Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/51542
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтепаненко, Н. І.
dc.coverage.temporal25–27 жовтня 2018 року, Львів
dc.date.accessioned2020-06-05T08:07:06Z-
dc.date.available2020-06-05T08:07:06Z-
dc.date.created2018-11-25
dc.date.issued2018-11-25
dc.identifier.citationСтепаненко Н. І. Технологія розробки товарної політики аграрних підприємств / Н. І. Степаненко // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 25–27 жовтня 2018 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 226–228.
dc.identifier.isbn978-966-941-235-5
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/51542-
dc.format.extent226-228
dc.language.isouk
dc.publisherВидавництво Львівської політехніки
dc.relation.ispartofМаркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 2018
dc.relation.ispartofMarketing and logistics in the system of management, 2018
dc.titleТехнологія розробки товарної політики аграрних підприємств
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Національний університет “Львівська політехніка”, 2018
dc.rights.holder© Степаненко Н. І., 2018
dc.contributor.affiliationЖитомирський національний агроекологічний університет
dc.format.pages3
dc.identifier.citationenStepanenko N. I. Tekhnolohiia rozrobky tovarnoi polityky ahrarnykh pidpryiemstv / N. I. Stepanenko // Marketing and logistics in the system of management, 25–27 zhovtnia 2018 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 226–228.
dc.relation.references1. Ілляшенко С. М. Сучасні тенденції застосування інтернет-технологій у маркетингу. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2011. № 4. Т ІІ. С. 64–74.
dc.relation.references2. Ильичева И. В. Маркетинговые технологии : учебно-методическое пособие. Ульяновск: УлГТУ. 2012. 158 с.
dc.relation.references3. Селюков М. В. О роли и значении маркетинговых технологий в повышении эффективности деятельности хозяйствующих субъектов. Современные проблемы науки и образования. 2013. № 5.
dc.relation.references4. Туніцький Н. О. Впровадження системи маркетингових технологій при здійсненні імпортних операцій : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : спец. 08.00.04 «Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)», Київ, 2010. 21 с.
dc.relation.referencesen1. Illiashenko S. M. Suchasni tendentsii zastosuvannia internet-tekhnolohii u marketynhu. Marketynh i menedzhment innovatsii. 2011. No 4. T II. P. 64–74.
dc.relation.referencesen2. Ilicheva I. V. Marketinhovye tekhnolohii : uchebno-metodicheskoe posobie. Ulianovsk: UlHTU. 2012. 158 p.
dc.relation.referencesen3. Seliukov M. V. O roli i znachenii marketinhovykh tekhnolohii v povyshenii effektivnosti deiatelnosti khoziaistvuiushchikh subieektov. Sovremennye problemy nauki i obrazovaniia. 2013. No 5.
dc.relation.referencesen4. Tunitskyi N. O. Vprovadzhennia systemy marketynhovykh tekhnolohii pry zdiisnenni importnykh operatsii : avtoref. dys. na zdobuttia nauk. stupenia kand. ekon. nauk : spets. 08.00.04 "Ekonomika ta upravlinnia pidpryiemstvamy (za vydamy ekonomichnoi diialnosti)", Kyiv, 2010. 21 p.
dc.citation.conferenceXІI Міжнародна науково-практична конференція "Маркетинг та логістика в системі менеджменту"
dc.citation.journalTitleМаркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції
dc.citation.spage226
dc.citation.epage228
dc.coverage.placenameЛьвів
dc.coverage.placenameLviv
Appears in Collections:Маркетинг та логістика в системі менеджменту. – 2018 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2018_Stepanenko_N_I-Tekhnolohiia_rozrobky_226-228.pdf289.9 kBAdobe PDFView/Open
2018_Stepanenko_N_I-Tekhnolohiia_rozrobky_226-228__COVER.png454.17 kBimage/pngView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.