Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/49027
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМалішевська, Б. О.
dc.contributor.authorКулиняк, І. Я.
dc.coverage.temporal19–20 квітня 2018 року, Львів
dc.date.accessioned2020-04-27T07:46:13Z-
dc.date.available2020-04-27T07:46:13Z-
dc.date.created2018-04-19
dc.date.issued2018-04-19
dc.identifier.citationМалішевська Б. О. Реклама як ефективний інструмент маркетингової діяльності банківських установ / Б. О. Малішевська, І. Я. Кулиняк // Цілі сталого розвитку у вітчизняних реаліях: студентський погляд на проблему : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, 19–20 квітня 2018 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 105. — (Економіка: ефективність, раціональність, безпечність).
dc.identifier.isbn978-966-941-160-0
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/49027-
dc.format.extent105
dc.language.isouk
dc.publisherВидавництво Львівської політехніки
dc.relation.ispartofЦілі сталого розвитку у вітчизняних реаліях: студентський погляд на проблему : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, 2018
dc.relation.urihttp://globuss24.ru/doc/reklama-bankivskih-produktiv-ta-poslug
dc.titleРеклама як ефективний інструмент маркетингової діяльності банківських установ
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Національний університет “Львівська політехніка”, 2018
dc.contributor.affiliationНаціональний університет “Львівська політехніка”
dc.format.pages1
dc.identifier.citationenMalishevska B. O. Reklama yak efektyvnyi instrument marketynhovoi diialnosti bankivskykh ustanov / B. O. Malishevska, I. Ya. Kulyniak // Tsili staloho rozvytku u vitchyznianykh realiiakh: studentskyi pohliad na problemu : tezy dopovidei III Vseukrainskoi studentskoi naukovo-praktychnoi konferentsii, 19–20 kvitnia 2018 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 105. — (Ekonomika: efektyvnist, ratsionalnist, bezpechnist).
dc.relation.references1. Реклама банківських продуктів та послуг [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://globuss24.ru/doc/reklama-bankivskih-produktiv-ta-poslug.
dc.relation.references2. Кривич Я. М. Роль реклами у формуванні сучасного іміджу банку / Я. М. Кривич, Ф. І. Ушкалова, Ю. С. Грибкова // Финансы, учет, банки. – 2014. – Вып. 1. – С. 167-171.
dc.relation.referencesen1. Reklama bankivskykh produktiv ta posluh [Electronic resource], Access mode: http://globuss24.ru/doc/reklama-bankivskih-produktiv-ta-poslug.
dc.relation.referencesen2. Kryvych Ya. M. Rol reklamy u formuvanni suchasnoho imidzhu banku, Ya. M. Kryvych, F. I. Ushkalova, Yu. S. Hrybkova, Fynansy, uchet, banky, 2014, Iss. 1, P. 167-171.
dc.citation.conferenceІІІ Всеукраїнська студентська науково-практична конференція "Цілі сталого розвитку у вітчизняних реаліях: студентський погляд на проблему"
dc.citation.journalTitleЦілі сталого розвитку у вітчизняних реаліях: студентський погляд на проблему : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції
dc.citation.spage105
dc.citation.epage105
dc.coverage.placenameЛьвів
dc.coverage.placenameLviv
Appears in Collections:Цілі сталого розвитку у вітчизняних реаліях: студентський погляд на проблему. – 2018 р

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2018_Malishevska_B_O-Reklama_yak_efektyvnyi_105.pdf119.7 kBAdobe PDFView/Open
2018_Malishevska_B_O-Reklama_yak_efektyvnyi_105__COVER.png497.27 kBimage/pngView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.