Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/49232
Title: Класифікація соціальної реклами в пресі України
Authors: Ванкевич, Ю.
Мудра, І. М.
Affiliation: Національний університет “Львівська політехніка”
Bibliographic description (Ukraine): Ванкевич Ю. Класифікація соціальної реклами в пресі України / Ю. Ванкевич, І. М. Мудра // ЗМІ та демократичний розвиток України : збірник матеріалів III Всеукраїнської конференції студентів та молодих дослідників, 20 березня 2018 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 24–27.
Bibliographic description (International): Vankevich Iu. Klasyfikatsiia sotsialnoi reklamy v presi Ukrainy / Yu. Vankevych, I. M. Mudra // ZMI ta demokratychnyi rozvytok Ukrainy : zbirnyk materialiv III Vseukrainskoi konferentsii studentiv ta molodykh doslidnykiv, 20 bereznia 2018 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 24–27.
Is part of: ЗМІ та демократичний розвиток України : збірник матеріалів III Всеукраїнської конференції студентів та молодих дослідників, 2018
Conference/Event: III Всеукраїнська конференція студентів та молодих дослідників "ЗМІ та демократичний розвиток України"
Journal/Collection: ЗМІ та демократичний розвиток України : збірник матеріалів III Всеукраїнської конференції студентів та молодих дослідників
Issue Date: 20-Mar-2018
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: 20 березня 2018 року, Львів
Number of pages: 4
Page range: 24-27
Start page: 24
End page: 27
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/49232
ISBN: 978-966-941-194-5
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2018
URL for reference material: http://www.mlsp.gov.ua/control/uk/publish/article;jsessionid
http://ukrefs.com.ua/page,4,136735-Social-naya-reklama-kak-forma-dialogamezhdu-gosudarstvom-i-obshestvom.html
References (Ukraine): 1. Березовець Л. В. Сучасний стан некомерційної реклами в Україні: дис. канд. філол. наук: 10.01.08 / Березовець Леся Валеріївна ; Київський ун-т ім. Тараса Шевченка. – К., 1999. – 164 с.
2. Ковальова А.В. Социальная реклама как направление социальной работы : учеб. пособ. / Алла Владимировна Ковалева. – Горно-Алтайск : РИО ГАГУ, 2011. – 117 с.
3. Концепція розвитку в Україні сфери соціальної реклами [Електронний ресурс]. – Доступно з: http://www.mlsp.gov.ua/control/uk/publish/article;jsessionid
4. Лисица Н. М. Реклама в современном обществе: монография / Н. М. Лисица. – Харьков: Основа, 1999. – 272 c.
5. Николайшвили Г. Г. Социальная реклама в политическом процессе современной России : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пол. наук : спец. 23.00.02 / Гюзелла Геннадьевна Николайшвили. – М., 2009. – С. 29
6. Николайшвили Г. Г. Социальная реклама: теория и практика : учеб. Пособие для студентов вузов / Г. Г. Николайшвили. – Режим доступу: www.gd-obshestvo.ru/
7. Ромат Е. Реклама в системе маркетинга / Е. Ромат. – Харьков : Студцентр, 1995. – 229 с.
8. Українські реферати. Соціальна реклама як форма діалогу між державою та суспільством [Електронний ресурс] / українські реферати – Режим доступу до ресурсу: http://ukrefs.com.ua/page,4,136735-Social-naya-reklama-kak-forma-dialogamezhdu-gosudarstvom-i-obshestvom.html.
References (International): 1. Berezovets L. V. Suchasnyi stan nekomertsiinoi reklamy v Ukraini: dys. kand. filol. nauk: 10.01.08, Berezovets Lesia Valeriivna ; Kyivskyi un-t im. Tarasa Shevchenka, K., 1999, 164 p.
2. Kovalova A.V. Sotsialnaia reklama kak napravlenie sotsialnoi raboty : tutorial, Alla Vladimirovna Kovaleva, Horno-Altaisk : RIO HAHU, 2011, 117 p.
3. Kontseptsiia rozvytku v Ukraini sfery sotsialnoi reklamy [Electronic resource], Dostupno z: http://www.mlsp.gov.ua/control/uk/publish/article;jsessionid
4. Lisitsa N. M. Reklama v sovremennom obshchestve: monohrafiia, N. M. Lisitsa, Kharkov: Osnova, 1999, 272 c.
5. Nikolaishvili H. H. Sotsialnaia reklama v politicheskom protsesse sovremennoi Rossii : avtoref. dis. na zdobuttia nauk. stupenia kand. pol. nauk : spets. 23.00.02, Hiuzella Hennadevna Nikolaishvili, M., 2009, P. 29
6. Nikolaishvili H. H. Sotsialnaia reklama: teoriia i praktika : ucheb. Posobie dlia studentov vuzov, H. H. Nikolaishvili, Access mode: www.gd-obshestvo.ru/
7. Romat E. Reklama v sisteme marketinha, E. Romat, Kharkov : Studtsentr, 1995, 229 p.
8. Ukrainski referaty. Sotsialna reklama yak forma dialohu mizh derzhavoiu ta suspilstvom [Electronic resource], ukrainski referaty – Access mode: http://ukrefs.com.ua/page,4,136735-Social-naya-reklama-kak-forma-dialogamezhdu-gosudarstvom-i-obshestvom.html.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:ЗМІ та демократичний розвиток України. – 2018 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2018_Vankevich_Iu-Klasyfikatsiia_sotsialnoi_24-27.pdf364.33 kBAdobe PDFView/Open
2018_Vankevich_Iu-Klasyfikatsiia_sotsialnoi_24-27__COVER.png254.06 kBimage/pngView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.