Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/49804
Title: Державно-партнерський потенціал та державно-партнерська привабливість територіальних утворень
Other Titles: Public-partner potential and public-partner attraction of territorial entities
Authors: Комарницька, Г. О.
Komarnytska, H.
Affiliation: Львівський національний університет імені Івана Франка
Ivan Franko National University of Lviv
Bibliographic description (Ukraine): Комарницька Г. О. Державно-партнерський потенціал та державно-партнерська привабливість територіальних утворень / Г. О. Комарницька // Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення та проблеми розвитку. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. — Том 1. — № 1. — С. 136–142.
Bibliographic description (International): Komarnytska H. Public-partner potential and public-partner attraction of territorial entities / H. Komarnytska // Management and Entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development. — Lviv : Lviv Politechnic Publishing House, 2019. — Vol 1. — No 1. — P. 136–142.
Is part of: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення та проблеми розвитку, 1 (1), 2019
Management and Entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development, 1 (1), 2019
Journal/Collection: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення та проблеми розвитку
Issue: 1
Volume: 1
Issue Date: 20-Mar-2019
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Lviv Politechnic Publishing House
Place of the edition/event: Львів
Lviv
UDC: 334.7
Keywords: державний партнер
державно-приватне партнерство
інвестиції
інновації
орган державної влади
партнерство
підприємство
приватний партнер
public partner
public-private partnership
investments
innovations
public authority
partnership
enterprise
private partner
Number of pages: 7
Page range: 136-142
Start page: 136
End page: 142
Abstract: Запропоновано застосовувати поняття державно-партнерського потенціалу та державно-партнерської привабливості територіальних утворень у контексті залучення ними інвестицій та інновацій. Під поняттям державно-партнерської привабливості територіального утворення пропонується розуміти здатність такого утворення генерувати зацікавленість приватного партнера брати участь у відносинах державно-приватного партнерства, зокрема, шляхом здійснення ним інвестицій в об’єкти партнерства та отримання прав з управління (придбання, створення тощо) цими об’єктами відповідно до умов договору. Державнопартнерський потенціал територіального утворення запропоновано трактувати як сукупність наявних у нього передумов використання можливостей застосування державно-приватного партнерства для реалізації суспільно значимих проектів, позитивного впливу на людський капітал і підвищення конкурентоспроможності територіального утворення.
Diagnosing public-partner potential and public-partner attraction of territorial entity is necessary to position and present the advantages of territorial entity to potential private partners. Not only this problem is specific to such entities, for example within a region, but it also has an interregional nature (i.e. when there is a competition between regions about investments based on public-private partnership). The concept of the public-partner attractiveness of territorial entity is proposed to understand as the ability of such entity to generate interest of a private partner to participate in public-private partnership relations, in particular, by investing into the objects of the partnership and obtaining the rights to manage (purchase, create, etc.) objects according to the terms of the contract. It is also established that the high public-partner potential is the key factor for the formation of favourable public-partner attraction of territorial entity. This relationship is suggested to understand as an important area of research, since, in the conditions of limited (first of all, public) funding, territorial entities within the framework of the publicprivate partnership model should actually compete with other such entities for a private partner willing to enter into these relations, invest and take the risk (quite often, very high). The concept of the public-partner potential of territorial entity is offered to understand as all available prerequisites for using public-private partnership opportunities for the implementation of socially significant projects, positive impact on human capital and enhancing the competitiveness of territorial entity. It is emphasized that the high level of public-partner potential and public-partner attraction of territorial entity provide it with the additional inflow of financial resources and increase the efficiency of its use, as well as they are more promising for investments and innovations attraction. In their content, these concepts reflect certain characteristics of a territorial entity, the totality and magnitude of which enable it to participate better in relations based on the public-private partnership model than other territorial entities. It is established that the presence of a certain level of public-partner risk influences the participation of private partners in the projects of the public-private partnership of territorial entity. Therefore, even with a high level of public-partner potential, under the influence of a high level of public-partner risk, a private partner may not consider certain options for participation in a public-private partnership.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/49804
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2019
© Комарницька Г. О., 2019
References (Ukraine): 1. Крихівська Н. О. Інвестиційна привабливість України: основі проблеми та шляхи їх вирішення / Н. О. Крихівська, Г. М. Чернишова // Економіка і суспільство. – 2017. – № 9. – С. 260–264.
