Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/51576
Title: Маркетинг через кордони. Про просування міст-побратимів: Кракова і Львова
Authors: Віктор, Я.
Affiliation: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Bibliographic description (Ukraine): Віктор Я. Маркетинг через кордони. Про просування міст-побратимів: Кракова і Львова / Я. Віктор // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 25–27 жовтня 2018 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 278–279.
Bibliographic description (International): Viktor Ya. Marketynh cherez kordony. Pro prosuvannia mist-pobratymiv: Krakova i Lvova / Ya. Viktor // Marketing and logistics in the system of management, 25–27 zhovtnia 2018 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 278–279.
Is part of: Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 2018
Marketing and logistics in the system of management, 2018
Conference/Event: XІI Міжнародна науково-практична конференція "Маркетинг та логістика в системі менеджменту"
Journal/Collection: Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції
Issue Date: 25-Nov-2018
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: 25–27 жовтня 2018 року, Львів
Number of pages: 2
Page range: 278-279
Start page: 278
End page: 279
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/51576
ISBN: 978-966-941-235-5
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2018
© Віктор Я., 2018
References (Ukraine): 1. Ciechomski W. (2017), Ewolucja i implementacja marketingu terytorialnego. „Marketing i Rynek”, nr 3.
2. Цифровий маркетинг – модель маркетингу ХХІ сторіччя: монографія (2017), за ред. М.А. Окландера, Астропринт, Одеса.
3. Глинский Н. Ю. (2012), Характеристка Львівскої агломераціі як мегатовару, Маркетинг та логистика в системі менеджменту, Видавництво Лъвівсъкої попітехніки, Лъвів.
4. Kancik-Kołtun E. (2017), E-marketing terytorialny, Wydawnictwo Uniwersytetu Marii CurieSkłodowskiej, Lublin.
5. Kotler Ph., Jatusripitak S., Maesincee S. (1999), Marketing narodów. Strategiczne podejście do budowania bogactwa narodowego, Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków.
6. Kotler Ph. (2000), Places need place marketing, w: Marketing and globalization, Ed. By J. Ďaďo, J.W. Wiktor, Cracow University of Economics, Cracow.
7. Крикавсъкий Е.В., Третъякова Л.І., Косар Н.І., (2012), Стратегічнй маркетинг, Видавництво Лъвівсъкої попітехніки, Лъвів.
8. Маркеинг (2008). За науковою редакціею А.Ф. Павленка, КНЕУ, КИЇВ.
9. Мороз Л.А., Чухрай Н. И. (2010), Маркеинг, Ажур, Лъвів.
10. Ромат Е., Сендеров Д. (2013), Реклама. Питер, Москва ….Киев.
11. Skorupska A. (red.), (2015), Współpraca międzynarodowa samorządu gminnego na podstawie badań, Polski Instytut Spraw Międzynarodowych, Warszawa.
12. Szromnik A. (2012), Marketing terytorialny. Miasto I region na rynku, Wolters Kluwer, Warszawa.
13. Wiktor J.W. (2013), Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy przekazu,, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
References (International): 1. Ciechomski W. (2017), Ewolucja i implementacja marketingu terytorialnego. "Marketing i Rynek", nr 3.
2. Tsyfrovyi marketynh – model marketynhu KhKhI storichchia: monograph (2017), ed. M.A. Oklandera, Astroprynt, Odesa.
3. Hlynskyi N. Yu. (2012), Kharakterystka Lvivskoi ahlomeratsii yak mehatovaru, Marketynh ta lohystyka v systemi menedzhmentu, Vydavnytstvo Lvivskoi popitekhniky, Lviv.
4. Kancik-Kołtun E. (2017), E-marketing terytorialny, Wydawnictwo Uniwersytetu Marii CurieSkłodowskiej, Lublin.
5. Kotler Ph., Jatusripitak S., Maesincee S. (1999), Marketing narodów. Strategiczne podejście do budowania bogactwa narodowego, Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków.
6. Kotler Ph. (2000), Places need place marketing, w: Marketing and globalization, Ed. By J. Ďaďo, J.W. Wiktor, Cracow University of Economics, Cracow.
7. Krykavskyi E.V., Tretiakova L.I., Kosar N.I., (2012), Stratehichni marketynh, Vydavnytstvo Lvivskoi popitekhniky, Lviv.
8. Markeynh (2008). Za naukovoiu redaktsieiu A.F. Pavlenka, KNEU, KYIV.
9. Moroz L.A., Chukhrai N. I. (2010), Markeinh, Azhur, Lieviv.
10. Romat E., Senderov D. (2013), Reklama. Piter, Moskva ….Kiev.
11. Skorupska A. (red.), (2015), Współpraca międzynarodowa samorządu gminnego na podstawie badań, Polski Instytut Spraw Międzynarodowych, Warszawa.
12. Szromnik A. (2012), Marketing terytorialny. Miasto I region na rynku, Wolters Kluwer, Warszawa.
13. Wiktor J.W. (2013), Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy przekazu,, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Маркетинг та логістика в системі менеджменту. – 2018 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2018_Viktor_Ia-Marketynh_cherez_kordony_278-279.pdf252.6 kBAdobe PDFView/Open
2018_Viktor_Ia-Marketynh_cherez_kordony_278-279__COVER.png491.97 kBimage/pngView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.