Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/52706
Title: Необхідність використання сучасної рекламної діяльності в системі маркетингу
Authors: Румянцева, Вікторія
Морушко, Олександр
Affiliation: Національний університет “Львівська політехніка”
Bibliographic description (Ukraine): Румянцева В. Необхідність використання сучасної рекламної діяльності в системі маркетингу / Вікторія Румянцева, Олександр Морушко // Інформація, комунікація, суспільство 2020 : матеріали 9-ї Міжнародної наукової конференції, 21–23 травня 2020 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2020. — С. 199–200. — (Технології інформаційного менеджменту та інтелектуального опрацювання даних).
Bibliographic description (International): Rumiantseva V. Neobkhidnist vykorystannia suchasnoi reklamnoi diialnosti v systemi marketynhu / Viktoriia Rumiantseva, Oleksandr Morushko // Informatsiia, komunikatsiia, suspilstvo 2020 : materialy 9-yi Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii, 21–23 travnia 2020 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2020. — P. 199–200. — (Tekhnolohii informatsiinoho menedzhmentu ta intelektualnoho opratsiuvannia danykh).
Is part of: Інформація, комунікація, суспільство 2020 : матеріали 9-ї Міжнародної наукової конференції, 2020
Conference/Event: 9-ї Міжнародна наукова конференція "Інформація, комунікація, суспільство 2020"
Journal/Collection: Інформація, комунікація, суспільство 2020 : матеріали 9-ї Міжнародної наукової конференції
Issue Date: 21-May-2020
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: 21–23 травня 2020 року, Львів
Keywords: реклама
маркетинг
функції реклами
комунікація
Number of pages: 2
Page range: 199-200
Start page: 199
End page: 200
Abstract: The article considers the relevance of the advertising campaign, the need to use it. The basic interpretations of the term “advertising” are defined. Formed advertising functions.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/52706
ISBN: 978-966-941-464-9
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2020
References (Ukraine): [1] Божкова В. В., Прокопенко М. О. Реклама: особливості, визначення, класифікація / Божкова В. В., Прокопенко М. О.; Сумський державний університет // Економіка та менеджмент: перспективи розвитку. – Суми, 2012.
[2] Булах Тетяна Теоретичне осмислення феномену реклами / Тетяна Булах // Вісник Книжкової палати. – Харків, 2016. - №5. - С.41-44.
[3] Голубник Т. С. Друкована реклама як вид поліграфічної продукції / Голубник Т. С.; Українська академія друкарства // Наукові записки. – Львів, 2016. - №2. - С.105-111.
[4] Житарюк М. І. Реклама і зв'язки з громадськістю: Конспект лекцій та методичні вказівки / Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського. – Вінниця, 2015.
[5] Закон України “Про рекламу” / Верховна Рада України, від 18.04.2020 року // Електронний ресурс. - Київ, 2020. - №270/96-ВР.
[6] Ковшанова І. О., Михайлюк А. М. Організація рекламної діяльності на підприємстві / Ковшанова І. О., Михайлюк А. М.; Державний університет телекомунікацій // “Економіка. Менеджмент. Бізнес”. – Київ, 2015. - №1(11). - С.46-53.
References (International): [1] Bozhkova V. V., Prokopenko M. O. Reklama: osoblyvosti, vyznachennia, klasyfikatsiia, Bozhkova V. V., Prokopenko M. O.; Sumskyi derzhavnyi universytet, Ekonomika ta menedzhment: perspektyvy rozvytku, Sumy, 2012.
[2] Bulakh Tetiana Teoretychne osmyslennia fenomenu reklamy, Tetiana Bulakh, Visnyk Knyzhkovoi palaty, Kharkiv, 2016, No 5, P.41-44.
[3] Holubnyk T. S. Drukovana reklama yak vyd polihrafichnoi produktsii, Holubnyk T. S.; Ukrainska akademiia drukarstva, Naukovi zapysky, Lviv, 2016, No 2, P.105-111.
[4] Zhytariuk M. I. Reklama i zviazky z hromadskistiu: Konspekt lektsii ta metodychni vkazivky, Vinnytskyi derzhavnyi pedahohichnyi universytet imeni Mykhaila Kotsiubynskoho, Vinnytsia, 2015.
[5] Zakon Ukrainy "Pro reklamu", Verkhovna Rada Ukrainy, vid 18.04.2020 roku, Elektronnyi resurs, Kyiv, 2020, No 270/96-VR.
[6] Kovshanova I. O., Mykhailiuk A. M. Orhanizatsiia reklamnoi diialnosti na pidpryiemstvi, Kovshanova I. O., Mykhailiuk A. M.; Derzhavnyi universytet telekomunikatsii, "Ekonomika. Menedzhment. Biznes", Kyiv, 2015, No 1(11), P.46-53.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2020). – 2020 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2020_Rumiantseva_V-Neobkhidnist_vykorystannia_199-200.pdf427.09 kBAdobe PDFView/Open
2020_Rumiantseva_V-Neobkhidnist_vykorystannia_199-200__COVER.png1.27 MBimage/pngView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.