Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/51556
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФігун, Н. В.
dc.contributor.authorПастернак, О. І.
dc.coverage.temporal25–27 жовтня 2018 року, Львів
dc.date.accessioned2020-06-05T08:07:14Z-
dc.date.available2020-06-05T08:07:14Z-
dc.date.created2018-11-25
dc.date.issued2018-11-25
dc.identifier.citationФігун Н. В. Концепція маркетингу територій у розвитку зеленого туризму / Н. В. Фігун, О. І. Пастернак // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 25–27 жовтня 2018 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 248–250.
dc.identifier.isbn978-966-941-235-5
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/51556-
dc.format.extent248-250
dc.language.isouk
dc.publisherВидавництво Львівської політехніки
dc.relation.ispartofМаркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 2018
dc.relation.ispartofMarketing and logistics in the system of management, 2018
dc.titleКонцепція маркетингу територій у розвитку зеленого туризму
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Національний університет “Львівська політехніка”, 2018
dc.rights.holder© Фігун Н. В., Пастернак О. І., 2018
dc.contributor.affiliationНаціональний університет "Львівська політехніка"
dc.contributor.affiliationДУ «Інститут регіональних досліджень ім. М. І. Долішнього НАН України»
dc.format.pages3
dc.identifier.citationenFihun N. V. Kontseptsiia marketynhu terytorii u rozvytku zelenoho turyzmu / N. V. Fihun, O. I. Pasternak // Marketing and logistics in the system of management, 25–27 zhovtnia 2018 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 248–250.
dc.relation.references1. Borden N.H., Marshall M.V. (1959) Advertising management. Homewood: Irwin.
dc.relation.references2. Hadrian P., Niestrój R. (ed.). (2014) Marketing polskich przedsiębiorstw w 25-leciu gospodarki rynkowej [Marketing of Polish enterprises in the 25th anniversary of the market economy]. Cracow: Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
dc.relation.references3. Kapera K., Kuziak M., Niestrój R. (ed.) (2015) Marketing małych polskich przedsiębiorstw po 25 latach gospodarki rynkowej [Marketing of small Polish enterprises after 25 years of market economy]. Cracow: Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
dc.relation.referencesen1. Borden N.H., Marshall M.V. (1959) Advertising management. Homewood: Irwin.
dc.relation.referencesen2. Hadrian P., Niestrój R. (ed.). (2014) Marketing polskich przedsiębiorstw w 25-leciu gospodarki rynkowej [Marketing of Polish enterprises in the 25th anniversary of the market economy]. Cracow: Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
dc.relation.referencesen3. Kapera K., Kuziak M., Niestrój R. (ed.) (2015) Marketing małych polskich przedsiębiorstw po 25 latach gospodarki rynkowej [Marketing of small Polish enterprises after 25 years of market economy]. Cracow: Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
dc.citation.conferenceXІI Міжнародна науково-практична конференція "Маркетинг та логістика в системі менеджменту"
dc.citation.journalTitleМаркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції
dc.citation.spage248
dc.citation.epage250
dc.coverage.placenameЛьвів
dc.coverage.placenameLviv
Appears in Collections:Маркетинг та логістика в системі менеджменту. – 2018 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2018_Fihun_N_V-Kontseptsiia_marketynhu_248-250.pdf218.96 kBAdobe PDFView/Open
2018_Fihun_N_V-Kontseptsiia_marketynhu_248-250__COVER.png471.48 kBimage/pngView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.