2. Аранчій Д. С. Інвестиційна привабливість підприємств: сутність, фактори впливу та оцінка існуючих методик аналізу / Д. С. Аранчій, С. А. Гончаренко // Наукові праці Полтавської державної аграрної академії. – 2011. – Вип. 3. Т. 2. – С.59–64.
3. Савіцька О. Особливості залучення прямих іноземних інвестицій в економіку України / О. Савіцька, Т. Бай // Науковий вісник НЛТУ України. – 2014. – Вип. 24. – С.277–283.
4. Брюховецька Н. Ю. Оцінка інвестиційної привабливості підприємства: визначення недоліків деяких існуючих методик / Н.Ю. Брюховецька, О.В. Хасанова // Економіка промисловості. – 2009. – № 1. – С. 110-117.
5. Ходаківський В. М. Інвестиційна привабливість сільськогосподарських підприємств у контексті їх галузевої структури виробництва / В. М. Ходаківський, М. А. Місевич // Інвестиції: практика та досвід. – 2017. – № 3. – С. 31–37.
6. Пилитяк А. Инвестиционная привлекательность регионов Украины: социальнодемографический аспект / А. Пилитяк // Экономика Украины. – 2004. – № 8. – С. 82–85.
7. Бланк И. А. Инвестиционный менеджмент: учебн. пособие / И. А. Бланк. – Киев: Эльга-Н, Ника-Центр. 2001.
8. Семенчук Л. І. Інвестиційна привабливість підприємства та методи її оцінювання / Л. І. Семенчук, С. О. Мороз // Глобальні та національні проблеми економіки. – 2016. – № 11. – С. 898–901.
9. Гарматій Н. М. Сутність інноваційного капіталу та необхідність його застосування в галузі телекомунікацій / Н. М. Гарматій // Галицький економічний вісник. – 2009. – № 2. – С. 42–46.
10. Рачинська Г. В. Визначення та оцінювання інноваційної привабливості підприємства / Г. В. Рачинська, Л. С. Лісовська // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія “Проблеми економіки та управління”. – 2008. – № 628. – С. 272–276.
11. Музиченко-Козловська О. В. Розвиток туристичної інфраструктури – визначальний чинник туристичної привабливості території / О. В. Музиченко-Козловська // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія “Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку”. – 2011. – № 714. – С. 229–237.
12. Кащишин В. М. Особливості оцінювання ділової привабливості інжинірингових компаній / В. М. Кащишин // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. – 2017. – № 28. – С. 102–105.
13. Федонін О. С. Потенціал підприємства: формування та оцінка / О. С. Федонін, І. М. Рєпіна, О. І. Олексюк. – 2-ге вид., без змін. – Київ: КНЕУ, 2006.
14. Петрович Й. М. Економіка виробничого підприємництва / Й. М. Петрович. – 3-тє вид., випр. – К.: Знання, 2002.
15. Должанський І. С. та ін. Управління потенціалом підприємства / І. С. Должанський, Т. О. Загорна, О. О. Удалих, І. М. Герасименко, В. М. Ращупкіна. – К.: Центр навчальної літератури, 2006.
16. Князь С. Сутність поняття і характеристики інтелектуального потенціалу підприємства / С. Князь, Л. Холявка // Економічний аналіз. – 2013. – Вип. 12. Ч. 3. – С. 188–192.
17. Семикіна М. В. Інтелектуальний потенціал та його роль в національній економіці / М. В. Семикіна, В. І. Гунько // Экономика и управление: научно-практический журнал. – 2011. – № 1. – С. 50–56.
18. Ситник Й. С. Інтелектуальний потенціал як фактор інтелектуалізації систем менеджменту підприємства / Й. С. Ситник // Економічний вісник НТУУ “КПІ”. – 2012. – № 9. – С. 271–277.
19. Ружицька Т. Д. Сутність та складові елементи поняття “економічний потенціал підприємства” / Т. Д. Ружицька // Вісник Хмельницького національного університету. Серія: економічні науки. – 2009. – № 5/2. – С. 178–181.
