Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/51530
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРешетнікова, І. Л.
dc.coverage.temporal25–27 жовтня 2018 року, Львів
dc.date.accessioned2020-06-05T08:07:00Z-
dc.date.available2020-06-05T08:07:00Z-
dc.date.created2018-11-25
dc.date.issued2018-11-25
dc.identifier.citationРешетнікова І. Л. Соціальний і етичний маркетинг: конфлікт цілей та інструментів їх досягнення / І. Л. Решетнікова // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 25–27 жовтня 2018 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 205–207.
dc.identifier.isbn978-966-941-235-5
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/51530-
dc.format.extent205-207
dc.language.isouk
dc.publisherВидавництво Львівської політехніки
dc.relation.ispartofМаркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 2018
dc.relation.ispartofMarketing and logistics in the system of management, 2018
dc.relation.urihttp://www.klubok.net/Downloads-index-req-viewdownloaddetails-lid-243.html
dc.titleСоціальний і етичний маркетинг: конфлікт цілей та інструментів їх досягнення
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Національний університет “Львівська політехніка”, 2018
dc.rights.holder© Решетнікова І. Л., 2018
dc.contributor.affiliationДВНЗ «Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана»
dc.format.pages3
dc.identifier.citationenReshetnikova I. L. Sotsialnyi i etychnyi marketynh: konflikt tsilei ta instrumentiv yikh dosiahnennia / I. L. Reshetnikova // Marketing and logistics in the system of management, 25–27 zhovtnia 2018 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 205–207.
dc.relation.references1. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент/ Пер. с англ. Под ред. Л.А. Волковой, Ю.Н. Каптуревского.- СПб.: Питер, 2003. – 752 с.
dc.relation.references2. Смит Крейг Н. Этика маркетинга / Маркетинг. Энциклопедия. Под ред. М. Бейкера. – СПб.: Питер, 2002. – 1200 с.
dc.relation.references3. Международный стандарт. ISO 26000:2010 Руководство по социальной ответственности. http://www.klubok.net/Downloads-index-req-viewdownloaddetails-lid-243.html
dc.relation.referencesen1. Kotler F. Marketinh menedzhment/ transl. from English ed. L.A. Volkovoi, Iu.N. Kapturevskoho, SPb., Piter, 2003, 752 p.
dc.relation.referencesen2. Smit Kreih N. Etika marketinha, Marketinh. Entsiklopediia. ed. M. Beikera, SPb., Piter, 2002, 1200 p.
dc.relation.referencesen3. Mezhdunarodnyi standart. ISO 26000:2010 Rukovodstvo po sotsialnoi otvetstvennosti. http://www.klubok.net/Downloads-index-req-viewdownloaddetails-lid-243.html
dc.citation.conferenceXІI Міжнародна науково-практична конференція "Маркетинг та логістика в системі менеджменту"
dc.citation.journalTitleМаркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції
dc.citation.spage205
dc.citation.epage207
dc.coverage.placenameЛьвів
dc.coverage.placenameLviv
Appears in Collections:Маркетинг та логістика в системі менеджменту. – 2018 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2018_Reshetnikova_I_L-Sotsialnyi_i_etychnyi_205-207.pdf319.82 kBAdobe PDFView/Open
2018_Reshetnikova_I_L-Sotsialnyi_i_etychnyi_205-207__COVER.png438.14 kBimage/pngView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.