Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/51607
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДемко, М. Я.
dc.coverage.temporal25–27 жовтня 2018 року, Львів
dc.date.accessioned2020-06-05T08:07:50Z-
dc.date.available2020-06-05T08:07:50Z-
dc.date.created2018-11-25
dc.date.issued2018-11-25
dc.identifier.citationДемко М. Я. Дослідження теоретичних засад сучасних банківських інтегрованих маркетингових комунікацій / М. Я. Демко // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 25–27 жовтня 2018 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 69–71.
dc.identifier.isbn978-966-941-235-5
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/51607-
dc.format.extent69-71
dc.language.isouk
dc.publisherВидавництво Львівської політехніки
dc.relation.ispartofМаркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 2018
dc.relation.ispartofMarketing and logistics in the system of management, 2018
dc.relation.urihttp://www.naturalspublishing.com/files/published/35z1o4u19x9y4h.pdf
dc.relation.urihttps://westudents.com.ua/glavy/35939-1-sutnst-ta-zavdannya-ntegrovanih-marketingovihkomunkatsy.html
dc.titleДослідження теоретичних засад сучасних банківських інтегрованих маркетингових комунікацій
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Національний університет “Львівська політехніка”, 2018
dc.rights.holder© Демко М. Я., 2018
dc.contributor.affiliationЛьвівський національний університет імені Івана Франка
dc.format.pages3
dc.identifier.citationenDemko M. Ia. Doslidzhennia teoretychnykh zasad suchasnykh bankivskykh intehrovanykh marketynhovykh komunikatsii / M. Ia. Demko // Marketing and logistics in the system of management, 25–27 zhovtnia 2018 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 69–71.
dc.relation.references1. Майовець Є. Й. Маркетинг : теорія та методологія: навч. посібник / Є. Й. Майовець. – Львів : Львівський національний університет імені Івана Франка, 2013. – 450 с.
dc.relation.references2. Omneya Mohamed Moharam, Ayman Yehia Shawky. Measuring The Effects of Personalized Integrated Marketing Communication Tools on the Consumers’’ Intention to Purchase Credit Cards in the Private Banking Sector in Egypt / American Academic & Scholarly Research Journal Special Issue. Vol. 4, No. 5, Sept 2012. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.naturalspublishing.com/files/published/35z1o4u19x9y4h.pdf.
dc.relation.references3. Маркетинг у банку [Текст] : навчальний посібник / за заг. ред. проф. Т. А. Васильєвої ; Т. А. Васильєва, С. М. Козьменко, І. О. Школьник та ін. ; Державний вищий навчальний заклад «Українська академія банківської справи Національного банку України». – Суми : ДВНЗ «УАБС НБУ», 2014. – 353 с.
dc.relation.references4. Бутенко Н. В. Маркетинг : Підручник. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://westudents.com.ua/glavy/35939-1-sutnst-ta-zavdannya-ntegrovanih-marketingovihkomunkatsy.html.
dc.relation.references5. Храбатин О. І., Яворська Л. В. Маркетинг: Навчальний посібник / За наук. ред. О. А. Тимчик. – Київ : Видавництво, 2014. 284 с.
dc.relation.references6. Жебровська О. Використання інтегрованих маркетингових комунікацій у просуванні товарів та послуг класу «люкс» / О. Жебровська // Економіст, № 9, вересень 2014. – С. 44-46.
dc.relation.references7. Лютий І. О. Банківський маркетинг: підручн. [для студ. вищ. навч. закл.] / І. О. Лютий, О. О. Солодка – К.: Центр учбової літератури, 2010. – 776 с.
dc.relation.references8. Жебровська О. О. Тенденції розвитку інтегрованих маркетингових комунікацій в період трансформації світового економічного середовища / О. О. Жебровська // Міжнародна економіка та менеджмент. Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. – № 4 (75). – 2014. – С. 92-98.
dc.relation.referencesen1. Maiovets Ye. Y. Marketynh : teoriia ta metodolohiia: navch. posibnyk, Ye. Y. Maiovets, Lviv : Lvivskyi natsionalnyi universytet imeni Ivana Franka, 2013, 450 p.
dc.relation.referencesen2. Omneya Mohamed Moharam, Ayman Yehia Shawky. Measuring The Effects of Personalized Integrated Marketing Communication Tools on the Consumers’’ Intention to Purchase Credit Cards in the Private Banking Sector in Egypt, American Academic & Scholarly Research Journal Special Issue. Vol. 4, No. 5, Sept 2012, [Electronic resource], Access mode : http://www.naturalspublishing.com/files/published/35z1o4u19x9y4h.pdf.
dc.relation.referencesen3. Marketynh u banku [Text] : navchalnyi posibnyk, by gen. ed. prof. T. A. Vasylievoi ; T. A. Vasylieva, S. M. Kozmenko, I. O. Shkolnyk and other ; Derzhavnyi vyshchyi navchalnyi zaklad "Ukrainska akademiia bankivskoi spravy Natsionalnoho banku Ukrainy", Sumy : DVNZ "UABS NBU", 2014, 353 p.
dc.relation.referencesen4. Butenko N. V. Marketynh : Pidruchnyk, [Electronic resource], Access mode : https://westudents.com.ua/glavy/35939-1-sutnst-ta-zavdannya-ntegrovanih-marketingovihkomunkatsy.html.
dc.relation.referencesen5. Khrabatyn O. I., Yavorska L. V. Marketynh: Navchalnyi posibnyk, Za nauk. red. O. A. Tymchyk, Kyiv : Vydavnytstvo, 2014. 284 p.
dc.relation.referencesen6. Zhebrovska O. Vykorystannia intehrovanykh marketynhovykh komunikatsii u prosuvanni tovariv ta posluh klasu "liuks", O. Zhebrovska, Ekonomist, No 9, veresen 2014, P. 44-46.
dc.relation.referencesen7. Liutyi I. O. Bankivskyi marketynh: pidruchn. [dlia stud. vyshch. navch. zakl.], I. O. Liutyi, O. O. Solodka – K., Centre of Educational Literature, 2010, 776 p.
dc.relation.referencesen8. Zhebrovska O. O. Tendentsii rozvytku intehrovanykh marketynhovykh komunikatsii v period transformatsii svitovoho ekonomichnoho seredovyshcha, O. O. Zhebrovska, Mizhnarodna ekonomika ta menedzhment. Zovnishnia torhivlia: ekonomika, finansy, pravo, No 4 (75), 2014, P. 92-98.
dc.citation.conferenceXІI Міжнародна науково-практична конференція "Маркетинг та логістика в системі менеджменту"
dc.citation.journalTitleМаркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції
dc.citation.spage69
dc.citation.epage71
dc.coverage.placenameЛьвів
dc.coverage.placenameLviv
Appears in Collections:Маркетинг та логістика в системі менеджменту. – 2018 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2018_Demko_M_Ia-Doslidzhennia_teoretychnykh_69-71.pdf329.71 kBAdobe PDFView/Open
2018_Demko_M_Ia-Doslidzhennia_teoretychnykh_69-71__COVER.png476.85 kBimage/pngView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.