Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/52787
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКомова, Марія
dc.contributor.authorПетрушка, Аліна
dc.coverage.temporal21–23 травня 2020 року, Львів
dc.date.accessioned2020-07-01T20:49:49Z-
dc.date.available2020-07-01T20:49:49Z-
dc.date.created2020-05-21
dc.date.issued2020-05-21
dc.identifier.citationКомова М. Комунікаційна взаємодія медіа та установи / Марія Комова, Аліна Петрушка // Інформація, комунікація, суспільство 2020 : матеріали 9-ї Міжнародної наукової конференції, 21–23 травня 2020 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2020. — С. 162–163. — (Соціальні комунікації).
dc.identifier.isbn978-966-941-464-9
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/52787-
dc.description.abstractCommunication interaction between the media and the institution has specific features due to the trends in the economic environment and social relations in society. These factors determine the current structure, functions and role of the media. When forming media content, the media takes into account the social, ideological, psychological characteristics of the audience: management and employees of the institution. Personal attitude of the media (editorial board, journalists) plays an important role in the factual basis and its interpretation. The strategy of communication interaction between the media and the institution is based on the application of conceptual approaches: systemic and personal psychological and communication approaches.
dc.format.extent162-163
dc.language.isouk
dc.publisherВидавництво Львівської політехніки
dc.relation.ispartofІнформація, комунікація, суспільство 2020 : матеріали 9-ї Міжнародної наукової конференції, 2020
dc.relation.urihttp://www.compromat.ru/page_11323.htm
dc.subjectкомунікаційна взаємодія
dc.subjectзасоби масової інформації
dc.subjectінформаційний продукт
dc.subjectкомунікаційний вплив
dc.subjectстратегії комунікаційної взаємодії
dc.titleКомунікаційна взаємодія медіа та установи
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Національний університет “Львівська політехніка”, 2020
dc.contributor.affiliationНаціональний університет “Львівська політехніка”
dc.format.pages2
dc.identifier.citationenKomova M. Komunikatsiina vzaiemodiia media ta ustanovy / Mariia Komova, Alina Petrushka // Informatsiia, komunikatsiia, suspilstvo 2020 : materialy 9-yi Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii, 21–23 travnia 2020 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2020. — P. 162–163. — (Sotsialni komunikatsii).
dc.relation.references[1] М.Комова, А.Пелещишин, Соціальнокомунікаційні технології : курс лекцій. Львів: Вид-во НУ “Львів. Політехніка”, 2018. 126 с.
dc.relation.references[2] M.Komova, A.Peleshchyshyn, and A.Petrushka. “Axiomatic Typology as a Special Method of Exploring Documentary Information” (in English), Conflict Management in Global Information Networks: Proceedings of the International Workshop on Conflict Management in Global Information Networks (CMiGIN 2019) co-located with 1st International Conference on Cyber Hygiene and Conflict Management in Global Information Networks (CyberConf 2019), Lviv, Ukraine, November 29, 2019. pp. 324-335.
dc.relation.references[3] A.Petrushka, M.Komova, and I.Demydov. “Social networks as an alternative environment for the implementation of scientific communication” (in English), CEUR Workshop Proceedings. 2019. Vol. 2392: Proceedings of the 1st International workshop on control, optimisation and analytical processing of social networks (COAPSN-2019), Lviv, Ukraine, May 16-17, 2019. pp. 79-94.
dc.relation.references[4] S. Aral, Ch. Dellarocas, and D. Godes, “Introduction to the Special Issue-Social Media and Business Transformation: A Framework for Research”, Information Systems Research, vol. 24, no. 1, 2013.
dc.relation.references[5] A.H. Arsenault, M.Castells, “The Structure and Dynamics of Global Multi-Media Business Networks”, International Journal of Communication, vol 2, pp. 707-748, 2008.
dc.relation.references[6] Кузьмич А. Філософсько-психологічні засади комунікативної дихотомії “автор-реципієнт”, Держава і регіони. 2011. № 2. С. 30-33.
dc.relation.references[7] Почепцов Г. 12 правил ведения PR-войны. URL: http://www.compromat.ru/page_11323.htm
dc.relation.references[8] 313. Порфімович О.Л. Імідж і влада. Київ: КНУ ім. Т. Шевченка. Ін-т журналістики, 2007. 80 с.
dc.relation.referencesen[1] M.Komova, A.Peleshchyshyn, Sotsialnokomunikatsiini tekhnolohii : kurs lektsii. Lviv: Vyd-vo NU "Lviv. Politekhnika", 2018. 126 p.
dc.relation.referencesen[2] M.Komova, A.Peleshchyshyn, and A.Petrushka. "Axiomatic Typology as a Special Method of Exploring Documentary Information" (in English), Conflict Management in Global Information Networks: Proceedings of the International Workshop on Conflict Management in Global Information Networks (CMiGIN 2019) co-located with 1st International Conference on Cyber Hygiene and Conflict Management in Global Information Networks (CyberConf 2019), Lviv, Ukraine, November 29, 2019. pp. 324-335.
dc.relation.referencesen[3] A.Petrushka, M.Komova, and I.Demydov. "Social networks as an alternative environment for the implementation of scientific communication" (in English), CEUR Workshop Proceedings. 2019. Vol. 2392: Proceedings of the 1st International workshop on control, optimisation and analytical processing of social networks (COAPSN-2019), Lviv, Ukraine, May 16-17, 2019. pp. 79-94.
dc.relation.referencesen[4] S. Aral, Ch. Dellarocas, and D. Godes, "Introduction to the Special Issue-Social Media and Business Transformation: A Framework for Research", Information Systems Research, vol. 24, no. 1, 2013.
dc.relation.referencesen[5] A.H. Arsenault, M.Castells, "The Structure and Dynamics of Global Multi-Media Business Networks", International Journal of Communication, vol 2, pp. 707-748, 2008.
dc.relation.referencesen[6] Kuzmych A. Filosofsko-psykholohichni zasady komunikatyvnoi dykhotomii "avtor-retsypiient", Derzhava i rehiony. 2011. No 2. P. 30-33.
dc.relation.referencesen[7] Pocheptsov H. 12 pravil vedeniia PR-voiny. URL: http://www.compromat.ru/page_11323.htm
dc.relation.referencesen[8] 313. Porfimovych O.L. Imidzh i vlada. Kyiv: KNU im. T. Shevchenka. In-t zhurnalistyky, 2007. 80 p.
dc.citation.conference9-ї Міжнародна наукова конференція "Інформація, комунікація, суспільство 2020"
dc.citation.journalTitleІнформація, комунікація, суспільство 2020 : матеріали 9-ї Міжнародної наукової конференції
dc.citation.spage162
dc.citation.epage163
dc.coverage.placenameЛьвів
dc.coverage.placenameLviv
Appears in Collections:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2020). – 2020 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2020_Komova_M-Komunikatsiina_vzaiemodiia_162-163.pdf425.65 kBAdobe PDFView/Open
2020_Komova_M-Komunikatsiina_vzaiemodiia_162-163__COVER.png1.36 MBimage/pngView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.