Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/51635
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКаїра, З. С.
dc.coverage.temporal25–27 жовтня 2018 року, Львів
dc.date.accessioned2020-06-05T08:08:15Z-
dc.date.available2020-06-05T08:08:15Z-
dc.date.created2018-11-25
dc.date.issued2018-11-25
dc.identifier.citationКаїра З. С. Стратегії планування розвитку малого бізнесу / З. С. Каїра // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 25–27 жовтня 2018 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 112–113.
dc.identifier.isbn978-966-941-235-5
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/51635-
dc.format.extent112-113
dc.language.isouk
dc.publisherВидавництво Львівської політехніки
dc.relation.ispartofМаркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 2018
dc.relation.ispartofMarketing and logistics in the system of management, 2018
dc.titleСтратегії планування розвитку малого бізнесу
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Національний університет “Львівська політехніка”, 2018
dc.rights.holder© Каїра З. С., 2018
dc.format.pages2
dc.identifier.citationenKaira Z. S. Stratehii planuvannia rozvytku maloho biznesu / Z. S. Kaira // Marketing and logistics in the system of management, 25–27 zhovtnia 2018 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 112–113.
dc.relation.references1. Breda Mccarthy, Strategy, Marketing Plans and Small Organisations.1st ed. 2016. -119 р.
dc.relation.references2. Allinson, C., Chell, E., and Hayes, J., (2000), ‘Intuition and entrepreneurial behaviour’, European Journal of Work and Organisational Psychology, 9, 1, 31–43.
dc.relation.references3. Mintzberg, H. (1994), The rise and fall of strategic planning. New York: Prentice-Hall.
dc.relation.references4. Campbell, A., and Alexander, M. (1997), ‘What’s wrong with strategy?’, Harvard Business Review, Nov–Dec, 42.
dc.relation.references5. Kotler, P., Keller, K., and Burton, S., (2009), Marketing Management (1st edition), French Forest, NSW: Pearson Education.
dc.relation.references6. Gilmore, F. (1971), ‘Formulating strategy in small companies’, Harvard Business Review, 47: 71–83.
dc.relation.references7. Hamel, G. (1996), ‘Strategy as revolution’, Harvard Business Review, 74: 69–82.
dc.relation.references8. Stokes, D., (2000), ‘Marketing and the small firm’, in Enterprise and Small Business: Principles, Practice and Policy (eds) Sue Carter and Dylan Jones-Evans, London: Financial Times, Prentice Hall.
dc.relation.references9. Perry, C., (1986) ‘Growth Strategies for Small Firms: Principles and Case Studies’, International Small Business Journal, 5, 17–25.
dc.relation.references10. Porter, M.E. (1996), “What is Strategy?”. Harvard Business Review, Nov–Dec: 61–78.
dc.relation.referencesen1. Breda Mccarthy, Strategy, Marketing Plans and Small Organisations.1st ed. 2016. -119 r.
dc.relation.referencesen2. Allinson, C., Chell, E., and Hayes, J., (2000), ‘Intuition and entrepreneurial behaviour’, European Journal of Work and Organisational Psychology, 9, 1, 31–43.
dc.relation.referencesen3. Mintzberg, H. (1994), The rise and fall of strategic planning. New York: Prentice-Hall.
dc.relation.referencesen4. Campbell, A., and Alexander, M. (1997), ‘What’s wrong with strategy?’, Harvard Business Review, Nov–Dec, 42.
dc.relation.referencesen5. Kotler, P., Keller, K., and Burton, S., (2009), Marketing Management (1st edition), French Forest, NSW: Pearson Education.
dc.relation.referencesen6. Gilmore, F. (1971), ‘Formulating strategy in small companies’, Harvard Business Review, 47: 71–83.
dc.relation.referencesen7. Hamel, G. (1996), ‘Strategy as revolution’, Harvard Business Review, 74: 69–82.
dc.relation.referencesen8. Stokes, D., (2000), ‘Marketing and the small firm’, in Enterprise and Small Business: Principles, Practice and Policy (eds) Sue Carter and Dylan Jones-Evans, London: Financial Times, Prentice Hall.
dc.relation.referencesen9. Perry, C., (1986) ‘Growth Strategies for Small Firms: Principles and Case Studies’, International Small Business Journal, 5, 17–25.
dc.relation.referencesen10. Porter, M.E. (1996), "What is Strategy?". Harvard Business Review, Nov–Dec: 61–78.
dc.citation.conferenceXІI Міжнародна науково-практична конференція "Маркетинг та логістика в системі менеджменту"
dc.citation.journalTitleМаркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції
dc.citation.spage112
dc.citation.epage113
dc.coverage.placenameЛьвів
dc.coverage.placenameLviv
Appears in Collections:Маркетинг та логістика в системі менеджменту. – 2018 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2018_Kaira_Z_S-Stratehii_planuvannia_rozvytku_112-113.pdf187.61 kBAdobe PDFView/Open
2018_Kaira_Z_S-Stratehii_planuvannia_rozvytku_112-113__COVER.png410.75 kBimage/pngView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.