ідентифікація бізнесу: бренд-бук і паспорт фірмових стандартів“: монографія, 2011, 262 с.
dc.relation.referencesen[1] S. Andreiev, N. Andreiev, "Firmovyi styl v suchasnomu marketynhu", Marketynh y marketynhovi doslidzhennia, 2009, No3, P. 222-230.
dc.relation.referencesen[2] A. Byziuk, D. Vytkalenko, "Metodyka stvorennia korporatyvnoho styliu", SkhidnoIevropeiskyi zhurnal peredovykh tekhnolohii, 2011, No10 (49), P. 31-33.
dc.relation.referencesen[3] D. Aaker, Stvorennia stylnyi brendbukiv, M. Vydadnytstvo: Hrebnikova, 2003, 340 p.
dc.relation.referencesen[4] A. Kutsenko, Ye.Lashkova, "Korporatyvna identyfikatsiia biznesu: brend-buk i pasport firmovykh standartiv": monograph, 2011, 262 p.
dc.citation.conference9-ї Міжнародна наукова конференція "Інформація, комунікація, суспільство 2020"
dc.citation.journalTitleІнформація, комунікація, суспільство 2020 : матеріали 9-ї Міжнародної наукової конференції
dc.citation.spage180
dc.citation.epage181
dc.coverage.placenameЛьвів
dc.coverage.placenameLviv
Appears in Collections:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2020). – 2020 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2020_Voloshin_T-Orhanizatsiia_ta_rozroblennia_180-181.pdf442.82 kBAdobe PDFView/Open
2020_Voloshin_T-Orhanizatsiia_ta_rozroblennia_180-181__COVER.png1.2 MBimage/pngView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.