Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/51570
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШандова, Н. В.
dc.coverage.temporal25–27 жовтня 2018 року, Львів
dc.date.accessioned2020-06-05T08:07:24Z-
dc.date.available2020-06-05T08:07:24Z-
dc.date.created2018-11-25
dc.date.issued2018-11-25
dc.identifier.citationШандова Н. В. Складові маркетингового потенціалу компанії / Н. В. Шандова // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 25–27 жовтня 2018 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 269–270.
dc.identifier.isbn978-966-941-235-5
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/51570-
dc.format.extent269-270
dc.language.isouk
dc.publisherВидавництво Львівської політехніки
dc.relation.ispartofМаркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 2018
dc.relation.ispartofMarketing and logistics in the system of management, 2018
dc.titleСкладові маркетингового потенціалу компанії
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Національний університет “Львівська політехніка”, 2018
dc.rights.holder© Шандова Н. В., 2018
dc.contributor.affiliationХерсонський національний технічний університет
dc.format.pages2
dc.identifier.citationenShandova N. V. Skladovi marketynhovoho potentsialu kompanii / N. V. Shandova // Marketing and logistics in the system of management, 25–27 zhovtnia 2018 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 269–270.
dc.relation.references1. Day G.S. The Capabilities of Market-Driven Organizations / G.S. Day // Journal of Marketing. – 1994. – Vol. 58, N. 4. – P. 37-52.
dc.relation.references2. Юлдашева О. У. Теория и методология формирования и развития маркетингового потенциала фирмы / О. У. Юлдашева / под ред. Г. Л. Багиева. – СПб. : Инфо-Да, 2005. – 240 с.
dc.relation.references3. Stank T.P., Keller S.B. Daugherty P.J. Supply chain collaboration and logistical service performance, Journal of Business Logistics. – 2001. – Vol. 22, P. 29-48.
dc.relation.references4. Swink M., Narasimhan R, Wang C. Managing beyond the factory walls: Effects of four types of strategic integration on manufacturing plant performance. Journal of Operations Management. – 2007. – №25, P. 148–164.
dc.relation.referencesen1. Day G.S. The Capabilities of Market-Driven Organizations, G.S. Day, Journal of Marketing, 1994, Vol. 58, N. 4, P. 37-52.
dc.relation.referencesen2. Iuldasheva O. U. Teoriia i metodolohiia formirovaniia i razvitiia marketinhovoho potentsiala firmy, O. U. Iuldasheva, ed. H. L. Bahieva, SPb. : Info-Da, 2005, 240 p.
dc.relation.referencesen3. Stank T.P., Keller S.B. Daugherty P.J. Supply chain collaboration and logistical service performance, Journal of Business Logistics, 2001, Vol. 22, P. 29-48.
dc.relation.referencesen4. Swink M., Narasimhan R, Wang C. Managing beyond the factory walls: Effects of four types of strategic integration on manufacturing plant performance. Journal of Operations Management, 2007, No 25, P. 148–164.
dc.citation.conferenceXІI Міжнародна науково-практична конференція "Маркетинг та логістика в системі менеджменту"
dc.citation.journalTitleМаркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції
dc.citation.spage269
dc.citation.epage270
dc.coverage.placenameЛьвів
dc.coverage.placenameLviv
Appears in Collections:Маркетинг та логістика в системі менеджменту. – 2018 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2018_Shandova_N_V-Skladovi_marketynhovoho_269-270.pdf205.25 kBAdobe PDFView/Open
2018_Shandova_N_V-Skladovi_marketynhovoho_269-270__COVER.png435.41 kBimage/pngView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.