Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/49211
Title: Заголовок як сфера маркетингу
Authors: Пилипів, К.
Семен, Н. Ф.
Affiliation: Національний університет “Львівська політехніка”
Bibliographic description (Ukraine): Пилипів К. Заголовок як сфера маркетингу / К. Пилипів, Н. Ф. Семен // ЗМІ та демократичний розвиток України : збірник матеріалів III Всеукраїнської конференції студентів та молодих дослідників, 20 березня 2018 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 140–142.
Bibliographic description (International): Pylypiv K. Zaholovok iak sfera marketinhu / K. Pylypiv, N. F. Semen // ZMI ta demokratychnyi rozvytok Ukrainy : zbirnyk materialiv III Vseukrainskoi konferentsii studentiv ta molodykh doslidnykiv, 20 bereznia 2018 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 140–142.
Is part of: ЗМІ та демократичний розвиток України : збірник матеріалів III Всеукраїнської конференції студентів та молодих дослідників, 2018
Conference/Event: III Всеукраїнська конференція студентів та молодих дослідників "ЗМІ та демократичний розвиток України"
Journal/Collection: ЗМІ та демократичний розвиток України : збірник матеріалів III Всеукраїнської конференції студентів та молодих дослідників
Issue Date: 20-Mar-2018
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: 20 березня 2018 року, Львів
Number of pages: 3
Page range: 140-142
Start page: 140
End page: 142
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/49211
ISBN: 978-966-941-194-5
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2018
References (Ukraine): 1. Бакало А.Заголовок друкованого ЗМІ: рекламний слоган // Друкарство. -2006
2. Проект “MediaSapiens”, стаття “Як «клікабельні» заголовки впливають на читачів - дослідження”
3. Медіа-сервіс “Copyblogger/Words That Work” публікація “Introductory for Crafting Strategic Content for Digital Products and Services”
4. Карпенко В.О. “Журналістика: основи професійної комунікації” / Нора- прінт 2002
References (International): 1. Bakalo A.Zaholovok drukovanoho ZMI: reklamnyi slohan, Drukarstvo. -2006
2. Proekt "MediaSapiens", stattia "Yak "klikabelni" zaholovky vplyvaiut na chytachiv - doslidzhennia"
3. Media-servis "Copyblogger/Words That Work" publikatsiia "Introductory for Crafting Strategic Content for Digital Products and Services"
4. Karpenko V.O. "Zhurnalistyka: osnovy profesiinoi komunikatsii", Nora- print 2002
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:ЗМІ та демократичний розвиток України. – 2018 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2018_Pylypiv_K-Zaholovok_iak_sfera_marketinhu_140-142.pdf212.04 kBAdobe PDFView/Open
2018_Pylypiv_K-Zaholovok_iak_sfera_marketinhu_140-142__COVER.png295.81 kBimage/pngView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.