Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/52569
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛук’янова, Г. Ю.
dc.contributor.authorСеркевич, І. Р.
dc.contributor.authorLukianova, H. L.
dc.contributor.authorSerkevych, I. R.
dc.contributor.authorЛукьянова, Г. Ю.
dc.contributor.authorСеркевич, И. Г.
dc.date.accessioned2020-06-24T08:29:55Z-
dc.date.available2020-06-24T08:29:55Z-
dc.date.created2019-02-26
dc.date.issued2019-02-26
dc.identifier.citationЛук’янова Г. Ю. Застосування норм адміністративного права та механізм їх реалізації: теорія та практика / Г. Ю. Лук’янова, І. Р. Серкевич // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Юридичні науки. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. — № 24. — С. 115–121.
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/52569-
dc.description.abstractДосліджено проблеми застосування норм адміністративного права та механізм їх реалізації. Зазначено, що процес реалізації норм адміністративного права неминуче супроводжується своєрідними елементами, зокрема такими, як діагностика, моніторинг, експертиза з боку органів виконавчої влади. Метою їхньої діяльності є найповніше втілення у життя норм адміністративного права. Саме в такій взаємодії держави й особи у сфері виконавчої влади знаходить вияв ефективне функціонування механізму реалізації норм адміністративного права. Наголошено, що реалізація адміністративноправових норм спрямована на досягнення позитивних, соціально корисних або (рідше) соціально нейтральних цілей публічного адміністрування, а також на мінімізацію адміністративно негативних результатів управлінської діяльності та запобігання їм. Досягнення позитивних цілей й усунення негативних результатів управлінських дій тісно взаємов’язані із формуванням і задоволенням потреб і законних інтересів суб’єктів адміністративного права, передусім громадян. Стан адміністративної законності й дисципліни багато в чому залежать не тільки від виду й розміру адміністративного покарання за недотримання вимог адміністративно-правових норм (хоча це необхідно), а й від того, якою мірою і за допомогою яких адміністративно-правових інструментів відображаються й закріплюються у чинному законодавстві життєво важливі потреби і законні інтереси громадян та організацій у сфері державного управління. Зроблено висновок про те, що застосування норм адміністративного права посідає центральне місце в механізмі їх реалізації, оскільки слугує основним юридичним засобом забезпечення потреб і законних інтересів суб’єктів адміністративного права в межах, встановлених нормами чинного законодавства, володіючи необхідною багатофункціональністю як специфічна форма й організаційний спосіб реалізації норм адміністративного права, а також особлива стадія (підстадія) механізму їх реалізації.
dc.description.abstractThe article explores the problems of application of administrative law norms and the mechanism of their implementation. It is noted that the process of implementation of administrative law is inevitably accompanied by peculiar elements, in particular, such as diagnostics, monitoring, expertise by the executive authorities. The purpose of their activities is to fully implement the rules of administrative law. It is in such interaction between the state and the individual in the sphere of the executive power that the effective functioning of the mechanism of implementation of the rules of administrative law is reflected. It is emphasized that the implementation of administrative and legal norms is aimed at achieving positive, socially useful or (rarely) socially neutral goals of public administration, as well as at preventing and minimizing administrative and negative results of administrative activity. Achieving positive goals and eliminating the negative results of management actions is closely related to the formation and satisfaction of the needs and legitimate interests of the subjects of administrative law, above all citizens. At the same time, the state of administrative legality and discipline largely depends not only on the type and amount of administrative punishment for non-compliance with the requirements of administrative law (although necessary), but also on the extent to which and through which administrative and legal instruments are displayed and fixed. in the current legislation, the vital needs and legitimate interests of citizens and organizations in public administration are vital. It is concluded that the application of the rules of administrative law is central to the mechanism of their implementation, since it serves as the main legal means of ensuring the needs and legitimate interests of the entities of administrative law within the limits established by the rules of current legislation, while having the necessary multifunctionality as a specific form and organizational way of implementing the rules of administrative law, as well as a special stage (sub-stage) of the mechanism of their implementation.
