Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/51670
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМалинка, О. Я.
dc.contributor.authorУстенко, А. О.
dc.coverage.temporal25–27 жовтня 2018 року, Львів
dc.date.accessioned2020-06-05T08:08:51Z-
dc.date.available2020-06-05T08:08:51Z-
dc.date.created2018-11-25
dc.date.issued2018-11-25
dc.identifier.citationМалинка О. Я. Маркетинговий інструментарій оцінки бренду підприємств / О. Я. Малинка, А. О. Устенко // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 25–27 жовтня 2018 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 161–162.
dc.identifier.isbn978-966-941-235-5
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/51670-
dc.format.extent161-162
dc.language.isouk
dc.publisherВидавництво Львівської політехніки
dc.relation.ispartofМаркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 2018
dc.relation.ispartofMarketing and logistics in the system of management, 2018
dc.titleМаркетинговий інструментарій оцінки бренду підприємств
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Національний університет “Львівська політехніка”, 2018
dc.rights.holder© Малинка О. Я., Устенко А. О., 2018
dc.contributor.affiliationІФНТУНГ
dc.format.pages2
dc.identifier.citationenMalinka O. Ia. Marketynhovyi instrumentarii otsinky brendu pidpryiemstv / O. Ia. Malinka, A. O. Ustenko // Marketing and logistics in the system of management, 25–27 zhovtnia 2018 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 161–162.
dc.relation.references1. Малинка О. Я. Концептуальная модель идентичности бренда / О. Я. Малинка // Бизнес Информ. – 2007. – №8. – С. 158 – 163.
dc.relation.references2. ЛеПла Ф. Дж. Интегрированный брендинг / Ф. Дж. ЛеПла, Л. М. Паркер ; пер. с англ. ; под ред. С. Г. Божук. – СПб. : Издательский Дом Нева; М. : ОЛМА-ПРЕСС Инвест, 2003. – 320 с.
dc.relation.references3. Малинка О. Я. Управління капіталом бренду : [монографія] / О. Я. Малинка. – ІваноФранківськ : Факел, 2009. – 204 с.
dc.relation.references4. Малинка О. Я. Системний підхід до діагностики ефективності управління брендом / О. Я. Малинка, А. О. Устенко // Наукові вісті інституту менеджменту та економіки “Галицька академія”. – 2007. – №1(11). – С. 194 – 201.
dc.relation.references5. Домнин В. Н. Брендинг: новые технологии в России / Домнин В. Н. – [2-е изд.] – СПб. : Питер, 2004. — 381 с.
dc.relation.referencesen1. Malinka O. Ia. Kontseptualnaia model identichnosti brenda, O. Ia. Malinka, Biznes Inform, 2007, No 8, P. 158 – 163.
dc.relation.referencesen2. LePla F. Dzh. Intehrirovannyi brendinh, F. Dzh. LePla, L. M. Parker ; transl. from English ; ed. S. H. Bozhuk, SPb. : Izdatelskii Dom Neva; M. : OLMA-PRESS Invest, 2003, 320 p.
dc.relation.referencesen3. Malynka O. Ya. Upravlinnia kapitalom brendu : [monograph], O. Ya. Malynka, IvanoFrankivsk : Fakel, 2009, 204 p.
dc.relation.referencesen4. Malynka O. Ya. Systemnyi pidkhid do diahnostyky efektyvnosti upravlinnia brendom, O. Ya. Malynka, A. O. Ustenko, Naukovi visti instytutu menedzhmentu ta ekonomiky "Halytska akademiia", 2007, No 1(11), P. 194 – 201.
dc.relation.referencesen5. Domnin V. N. Brendinh: novye tekhnolohii v Rossii, Domnin V. N, [2-e izd.] – SPb. : Piter, 2004, 381 p.
dc.citation.conferenceXІI Міжнародна науково-практична конференція "Маркетинг та логістика в системі менеджменту"
dc.citation.journalTitleМаркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції
dc.citation.spage161
dc.citation.epage162
dc.coverage.placenameЛьвів
dc.coverage.placenameLviv
Appears in Collections:Маркетинг та логістика в системі менеджменту. – 2018 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2018_Malinka_O_Ia-Marketynhovyi_instrumentarii_161-162.pdf232.45 kBAdobe PDFView/Open
2018_Malinka_O_Ia-Marketynhovyi_instrumentarii_161-162__COVER.png456.27 kBimage/pngView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.