20. Лапин Е. В. Экономический потенциал предприятия / Е. В. Лапин. – Сумы: Университетская книга, 2002.
21. Бабиріна Я. О. Підходи до визначення поняття “потенціал” у категоріальному апараті / Я. О. Бабиріна // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. – 2011. – № 6/2. – С. 48–53.
22. Наролина Ю. В. Инвестиционный потенциал и инвестиционный риск как основные составляющие инвестиционной привлекательности региона / Ю. В. Наролина // Вестник ТГУ. –2009. – № 12. – С. 137–143.
References (International): 1. Krykhivska N., Chernyshova G. (2017). Investytsiyna pryvablyvistʹ Ukrayiny: osnovi problemy ta shlyakhy yikh vyrishennya [Investment attractiveness of Ukraine: the main problems and the ways of their solutions]. Ekonomika i suspilʹstvo, No 9, pp. 260–264 (In Ukrainian).
2. Aranchiy D., Honcharenko S. (2011). Investytsiyna pryvablyvistʹ pidpryyemstv: sutnistʹ, faktory vplyvu ta otsinka isnuyuchykh metodyk analizu [Investment attractiveness of enterprises: nature, factors of influence and evaluation of existing methods of analysis]. Naukovi pratsi Poltavsʹkoyi derzhavnoyi ahrarnoyi akademiyi, iss. 3. vol. 2. pp. 59–64 (In Ukrainian).
3. Savitska O., Bai T. (2014). Osoblyvosti zaluchennya pryamykh inozemnykh investytsiy v ekonomiku Ukrayiny [Peculiarities of attraction of foreign direct investments in the economy of Ukraine]. Naukovyy visnyk NLTU Ukrayiny, vol. 24. pp. 277–283 (In Ukrainian).
4. Bryukhovetska N., Khasanova O. (2009). Otsinka investytsiynoyi pryvablyvosti pidpryyemstva: vyznachennya nedolikiv deyakykh isnuyuchykh metodyk [Assessment of investment attractiveness of the enterprise: identification of the disadvantages ofsome existing methods]. Ekonomika promyslovosti, No 1, pp. 110–117 (In Ukrainian).
5. Khodakivskyi V., Misevich M. (2017). Investytsiyna pryvablyvistʹ silʹsʹkohospodarsʹkykh pidpryyemstv u konteksti yikh haluzevoyi struktury vyrobnytstva [Investment attractiveness of agricultural enterprises in the context of their sectoral structure of production]. Investytsiyi: praktyka ta dosvid, No 3, pp. 31–37 (In Ukrainian).
6. Pilityak A. (2004). Ynvestytsyonnaya pryvlekatelʹnostʹ rehyonov Ukrayny: sotsyalʹno-demohrafycheskyy aspekt [Investment attractiveness of Ukrainian regions: social and demographic aspect]. Ekonomika Ukrainy, No 8, pp. 82–85 (In Russian).
7. Blank I. (2001). Investytsyonnyy menedzhment [Investment management]. Kiev: Elga-N, Nika-Center (In Russian).
8. Semenchuk L., Moroz S. (2016). Investytsiyna pryvablyvistʹ pidpryyemstva ta metody yiyi otsinyuvannya [Investment attractiveness of the enterprise and methods of its evaluation]. Hlobalʹni ta natsionalʹni problemy ekonomiky, No 11, pp. 898–901 (In Ukrainian).
9. Harmatiy N. (2009). Sutnistʹ innovatsiynoho kapitalu ta neobkhidnistʹ yoho zastosuvannya v haluzi telekomunikatsiy [The essence of innovation capital and the need for its application in the field of telecommunications]. Halytsʹkyy ekonomichnyy visnyk, No 2, pp. 42–46 (In Ukrainian).
10. Rachynska H., Lisovska L. (2008). Vyznachennya ta otsinyuvannya innovatsiynoyi pryvablyvosti pidpryyemstva [Determination and evaluation of innovative attractiveness of the enterprise]. Visnyk Natsionalʹnoho universytetu “Lʹvivsʹka politekhnika”. Seriya “Problemy ekonomiky ta upravlinnya”, No 628, pp. 272–276 (In Ukrainian).
