Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/51572
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБочко, О. Ю.
dc.contributor.authorГайванович, Н. В.
dc.coverage.temporal25–27 жовтня 2018 року, Львів
dc.date.accessioned2020-06-05T08:07:26Z-
dc.date.available2020-06-05T08:07:26Z-
dc.date.created2018-11-25
dc.date.issued2018-11-25
dc.identifier.citationБочко О. Ю. Імплементація маркетингу в межах Industry 4.0 / О. Ю. Бочко, Н. В. Гайванович // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 25–27 жовтня 2018 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 29–31.
dc.identifier.isbn978-966-941-235-5
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/51572-
dc.format.extent29-31
dc.language.isouk
dc.publisherВидавництво Львівської політехніки
dc.relation.ispartofМаркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 2018
dc.relation.ispartofMarketing and logistics in the system of management, 2018
dc.relation.urihttp://www.pewinternet.org/2016/12/19/online–shopping–and–e–commerce
dc.titleІмплементація маркетингу в межах Industry 4.0
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Національний університет “Львівська політехніка”, 2018
dc.rights.holder© Бочко О. Ю., Гайванович Н. В., 2018
dc.contributor.affiliationНаціональний університет "Львівська політехніка"
dc.format.pages3
dc.identifier.citationenBochko O. Iu. Implementatsiia marketynhu v mezhakh Industry 4.0 / O. Iu. Bochko, N. V. Haivanovich // Marketing and logistics in the system of management, 25–27 zhovtnia 2018 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 29–31.
dc.relation.references1. KotlerP., Hermawan K., Setiawan I. Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital John Wiley & Sons. 2016. 206 р.
dc.relation.references2. Percy L. Strategic Integrated Marketing Communication Theory and Practice. Elsevier, Oxford 2008. 130 р.
dc.relation.references3. Pew Research Center. Online Shopping and E–Commerce. URL: http://www.pewinternet.org/2016/12/19/online–shopping–and–e–commerce (hast accessed: 25.11.2017).
dc.relation.referencesen1. KotlerP., Hermawan K., Setiawan I. Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital John Wiley & Sons. 2016. 206 r.
dc.relation.referencesen2. Percy L. Strategic Integrated Marketing Communication Theory and Practice. Elsevier, Oxford 2008. 130 r.
dc.relation.referencesen3. Pew Research Center. Online Shopping and E–Commerce. URL: http://www.pewinternet.org/2016/12/19/online–shopping–and–e–commerce (hast accessed: 25.11.2017).
dc.citation.conferenceXІI Міжнародна науково-практична конференція "Маркетинг та логістика в системі менеджменту"
dc.citation.journalTitleМаркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції
dc.citation.spage29
dc.citation.epage31
dc.coverage.placenameЛьвів
dc.coverage.placenameLviv
Appears in Collections:Маркетинг та логістика в системі менеджменту. – 2018 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2018_Bochko_O_Iu-Implementatsiia_marketynhu_29-31.pdf256.01 kBAdobe PDFView/Open
2018_Bochko_O_Iu-Implementatsiia_marketynhu_29-31__COVER.png446.35 kBimage/pngView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.