dc.description.abstractИсследованы проблемы применения норм административного права и механизм их реализации. Отмечено, что процесс реализации норм административного права неизбежно сопровождается своеобразными элементами, в частности такими, как диагностика, мониторинг, экспертиза со стороны органов исполнительной власти. Целью их деятельности является наиболее полное воплощение в жизнь норм административного права. Именно в таком взаимодействии государства и личности в сфере исполнительной власти находит выражение эффективное функционирование механизма реализации норм административного права. Отмечено, что реализация административно-правовых норм направлена на достижение положительных, социально полезных или (реже) социально нейтральных целей публичного администрирования, а также на предупреждение и минимизацию административно отрицательных результатов управленческой деятельности. Достижение позитивных целей и устранение негативных результатов управленческих действий тесно связаны с формированием и удовлетворением потребностей и законных интересов субъектов административного права, прежде всего граждан. Состояние административной законности и дисциплины во многом зависит не только от вида и размера административного наказания за несоблюдение требований административно-правовых норм (хотя это необходимо), но и от того, насколько и с помощью каких административно-правовых инструментов отражаются и закрепляются в действующем законодательстве жизненно важные потребности и законные интересы граждан и организаций в сфере государственного управления. Сделан вывод о том, что применение норм административного права занимает центральное место в механизме их реализации, поскольку служит основным юридическим средством обеспечения потребностей и законных интересов субъектов административного права в пределах, установленных нормами действующего законодательства, обладая необходимой многофункциональностью как специфическая форма и организационный способ реализации норм административного права, а также особая стадия (подстадия) механизма их реализации.
dc.format.extent115-121
dc.language.isouk
dc.publisherВидавництво Львівської політехніки
dc.relation.ispartofВісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Юридичні науки, 24, 2019
dc.subjectправозастосування
dc.subjectправореалізація
dc.subjectнорми адміністративного права
dc.subjectпублічне адміністрування
dc.subjectоргани публічної адміністрації
dc.subjectадміністративний процес
dc.subjectlaw enforcement
dc.subjectlaw enforcement
dc.subjectnorms of administrative law
dc.subjectpublic administration
dc.subjectpublic administration bodies
dc.subjectadministrative process
dc.subjectправоприменение
dc.subjectправореализация
dc.subjectнормы административного права
dc.subjectпубличное администрирование
dc.subjectорганы публичной администрации
dc.subjectадминистративный процесс
dc.titleЗастосування норм адміністративного права та механізм їх реалізації: теорія та практика
dc.title.alternativeApplication of administrative law and the mechanism of their implementation: theory and practice
dc.title.alternativeПрименение норм административного права и механизм их реализации: теория и практика
dc.typeArticle
dc.rights.holder© Національний університет “Львівська політехніка”, 2019
dc.rights.holder© Лук’янова Г. Ю., Серкевич І. Р., 2019
dc.contributor.affiliationНаціональний університет “Львівська політехніка”
dc.contributor.affiliationЛьвівський державний університет внутрішніх справ
dc.contributor.affiliationLviv Polytechnic National University
dc.contributor.affiliationLviv State University of Internal Affairs
dc.format.pages7
dc.identifier.citationenLukianova H. L. Application of administrative law and the mechanism of their implementation: theory and practice / H. L. Lukianova, I. R. Serkevych // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". Serie: Yurydychni nauky. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2019. — No 24. — P. 115–121.
dc.relation.references1. Вдовічен В. А., Подорожна Т. С. Ціннісні виклики адміністративно-процедурного законодавства. Право України. 2019. № 5 (5–7). С. 63–79.
dc.relation.references2. Бондаренко В. Умови ефективності застосування адміністративно-правових норм. Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Юридичні науки. 2016. № 855. С. 32–37.
dc.relation.references3. Питання адміністративного права. Кн. 3 / відп. за вип. Н. Б. Писаренко. Харків: Право, 2019. 272 с.
dc.relation.references4. Колпаков В. К., Кузьменко О. В. Адміністративне право України: підручник. Київ: Юрінком Інтер, 2003. 544 с.
dc.relation.references5. Борисенко М. О. Ознаки та принципи правозастосовної діяльності: теоретичний аспект. Вісник Академії адвокатури України. 2015. Т. 12, № 3 (34). С. 23–27.
dc.relation.references6. Додин Е. В. Доказывание и доказательства в правоприменительной деятельности органов советского управления. Киев; Одесса, 1976. 128 с.
dc.relation.references7. Подорожна Т. С. Правовий порядок: теоретико-методологічні засади конституціоналізації: монографія. Київ: Юрінком Інтер, 2016. 536 с.