11. Muzychenko–Kozlovska O. (2011). Rozvytok turystychnoyi infrastruktury – vyznachalʹnyy chynnyk turystychnoyi pryvablyvosti terytoriyi [The development of tourist infrustructure is the key factor of territory tourist attractiveness]. Visnyk Natsionalʹnoho universytetu “Lʹvivsʹka politekhnika”. Seriya “Menedzhment ta pidpryyemnytstvo v Ukrayini: etapy stanovlennya i problemy rozvytku”, No 714, pp. 229–237 (In Ukrainian).
12. Kashchyshyn V. (2017). Osoblyvosti otsinyuvannya dilovoyi pryvablyvosti inzhynirynhovykh kompaniy [Features of evaluation of business attractiveness of engineering companies]. Naukovyy visnyk Mizhnarodnoho humanitarnoho universytetu, No 28, pp.102–105 (In Ukrainian).
13. Fedonin O., Repina I., Oleksiuk O. (2006). Potentsial pidpryyemstva: formuvannya ta otsinka [Enterprise potential: formation and evaluation]. 2nd ed., unchanged. Kyiv: KNEU. 2006 (In Ukrainian).
14. Petrovych Y. (2002). Ekonomika vyrobnychoho pidpryyemnytstva [Economics of production entrepreneurship]. 3rd ed., ex. Kyiv: Znannya. 2002 (In Ukrainian).
15. Dolzhansky I., Zahorna T., Udalykh O., Herasymenko I., Raschupkina V. (2006). Upravlinnya potentsialom pidpryyemstva [Enterprise potential management]. Kyiv: Tsentr navchalʹnoyi literatury, 2006 (In Ukrainian).
16. Kniaz S., Kholyavka L. (2013). Sutnistʹ ponyattya i kharakterystyky intelektualʹnoho potentsialu pidpryyemstva [The essence of the concept and characteristics of the intellectual potential of the enterprise]. Ekonomichnyy analiz, vol. 12, part 3, pp. 188–192 (In Ukrainian).
17. Semykina M., Gunko V. (2011). Intelektualʹnyy potentsial ta yoho rolʹ v natsionalʹniy ekonomitsi [Intellectual potential and itsrole in the national economy]. Ekonomika i upravleniye, No 1, pp. 50–56 (In Ukrainian).
18. Sytnyk Y. (2012). Intelektualʹnyy potentsial yak faktor intelektualizatsiyi system menedzhmentu pidpryyemstva [Intellectual potential as a factor of intellectualization of enterprise management systems]. Ekonomichnyy visnyk NTUU “KPI”, No 9, p. 271–277 (In Ukrainian).
19. Ruzhytska T. (2009). Sutnistʹ ta skladovi elementy ponyattya “ekonomichnyy potentsial pidpryyemstva” [The essence and constituent elements of the concept of “economic potential of the enterprise”]. Visnyk Khmelʹnytsʹkoho natsionalʹnoho universytetu. Seriya: ekonomichni nauky, No 5/2, pp. 178–181 (In Ukrainian).
20. Lapin E. (2002). Ekonomycheskyy potentsyal predpryyatyya [Economic potential of the enterprise]. Sumy: Unyversytetskaya knyha (In Russian).
21. Babyrina Ya. (2011). Pidkhody do vyznachennya ponyattya “potentsial” u katehorialʹnomu aparati [Approaches to defining the concept of “potential” in the categorical apparatus]. Naukovyy visnyk Poltavsʹkoho universytetu ekonomiky i torhivli, No 6/2, pp. 48–53 (In Ukrainian).
22. Narolina Yu. (2009). Ynvestytsyonnyy potentsyal y ynvestytsyonnyy rysk kak osnovnye sostavlyayushchye ynvestytsyonnoy pryvlekatelʹnosty rehyona [Investment potential and investment risk as the main components of the region's investment attractiveness]. Vestnik THU, No 12, pp. 137–143 (In Russian).
Content type: Article
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2019. – Volume 1, number 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2019v1n1_Komarnytska_H-Public_partner_potential_136-142.pdf554.33 kBAdobe PDFView/Open
2019v1n1_Komarnytska_H-Public_partner_potential_136-142__COVER.png419.86 kBimage/pngView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.