Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/52763
Title: Позиціонування як метод створення професійного бренду в соцмережах
Authors: Лукаш, Галина
Affiliation: Донецький національний університет ім. Василя Стуса
Bibliographic description (Ukraine): Лукаш Г. Позиціонування як метод створення професійного бренду в соцмережах / Галина Лукаш // Інформація, комунікація, суспільство 2020 : матеріали 9-ї Міжнародної наукової конференції, 21–23 травня 2020 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2020. — С. 19–20. — (Інформаційні та комунікаційні технології в Internet та World Wide Web).
Bibliographic description (International): Lukash H. Pozytsionuvannia yak metod stvorennia profesiinoho brendu v sotsmerezhakh / Halina Lukash // Informatsiia, komunikatsiia, suspilstvo 2020 : materialy 9-yi Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii, 21–23 travnia 2020 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2020. — P. 19–20. — (Informatsiini ta komunikatsiini tekhnolohii v Internet ta World Wide Web).
Is part of: Інформація, комунікація, суспільство 2020 : матеріали 9-ї Міжнародної наукової конференції, 2020
Conference/Event: 9-ї Міжнародна наукова конференція "Інформація, комунікація, суспільство 2020"
Journal/Collection: Інформація, комунікація, суспільство 2020 : матеріали 9-ї Міжнародної наукової конференції
Issue Date: 21-May-2020
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: 21–23 травня 2020 року, Львів
Keywords: імідж фахівця
професійний імідж
бренд
особисті стратегії
Number of pages: 2
Page range: 19-20
Start page: 19
End page: 20
Abstract: The problem of analysis of social network tools in the process of its formationa professional brand is investigated. Positioning is characterized as one of the important methods of creating a professional brand. The significance of the image of a professional in social networks as a special market force is determined.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/52763
ISBN: 978-966-941-464-9
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2020
URL for reference material: http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/
https://altairbook.com/books/3726681-fioletovaya-korova-audiokniga-mp3.html
https://pravo.ua/mezhisocmerezhi/
References (Ukraine): [1] Baluk, N. R., Buk, L. M., Vovchanska, O. M., Skybinskyi, S. V. Communications in creating a personal brand. URL: file: /// C: / Users / Admin / Downloads / Torg_2018_23_21.pdf (access date: 05.05.2020).
[2] Bilovodska, O. A., Puzikova, M. V. Analysis and evaluation of personal branding in terms of improving the professional success of the individual. Marketing and Innovation Management, №4, pp. 67-74. (2011). URL: http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/ (access date: 05.05.2020).
[3] Volnova LM Social networks as a specific communicative environment. Language: mental, social and socio-cultural aspects: a collection of scientific works of participants of the round table (November 11, 2019, Kyiv) [Electronic edition] / Ed. board: Volnova LM, Otych DD, Chevelcha TR; for general ed. Assoc. Volnova LM Kyiv, 2020. 45 p.
[4] Hodyn S. Violet cow. Moscow: Mann, Ivanov and Ferber, 176 p. (2011). URL: https://altairbook.com/books/3726681-fioletovaya-korova-audiokniga-mp3.html. (appeal date: 05.05.2020).
[5] Kochkyna, N. Application of mythotechnologies in modern viral communications. Global transformations of the international economic system: [collective monograph]. [AND. Starostina, I. Pavlinov, L. Skodorova and others]. Tiraspol, pp. 68–81, (2015).
[6] The boundaries of the social network. Ukrainian lawyer. 1-2, (2019). https://pravo.ua/mezhisocmerezhi/ (access date: 06.05.2020).
[7] Pinchuk, O.P Historical and analytical review of the development of social network technologies and prospects for their use in education Information technologies and teaching aids, 4 (48). Pp. 14-34, (2015).
[8] A. Peleshchyshyn, O. Markovets, V. Vus, S. Albota, «Identifying specific roles of users of social networks and their influence methods», Комп'ютерні науки та інформаційні технології : матеріали ХIІI Міжнародної науково-технічної конференції CSIT-2018, 2018. – С. 39–42
References (International): [1] Baluk, N. R., Buk, L. M., Vovchanska, O. M., Skybinskyi, S. V. Communications in creating a personal brand. URL: file:, C:, Users, Admin, Downloads, Torg_2018_23_21.pdf (access date: 05.05.2020).
[2] Bilovodska, O. A., Puzikova, M. V. Analysis and evaluation of personal branding in terms of improving the professional success of the individual. Marketing and Innovation Management, No 4, pp. 67-74. (2011). URL: http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/ (access date: 05.05.2020).
[3] Volnova LM Social networks as a specific communicative environment. Language: mental, social and socio-cultural aspects: a collection of scientific works of participants of the round table (November 11, 2019, Kyiv) [Electronic edition], Ed. board: Volnova LM, Otych DD, Chevelcha TR; for general ed. Assoc. Volnova LM Kyiv, 2020. 45 p.
[4] Hodyn S. Violet cow. Moscow: Mann, Ivanov and Ferber, 176 p. (2011). URL: https://altairbook.com/books/3726681-fioletovaya-korova-audiokniga-mp3.html. (appeal date: 05.05.2020).
[5] Kochkyna, N. Application of mythotechnologies in modern viral communications. Global transformations of the international economic system: [collective monograph]. [AND. Starostina, I. Pavlinov, L. Skodorova and others]. Tiraspol, pp. 68–81, (2015).
[6] The boundaries of the social network. Ukrainian lawyer. 1-2, (2019). https://pravo.ua/mezhisocmerezhi/ (access date: 06.05.2020).
[7] Pinchuk, O.P Historical and analytical review of the development of social network technologies and prospects for their use in education Information technologies and teaching aids, 4 (48). Pp. 14-34, (2015).
[8] A. Peleshchyshyn, O. Markovets, V. Vus, S. Albota, "Identifying specific roles of users of social networks and their influence methods", Kompiuterni nauky ta informatsiini tekhnolohii : materialy KhIII Mizhnarodnoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii CSIT-2018, 2018, P. 39–42
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2020). – 2020 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2020_Lukash_H-Pozytsionuvannia_yak_metod_19-20.pdf421.34 kBAdobe PDFView/Open
2020_Lukash_H-Pozytsionuvannia_yak_metod_19-20__COVER.png1.29 MBimage/pngView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.