Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/51514
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНаумік-Гладка, К.
dc.coverage.temporal25–27 жовтня 2018 року, Львів
dc.date.accessioned2020-06-05T08:06:50Z-
dc.date.available2020-06-05T08:06:50Z-
dc.date.created2018-11-25
dc.date.issued2018-11-25
dc.identifier.citationНаумік-Гладка К. Этические аспекты использования нейромаркетинга / К. Наумік-Гладка // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 25–27 жовтня 2018 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 182–184.
dc.identifier.isbn978-966-941-235-5
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/51514-
dc.format.extent182-184
dc.language.isouk
dc.publisherВидавництво Львівської політехніки
dc.relation.ispartofМаркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції, 2018
dc.relation.ispartofMarketing and logistics in the system of management, 2018
dc.relation.urihttps://staticeu.insales.ru/files/1/6129/2390001/original/nejromarketing-v-dejstvii.pdf
dc.relation.urihttps://www.youtube.com/watch?v=iLTNwoPop0A
dc.titleЭтические аспекты использования нейромаркетинга
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Національний університет “Львівська політехніка”, 2018
dc.rights.holder© Наумік-Гладка К., 2018
dc.contributor.affiliationХНЕУ ім. С. Кузнеця
dc.format.pages3
dc.identifier.citationenNaumik-Hladka K. Eticheskie aspekty ispolzovaniia neiromarketinha / K. Naumik-Hladka // Marketing and logistics in the system of management, 25–27 zhovtnia 2018 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 182–184.
dc.relation.references1. Gene R. Laczniak, Patrick E. Murphy. Ethical Marketing Decisions: The Higher Road. Boston: Allyn and Bacon, 1993, 322 pp
dc.relation.references2. Дэвид Льис – Нейромаркетинг в действии Дэвид Льис – Нейромаркетинг в действии. – [Электронные ресурс] – Режим доступа: https://staticeu.insales.ru/files/1/6129/2390001/original/nejromarketing-v-dejstvii.pdf
dc.relation.references3. Як купляти не купляючись – [Электронные ресурс] – Режим доступа: https://www.youtube.com/watch?v=iLTNwoPop0A
dc.relation.referencesen1. Gene R. Laczniak, Patrick E. Murphy. Ethical Marketing Decisions: The Higher Road. Boston: Allyn and Bacon, 1993, 322 pp
dc.relation.referencesen2. Devid Lis – Neiromarketinh v deistvii Devid Lis – Neiromarketinh v deistvii, [Elektronnye resurs] – Access mode: https://staticeu.insales.ru/files/1/6129/2390001/original/nejromarketing-v-dejstvii.pdf
dc.relation.referencesen3. Iak kupliati ne kupliaiuchis – [Elektronnye resurs] – Access mode: https://www.youtube.com/watch?v=iLTNwoPop0A
dc.citation.conferenceXІI Міжнародна науково-практична конференція "Маркетинг та логістика в системі менеджменту"
dc.citation.journalTitleМаркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей XІI Міжнародної науково-практичної конференції
dc.citation.spage182
dc.citation.epage184
dc.coverage.placenameЛьвів
dc.coverage.placenameLviv
Appears in Collections:Маркетинг та логістика в системі менеджменту. – 2018 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2018_Naumik-Hladka_K-Eticheskie_aspekty_182-184.pdf306.01 kBAdobe PDFView/Open
2018_Naumik-Hladka_K-Eticheskie_aspekty_182-184__COVER.png429.46 kBimage/pngView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.