Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/51629
Title: Розширення сфери впливу на споживача з використанням digital-маркетингу
Authors: Зима, О. Г.
Affiliation: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Bibliographic description (Ukraine): Зима О. Г. Розширення сфери впливу на споживача з використанням digital-маркетингу / О. Г. Зима // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 25–27 жовтня 2018 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 104–105.
Bibliographic description (International): Zima O. H. Rozshirennia sferi vplivu na spozhivacha z vikoristanniam digital-marketinhu / O. H. Zima // Marketing and logistics in the system of management, 25–27 zhovtnia 2018 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 104–105.
Is part of: Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 2018
Marketing and logistics in the system of management, 2018
Conference/Event: XІI Міжнародна науково-практична конференція "Маркетинг та логістика в системі менеджменту"
Journal/Collection: Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції
Issue Date: 25-Nov-2018
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: 25–27 жовтня 2018 року, Львів
Number of pages: 2
Page range: 104-105
Start page: 104
End page: 105
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/51629
ISBN: 978-966-941-235-5
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2018
© Зима О. Г., 2018
URL for reference material: http://www.management.com.ua/tend/tend739.html
https://nkrzi.gov.ua/index.php?r=site/index&pg=149&language=uk
References (Ukraine): 1. Sethi S. Dimensions of Corporate Social Performance: An Analytic Framework // California Management Review. 1975. Vol. 17. № 3. P. 58–64.
2. Цифровий маркетинг: чого бракує компаніям [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.management.com.ua/tend/tend739.html.
3. Мобільний зв`язок. Портал Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://nkrzi.gov.ua/index.php?r=site/index&pg=149&language=uk.
4. Матвіїв М. Формування цифрового маркетингу підприємств / Маркетинг в соціальних мережах // Збірник наукових праць “Ефективність державного управління”. – 2014. – Вип. 41. – С. 252–260.
5. Матвіїв М. Я. Вірусний маркетинг на міжнародному ринку банківських послуг / М. Я. Матвіїв // Журнал Європейської економіки. – 2012. – Т. 11. – № 3. – С. 360.
References (International): 1. Sethi S. Dimensions of Corporate Social Performance: An Analytic Framework, California Management Review. 1975. Vol. 17. No 3. P. 58–64.
2. Tsyfrovyi marketynh: choho brakuie kompaniiam [Electronic resource]. Access mode: http://www.management.com.ua/tend/tend739.html.
3. Mobilnyi zv`yazok. Portal Natsionalnoi komisii, shcho zdiisniuie derzhavne rehuliuvannia u sferi zviazku ta informatyzatsii [Electronic resource]. Access mode: https://nkrzi.gov.ua/index.php?r=site/index&pg=149&language=uk.
4. Matviiv M. Formuvannia tsyfrovoho marketynhu pidpryiemstv, Marketynh v sotsialnykh merezhakh, Zbirnyk naukovykh prats "Efektyvnist derzhavnoho upravlinnia", 2014, Iss. 41, P. 252–260.
5. Matviiv M. Ya. Virusnyi marketynh na mizhnarodnomu rynku bankivskykh posluh, M. Ya. Matviiv, Zhurnal Yevropeiskoi ekonomiky, 2012, V. 11, No 3, P. 360.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Маркетинг та логістика в системі менеджменту. – 2018 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2018_Zima_O_H-Rozshirennia_sferi_vplivu_104-105.pdf204.59 kBAdobe PDFView/Open
2018_Zima_O_H-Rozshirennia_sferi_vplivu_104-105__COVER.png412.2 kBimage/pngView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.