Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/52757
Title: Значення рекламної діяльності бібліотек на сучасному етапі
Authors: Петрушкевич, Зоя
Мина, Жанна
Affiliation: Національний університет “Львівська політехніка”
Bibliographic description (Ukraine): Петрушкевич З. Значення рекламної діяльності бібліотек на сучасному етапі / Зоя Петрушкевич, Жанна Мина // Інформація, комунікація, суспільство 2020 : матеріали 9-ї Міжнародної наукової конференції, 21–23 травня 2020 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2020. — С. 112–113. — (Документознавство та інформаційна діяльність у системі сучасних наукових досліджень).
Bibliographic description (International): Petrushkevich Z. Znachennia reklamnoi diialnosti bibliotek na suchasnomu etapi / Zoia Petrushkevich, Zhanna Mina // Informatsiia, komunikatsiia, suspilstvo 2020 : materialy 9-yi Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii, 21–23 travnia 2020 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2020. — P. 112–113. — (Dokumentoznavstvo ta informatsiina diialnist u systemi suchasnykh naukovykh doslidzhen).
Is part of: Інформація, комунікація, суспільство 2020 : матеріали 9-ї Міжнародної наукової конференції, 2020
Conference/Event: 9-ї Міжнародна наукова конференція "Інформація, комунікація, суспільство 2020"
Journal/Collection: Інформація, комунікація, суспільство 2020 : матеріали 9-ї Міжнародної наукової конференції
Issue Date: 21-May-2020
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: 21–23 травня 2020 року, Львів
Keywords: реклама
бібліотека
користувачі
послуги
система
ресурс
Number of pages: 2
Page range: 112-113
Start page: 112
End page: 113
Abstract: The abstracts characterize the advertising and information presentation of the socio-cultural library at the present stage. Emphasis is placed on the fact that nowadays it is important to show the activities of libraries. It is emphasized that at present it is difficult to imagine a world without advertising.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/52757
ISBN: 978-966-941-464-9
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2020
References (Ukraine): [1] Ковальчук Г. Використання електронних ресурсів в обслуговуванні користувачів у публічних бібліотеках / Г. Ковальчук, Н. Кучерява // Бібл. форум України. – 2010. – №1. – С. 13-16.
[2] Капустіна Н. Просування іміджу успішної читаючої людини: за результатами регіонального дослідницького проекту "Харків – територія читання молоді" / Н. Капустіна, Ю. Ходарєва // Бібл. форум України. – 2010. – №2. – С. 2-5.
[3] Булах Т. Історія реклами у видавничій справі / Т. Булах // Вісн. Кн. палати. – 2007. – №8. – С. 37-40.
[4] Артемьева Т. "Рекламный листопад" / Т.Артемьева // Библиотека. – 2007. – №1. – С. 42-44.
[5] Борисова О. О. “Реклама в библиотеке”: учеб. Курс в контексте образовательного ГОСТ нового поколения / О. О. Борисова // Библиотековедение. – 2005. – №1. – С. 120-123.
[6] Іваницька Тамара. Інформаційний простір бібліотеки: нові технології - нові можливості // Вища школа. - 2011. - №4. - С. 113-122.
[7] Посвистак Е. Информационный простор библиотеки: новые технологии- новые возможности // Персонал. – 2005. – №4. – С. 42-45.
[8] Соцков Олег. Новый взгляд на новую библиотеку // Бібліотечний форум України. - 2011. -№2. - С. 21-23.
[9] Мина Ж. Інформаційно-аналітична діяльність в бібліотечно-інформаційній сфері на сучасному етапі /Ж.Мина / Матеріали ІІІ Міжнародної наукової конференції ІКС−2014. – Львів: Вид-во Львівської політехніки, 2014. – С.294-295
References (International): [1] Kovalchuk H. Vykorystannia elektronnykh resursiv v obsluhovuvanni korystuvachiv u publichnykh bibliotekakh, H. Kovalchuk, N. Kucheriava, Bibl. forum Ukrainy, 2010, No 1, P. 13-16.
[2] Kapustina N. Prosuvannia imidzhu uspishnoi chytaiuchoi liudyny: za rezultatamy rehionalnoho doslidnytskoho proektu "Kharkiv – terytoriia chytannia molodi", N. Kapustina, Yu. Khodarieva, Bibl. forum Ukrainy, 2010, No 2, P. 2-5.
[3] Bulakh T. Istoriia reklamy u vydavnychii spravi, T. Bulakh, Visn. Kn. palaty, 2007, No 8, P. 37-40.
[4] Artemeva T. "Reklamnyi listopad", T.Artemeva, Biblioteka, 2007, No 1, P. 42-44.
[5] Borisova O. O. "Reklama v biblioteke": ucheb. Kurs v kontekste obrazovatelnoho HOST novoho pokoleniia, O. O. Borisova, Bibliotekovedenie, 2005, No 1, P. 120-123.
[6] Ivanytska Tamara. Informatsiinyi prostir biblioteky: novi tekhnolohii - novi mozhlyvosti, Vyshcha shkola, 2011, No 4, P. 113-122.
[7] Posvistak E. Informatsionnyi prostor biblioteki: novye tekhnolohii- novye vozmozhnosti, Personal, 2005, No 4, P. 42-45.
[8] Sotskov Oleh. Novyi vzghliad na novuiu byblyoteku, Bibliotechnyi forum Ukrainy, 2011. -No 2, P. 21-23.
[9] Myna Zh. Informatsiino-analitychna diialnist v bibliotechno-informatsiinii sferi na suchasnomu etapi /Zh.Myna, Materialy III Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii IKS−2014, Lviv: Vyd-vo Lvivskoi politekhniky, 2014, P.294-295
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2020). – 2020 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2020_Petrushkevich_Z-Znachennia_reklamnoi_112-113.pdf421.41 kBAdobe PDFView/Open
2020_Petrushkevich_Z-Znachennia_reklamnoi_112-113__COVER.png1.28 MBimage/pngView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.