Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/52697
Title: Роль і значення досвіду формування професійно-педагогічної компетентності викладача ЗВО в США і Канаді
Authors: Криштанович, М. Ф.
Криштанович, С. В.
Affiliation: Національний університет “Львівська політехніка”
Львівський державний університет фізичної культури ім. І. Боберського
Bibliographic description (Ukraine): Криштанович М. Ф. Роль і значення досвіду формування професійно-педагогічної компетентності викладача ЗВО в США і Канаді / М. Ф. Криштанович, С. В. Криштанович // Захист прав і свобод людини та громадянина в умовах формування правової держави : збірник тез VIIІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 30 травня 2019 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. — С. 234–236. — (Свободи змі і свобода слова та психологічні аспекти в контексті захисту прав і свобод людини та громадянина в умовах формування правової держави).
Bibliographic description (International): Krishtanovich M. F. Rol i znachennia dosvidu formuvannia profesiino-pedahohichnoi kompetentnosti vykladacha ZVO v SShA i Kanadi / M. F. Krishtanovich, S. V. Krishtanovich // Zakhyst prav i svobod liudyny ta hromadianyna v umovakh formuvannia pravovoi derzhavy : zbirnyk tez VIII Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii, 30 travnia 2019 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2019. — P. 234–236. — (Svobody zmi i svoboda slova ta psykholohichni aspekty v konteksti zakhystu prav i svobod liudyny ta hromadianyna v umovakh formuvannia pravovoi derzhavy).
Is part of: Захист прав і свобод людини та громадянина в умовах формування правової держави : збірник тез VIIІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 2019
Conference/Event: VIIІ Всеукраїнська науково-практична конференція "Захист прав і свобод людини та громадянина в умовах формування правової держави"
Journal/Collection: Захист прав і свобод людини та громадянина в умовах формування правової держави : збірник тез VIIІ Всеукраїнської науково-практичної конференції
Issue Date: 30-May-2019
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: 30 травня 2019 року, Львів
Number of pages: 3
Page range: 234-236
Start page: 234
End page: 236
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/52697
ISBN: 978-966-941-365-9
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2019
References (Ukraine): 1. Birgel F. Teaching Evaluations / F. Birgel, A. Olsen-Fazi, L. Plotnicov, J. Rosenthal, J. Eckstein, W. McKeachie // AAUP: Teaching Evaluations: Publication and Research. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.aaup.org/AAUP/pubsres/academe/2004/JF/LTE/birg.htm.
2. Michigan State University College of Education and Ameritech. Professional Growth: Forming a TeacherStudy Group (Module) .[Електроннийресурс]. – Режим доступу: www.commtechlab.msu.edu/Sites/letsnet/frames/bigideas/b9/b9 u4.html.
3.Spencer L.M.Competence at Work: Models for Superior Performance / L.M. Spencer, S.M. Spencer. – New York: John Wiley & Sons, NY. – 1993.-385 p.
4. Eraut A.M. Developing professional knowledge .New paradigms and practices in Professional development. – New York: Teachers College Press. – 1995. – P. 227-252.
5.Стойка О.Я. Деякі особливості розвитку системи вищої освіти в США і професійної підготовки фахівців / О.Я. Стойка // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І. В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 199- 201.
6. Weinstein C.E. The teaching of learning strategies. In M.C. Wittrock. (Ed.) Handbook of research on teaching / C.E.Weinstein, R.E. Mayer. – New York: Macmillan,1996.–Р.315–327.
7. Ethical Principles in University Teaching / Murray H., Gillese E., Lennon M., Mercer P., Robinson M. // Society for Teaching and Learning in Higher Education. – 1996. – 386 p.
References (International): 1. Birgel F. Teaching Evaluations, F. Birgel, A. Olsen-Fazi, L. Plotnicov, J. Rosenthal, J. Eckstein, W. McKeachie, AAUP: Teaching Evaluations: Publication and Research. [Electronic resource], Access mode: www.aaup.org/AAUP/pubsres/academe/2004/JF/LTE/birg.htm.
2. Michigan State University College of Education and Ameritech. Professional Growth: Forming a TeacherStudy Group (Module) .[Elektronniiresurs], Access mode: www.commtechlab.msu.edu/Sites/letsnet/frames/bigideas/b9/b9 u4.html.
3.Spencer L.M.Competence at Work: Models for Superior Performance, L.M. Spencer, S.M. Spencer, New York: John Wiley & Sons, NY, 1993.-385 p.
4. Eraut A.M. Developing professional knowledge .New paradigms and practices in Professional development, New York: Teachers College Press, 1995, P. 227-252.
5.Stoika O.Ya. Deiaki osoblyvosti rozvytku systemy vyshchoi osvity v SShA i profesiinoi pidhotovky fakhivtsiv, O.Ya. Stoika, Naukovyi visnyk Uzhhorodskoho universytetu : Serie: Pedahohika. Sotsialna robota, hol. red. I. V. Kozubovska, Uzhhorod: Hoverla, 2013, Iss. 27, P. 199- 201.
6. Weinstein C.E. The teaching of learning strategies. In M.C. Wittrock. (Ed.) Handbook of research on teaching, C.E.Weinstein, R.E. Mayer, New York: Macmillan,1996.–R.315–327.
7. Ethical Principles in University Teaching, Murray H., Gillese E., Lennon M., Mercer P., Robinson M., Society for Teaching and Learning in Higher Education, 1996, 386 p.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Захист прав і свобод людини та громадянина в умовах формування правової держави. – 2019 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2019_Krishtanovich_M_F-Rol_i_znachennia_234-236.pdf194.7 kBAdobe PDFView/Open
2019_Krishtanovich_M_F-Rol_i_znachennia_234-236__COVER.png514.33 kBimage/pngView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.