dc.relation.references8. Бочаров Д. О. Правозастосовча діяльність: поняття, функції та форми: проблемні лекції. Дніпропетровськ: АМСУ, 2006. 73 с.
dc.relation.references9. Загальне адміністративне право: підручник / І. С. Гриценко, Р. С. Мельник, А. А. Пухтецька та ін.; за заг. ред. І. С. Гриценка. Київ: Юрінком Інтер, 2017. 568 с.
dc.relation.references10. Публічна адміністрація і громадяни: адміністративно-правове регулювання відносин: монографія / кол. авт.: О. Ф. Андрійко, О. А. Банчук, В. А. Дерець та ін. Київ: Ін-т держави і права ім. В. М. Корецького НАН України, 2017. 376 с.
dc.relation.referencesen1. Vdovichen V. A., Podorozhna T. S. Tsinnisni vyklyky administratyvno-protsedurnoho zakonodavstva [Value Challenges of Administrative Procedural Legislation]. Pravo Ukrainy. 2019. No. 5 (5–7). P. 63–79.
dc.relation.referencesen2. Bondarenko V. Umovy efektyvnosti zastosuvannia administratyvno-pravovykh norm [Conditions of efficiency of application of administrative and legal norms]. Visnyk Natsionalnoho universytetu “Lvivska politekhnika”. Yurydychni nauky. 2016. No. 855. P. 32–37.
dc.relation.referencesen3. Pytannia administratyvnoho prava [Issues of administrative law]. Kn. 3 / vidp. za vyp. N. B. Pysarenko. Kharkiv: Pravo, 2019. 272 p.
dc.relation.referencesen4. Kolpakov V. K., Kuzmenko O. V. Administratyvne pravo Ukrainy [Administrative law of Ukraine]: pidruchnyk. Kyiv: Yurinkom Inter, 2003. 544 p.
dc.relation.referencesen5. Borysenko M. O. Oznaky ta pryntsypy pravozastosovnoi diialnosti: teoretychnyi aspekt [Signs and principles of law enforcement: a theoretical aspect]. Visnyk Akademii advokatury Ukrainy. 2015. T. 12, No. 3 (34). P. 23–27.
dc.relation.referencesen6. Dodin E. V. Dokazyvanie i dokazatelstva v pravoprimenitelnoj dejatelnosti organov sovetskogo upravlenija [Evidence and evidence in the enforcement of Soviet government]. Kiev; Odessa, 1976. 128 p.
dc.relation.referencesen7. Podorozhna T. S. Pravovyi poriadok: teoretyko-metodolohichni zasady konstytutsionalizatsii [Legal order: theoretical and methodological foundations of constitutionalization]: monohrafiia. Kyiv: Yurinkom Inter, 2016. 536 p.
dc.relation.referencesen8. Bocharov D. O. Pravozastosovcha diialnist: poniattia, funktsii ta formy: problemni lektsii [Law enforcement activities: concepts, functions and forms: problematic lectures]. Dnipropetrovsk: AMSU, 2006. 73 p.
dc.relation.referencesen9. Zahalne administratyvne pravo [General administrative law]: pidruchnyk / I. S. Hrytsenko, R. S. Melnyk, A. A. Pukhtetska ta in.; za zah. red. I. S. Hrytsenka. Kyiv: Yurinkom Inter, 2017. 568 p.
dc.relation.referencesen10. Publichna administratsiia i hromadiany: administratyvno-pravove rehuliuvannia vidnosyn [Public administration and citizens: the administrative and legal regulation of relations]: monohrafiia / kol. avt.: O. F. Andriiko, O. A. Banchuk, V. A. Derets ta in. Kyiv: In-t derzhavy i prava im. V. M. Koretskoho NAN Ukrainy, 2017. 376 p.
dc.citation.journalTitleВісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Юридичні науки
dc.citation.issue24
dc.citation.spage115
dc.citation.epage121
dc.coverage.placenameЛьвів
dc.coverage.placenameLviv
dc.subject.udc342.951
dc.subject.udc351.132.6
Appears in Collections:Юридичні науки. – 2019. – Випуск 24

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2019n24_Lukianova_H_L-Application_of_administrative_115-121.pdf510.05 kBAdobe PDFView/Open
2019n24_Lukianova_H_L-Application_of_administrative_115-121__COVER.png464.83 kBimage/pngView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.