Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/51539
Title: Риси сучасного бренду в контексті задоволення психологічних потреб споживачів
Authors: Боєнко, О. Ю.
Affiliation: Донецький національний університет імені Василя Стуса
Bibliographic description (Ukraine): Боєнко О. Ю. Риси сучасного бренду в контексті задоволення психологічних потреб споживачів / О. Ю. Боєнко // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 25–27 жовтня 2018 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 24–26.
Bibliographic description (International): Boienko O. Yu. Rysy suchasnoho brendu v konteksti zadovolennia psykholohichnykh potreb spozhyvachiv / O. Yu. Boienko // Marketing and logistics in the system of management, 25–27 zhovtnia 2018 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 24–26.
Is part of: Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 2018
Marketing and logistics in the system of management, 2018
Conference/Event: XІI Міжнародна науково-практична конференція "Маркетинг та логістика в системі менеджменту"
Journal/Collection: Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції
Issue Date: 25-Nov-2018
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: 25–27 жовтня 2018 року, Львів
Number of pages: 3
Page range: 24-26
Start page: 24
End page: 26
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/51539
ISBN: 978-966-941-235-5
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2018
© Боєнко О. Ю., 2018
URL for reference material: https://www.forbes.com/pictures/5afed3f531358e612fb95f5a/most-valuablebrands/#4dbb86eabee9
https://agromage.com/stat_id.php?id=308https://agromage.com/stat_id.php?id=308
http://forbes.net.ua/ratings/2
References (Ukraine): 1. Boienko O. Defining the important branding rules: neuroscience approach. «Економікоправова парадигма розвитку сучасного суспільства», зб. наук. пр. за підсумками ІV Міжнародної науково-практичної конференції викладачів, аспірантів і студентів (м. Вінниця – Лондон, 14 травня 2015 року). Вінниця – Лондон, 2015. С. 46-48.
2. Боєнко О. Ю. Формування бачення сучасного глобального брендингу: концептуальний аспект. Економіка і організація управління: збірник наукових праць. Вінниця: ДонНУ. 2016, Вип. 3 (23). С.125-133.
3. Боєнко О.Ю. Створення позитивного іміджу бренда: психологічний аспект. Матеріали наукової конференції професорсько-викладацького складу, наукових працівників і здобувачів наукового ступеня за підсумками науково-дослідної роботи за період 2015–2016 рр. (15–18 травня 2017 р.): у 2-х томах. Том. 1. Вінниця: Донецький національний університет імені Василя Стуса, 2017. С.163-165.
4. The World’s most valuable brands 2018. URL: https://www.forbes.com/pictures/5afed3f531358e612fb95f5a/most-valuablebrands/#4dbb86eabee9 (дата звернення: 28.07.2018).
5. Бернет Дж., Уэллс У., Мориарти С. Реклама: принципы и практика. М.: Маркетинг для профессионалов, 2009. 800 с.
6. Чеботарева В. Значимость рекламы, брендинга и торговой марки в продвижении продукции и завоевании новых каналов сбыта. URL: https://agromage.com/stat_id.php?id=308https://agromage.com/stat_id.php?id=308 (дата звернення: 29.07.2018).
7. Бернет Дж., Мориарти С. Маркетинговые коммуникации. Интегрированный подход. СПб: Питер, 2011. 864 с.
8. Рейтинги 200 крупнейших компаний. URL: http://forbes.net.ua/ratings/2 (дата звернення: 31.07.2018).
9. Ноздрева Р.Б., Цыгичко Л.И. Маркетинг: как побеждать на рынке. М.: Финансы и статистика, 2007. 345с.
References (International): 1. Boienko O. Defining the important branding rules: neuroscience approach. "Ekonomikopravova paradyhma rozvytku suchasnoho suspilstva", zb. nauk. pr. za pidsumkamy IV Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii vykladachiv, aspirantiv i studentiv (m. Vinnytsia – London, 14 travnia 2015 roku). Vinnytsia – London, 2015. P. 46-48.
2. Boienko O. Yu. Formuvannia bachennia suchasnoho hlobalnoho brendynhu: kontseptualnyi aspekt. Ekonomika i orhanizatsiia upravlinnia: zbirnyk naukovykh prats. Vinnytsia: DonNU. 2016, Iss. 3 (23). P.125-133.
3. Boienko O.Yu. Stvorennia pozytyvnoho imidzhu brenda: psykholohichnyi aspekt. Materialy naukovoi konferentsii profesorsko-vykladatskoho skladu, naukovykh pratsivnykiv i zdobuvachiv naukovoho stupenia za pidsumkamy naukovo-doslidnoi roboty za period 2015–2016 rr. (15–18 travnia 2017 y.): u 2-kh tomakh. Tom. 1. Vinnytsia: Donetskyi natsionalnyi universytet imeni Vasylia Stusa, 2017. P.163-165.
4. The World’s most valuable brands 2018. URL: https://www.forbes.com/pictures/5afed3f531358e612fb95f5a/most-valuablebrands/#4dbb86eabee9 (Date of appeal: 28.07.2018).
5. Bernet Dzh., Uells U., Moriarti S. Reklama: printsipy i praktika. M., Marketinh dlia professionalov, 2009. 800 p.
6. Chebotareva V. Znachimost reklamy, brendinha i torhovoi marki v prodvizhenii produktsii i zavoevanii novykh kanalov sbyta. URL: https://agromage.com/stat_id.php?id=308https://agromage.com/stat_id.php?id=308 (Date of appeal: 29.07.2018).
7. Bernet Dzh., Moriarti S. Marketinhovye kommunikatsii. Intehrirovannyi podkhod. SPb: Piter, 2011. 864 p.
8. Reitinhi 200 krupneishikh kompanii. URL: http://forbes.net.ua/ratings/2 (Date of appeal: 31.07.2018).
9. Nozdreva R.B., Tsyhichko L.I. Marketinh: kak pobezhdat na rynke. M., Finansy i statistika, 2007. 345p.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Маркетинг та логістика в системі менеджменту. – 2018 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2018_Boienko_O_Yu-Rysy_suchasnoho_brendu_24-26.pdf302.46 kBAdobe PDFView/Open
2018_Boienko_O_Yu-Rysy_suchasnoho_brendu_24-26__COVER.png366.55 kBimage/pngView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.