Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/51525
Title: Латеральний маркетинг – нестандартне вирішення стандартних проблем
Authors: Прийма, Л. П.
Тріфонова, Ю. І.
Affiliation: Національний університет "Львівська політехніка"
Bibliographic description (Ukraine): Прийма Л. П. Латеральний маркетинг – нестандартне вирішення стандартних проблем / Л. П. Прийма, Ю. І. Тріфонова // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 25–27 жовтня 2018 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 199–200.
Bibliographic description (International): Priima L. P. Lateralnyi marketynh – nestandartne vyrishennia standartnykh problem / L. P. Pryima, Yu. I. Trifonova // Marketing and logistics in the system of management, 25–27 zhovtnia 2018 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 199–200.
Is part of: Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 2018
Marketing and logistics in the system of management, 2018
Conference/Event: XІI Міжнародна науково-практична конференція "Маркетинг та логістика в системі менеджменту"
Journal/Collection: Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції
Issue Date: 25-Nov-2018
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: 25–27 жовтня 2018 року, Львів
Number of pages: 2
Page range: 199-200
Start page: 199
End page: 200
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/51525
ISBN: 978-966-941-235-5
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2018
© Прийма Л. П., Тріфонова Ю. І., 2018
References (Ukraine): 1. Антипoв, А. Ю. Інноваційна діяльність як фактор конкурентоспроможності фірми / / / Маркетинг і маркетингові дослідження. – 2009. – № 3 – С. 212 – 221.
2. Гелюта І. Латеральний маркетинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності. / І. Гелюта / / Людина і праця. – 2010. – № 1 – С. 63 – 64.
3. Крикавський Є.В. Логістика: Основи теорії. – 2-е видання. – Львів: Видавництво «Інтелект-Захід», 2006. – 456 с.
4. Н. М. Помірко. Латеральний маркетинг як ефективний засіб лідирування підприємства на висококонкурентному ринку/ Помірко Н.М. // Вісник Хмельницького національного університету. – 2009. – № 5. – Т.3. –с. 106 – 109.
5. Следзь С. Раніше підручники з маркетингу – нині музейні експонати // Дзеркало тижня. – 2010. – № 20.
References (International): 1. Antypov, A. Yu. Innovatsiina diialnist yak faktor konkurentospromozhnosti firmy, /, Marketynh i marketynhovi doslidzhennia, 2009, No 3 – P. 212 – 221.
2. Heliuta I. Lateralnyi marketynh yak instrument pidvyshchennia konkurentospromozhnosti., I. Heliuta, / Liudyna i pratsia, 2010, No 1 – P. 63 – 64.
3. Krykavskyi Ye.V. Lohistyka: Osnovy teorii, 2-e vydannia, Lviv: Vydavnytstvo "Intelekt-Zakhid", 2006, 456 p.
4. N. M. Pomirko. Lateralnyi marketynh yak efektyvnyi zasib lidyruvannia pidpryiemstva na vysokokonkurentnomu rynku/ Pomirko N.M., Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu, 2009, No 5, V.3. –P. 106 – 109.
5. Sledz S. Ranishe pidruchnyky z marketynhu – nyni muzeini eksponaty, Dzerkalo Tyzhnia, 2010, No 20.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Маркетинг та логістика в системі менеджменту. – 2018 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2018_Priima_L_P-Lateralnyi_marketynh-199-200.pdf211.19 kBAdobe PDFView/Open
2018_Priima_L_P-Lateralnyi_marketynh-199-200__COVER.png494.92 kBimage/pngView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.