Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/50629
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСітнікова, І.
dc.contributor.authorМних, О. Б.
dc.coverage.temporalжовтень 2018 року, Львів
dc.date.accessioned2020-05-27T09:48:13Z-
dc.date.available2020-05-27T09:48:13Z-
dc.date.created2018-10-01
dc.date.issued2018-10-01
dc.identifier.citationСітнікова І. Корпоративна соціальна відповідальність бізнесу як запорука підвищення ефективності маркетингу і створення передумов для сталого розвитку / І. Сітнікова, О. Б. Мних // 76-та Студентська науково-технічна конференція : збірник тез доповідей, жовтень 2018 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 126–127. — (Секція економіки і менеджменту).
dc.identifier.isbn978-966-941-267-6
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/50629-
dc.format.extent126-127
dc.language.isouk
dc.publisherВидавництво Львівської політехніки
dc.relation.ispartof76-та Студентська науково-технічна конференція : збірник тез доповідей, 2018
dc.relation.urihttps://hbr.org/2006/12/strategy-and-society-the-link-betweencompetitive-
dc.relation.urihttp://prachipreaches.com/corporate-socialresponsibility-
dc.relation.urihttp://agravery.com/uk/posts/show/zarucniki-izi-najgucnisi-harcovi
dc.titleКорпоративна соціальна відповідальність бізнесу як запорука підвищення ефективності маркетингу і створення передумов для сталого розвитку
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Національний університет “Львівська політехніка”, 2018
dc.format.pages2
dc.identifier.citationenSitnikova I. Korporatyvna sotsialna vidpovidalnist biznesu yak zaporuka pidvyshchennia efektyvnosti marketynhu i stvorennia peredumov dlia staloho rozvytku / I. Sitnikova, O. B. Mnykh // 76-ta Studentska naukovo-tekhnichna konferentsiia : zbirnyk tez dopovidei, zhovten 2018 roku, Lviv. — Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 126–127. — (Sektsiia ekonomiky i menedzhmentu).
dc.relation.references1. Bowen H. Social responsibilities of the businessman / Howard Rothmann Bowen. – New York: Harper, 1953.
dc.relation.references2. Michael E. Porter. Strategy and Society: The Link Between Competitive Advantage and Corporate Social Responsibility [Електронний ресурс] / Michael E. Porter, Mark R. Kramer. – 2006. – Режим доступу до ресурсу: https://hbr.org/2006/12/strategy-and-society-the-link-betweencompetitive-
dc.relation.references3. Prachi Tyagi. Corporate Social Responsibility: A successful key public relations function? [Електронний ресурс] / Prachi Tyagi – Режим доступу до ресурсу: http://prachipreaches.com/corporate-socialresponsibility- .
dc.relation.references4. Заручники їжі: найгучніші харчові скандали останніх років [Електронний ресурс]. – 2017. – Режим доступу до ресурсу: http://agravery.com/uk/posts/show/zarucniki-izi-najgucnisi-harcovi.
dc.relation.references5. Мних О.Б. Соціальна відповідальність бізнесу і влади в контексті впровадження стратегії національної модернізації "Україна2020 // [моногр.] Соціальна відповідальність влади, бізнесу, громадян за заг. ред. Г.Г. Півняка; Міністерство освіти і науки України; Нац. гірнич. ун-т.- Д .: НГУ.-2014.-Т.1.-629с.,с. 530-535.
dc.relation.referencesen1. Bowen H. Social responsibilities of the businessman, Howard Rothmann Bowen, New York: Harper, 1953.
dc.relation.referencesen2. Michael E. Porter. Strategy and Society: The Link Between Competitive Advantage and Corporate Social Responsibility [Electronic resource], Michael E. Porter, Mark R. Kramer, 2006, Access mode: https://hbr.org/2006/12/strategy-and-society-the-link-betweencompetitive-
dc.relation.referencesen3. Prachi Tyagi. Corporate Social Responsibility: A successful key public relations function? [Electronic resource], Prachi Tyagi – Access mode: http://prachipreaches.com/corporate-socialresponsibility- .
dc.relation.referencesen4. Zaruchnyky yizhi: naihuchnishi kharchovi skandaly ostannikh rokiv [Electronic resource], 2017, Access mode: http://agravery.com/uk/posts/show/zarucniki-izi-najgucnisi-harcovi.
dc.relation.referencesen5. Mnykh O.B. Sotsialna vidpovidalnist biznesu i vlady v konteksti vprovadzhennia stratehii natsionalnoi modernizatsii "Ukraine2020, [monohr.] Sotsialna vidpovidalnist vlady, biznesu, hromadian by gen. ed. H.H. Pivniaka; Ministerstvo osvity i nauky Ukrainy; Nats. hirnych. un-t, D ., NHU.-2014.-V.1.-629p.,P. 530-535.
dc.citation.conference76-та Студентська науково-технічна конференція
dc.citation.journalTitle76-та Студентська науково-технічна конференція : збірник тез доповідей
dc.citation.spage126
dc.citation.epage127
dc.coverage.placenameЛьвів
Appears in Collections:76-та Студентська науково-технічна конференція. – 2018 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2018_Sitnikova_I-Korporatyvna_sotsialna_126-127.pdf208.08 kBAdobe PDFView/Open
2018_Sitnikova_I-Korporatyvna_sotsialna_126-127__COVER.png327.15 kBimage/pngView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.