Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/48541
Title: Формування відносин підприємства з бізнес-партнерами
Authors: Мірошник, Р. О.
Affiliation: Національний університет «Львівська політехніка»
Bibliographic description (Ukraine): Мірошник Р. О. Формування відносин підприємства з бізнес-партнерами / Р. О. Мірошник // Економічний розвиток держави, регіонів і підприємств: проблеми та перспективи : матеріали ІIІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції молодих учених, 23-24 квітня 2019 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. — С. 98–99. — (Комплексне забезпечення економічного розвитку підприємств).
Bibliographic description (International): Miroshnyk R. O. Formuvannia vidnosyn pidpryiemstva z biznes-partneramy / R. O. Miroshnyk // Ekonomichnyi rozvytok derzhavy, rehioniv i pidpryiemstv: problemy ta perspektyvy : materialy III Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi internet-konferentsii molodykh uchenykh, 23-24 kvitnia 2019 roku, Lviv. — Lviv : Lviv Politechnic Publishing House, 2019. — P. 98–99. — (Kompleksne zabezpechennia ekonomichnoho rozvytku pidpryiemstv).
Is part of: Економічний розвиток держави, регіонів і підприємств: проблеми та перспективи : матеріали ІIІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції молодих учених, 2019
Conference/Event: ІIІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція молодих учених "Економічний розвиток держави, регіонів і підприємств: проблеми та перспективи"
Journal/Collection: Економічний розвиток держави, регіонів і підприємств: проблеми та перспективи : матеріали ІIІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції молодих учених
Issue Date: 23-Apr-2019
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Lviv Politechnic Publishing House
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: 23-24 квітня 2019 року, Львів
Number of pages: 2
Page range: 98-99
Start page: 98
End page: 99
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/48541
ISBN: 978-966-941-326-0
Copyright owner: © Національний університет „Львівська політехніка“, 2019
References (Ukraine): 1. Король Т.А., Яхкінд В.П. Дослідження маркетингу партнерських відносин як інструменту стратегічного управління підприємством. Бізнес інформ. 2014. № 4. С. 441-448.
2. Криворучко Я.Ю., Прийма Л.Р. Формування конкурентних переваг підприємства у контексті управління відносинами із бізнес-партнерами. Вісник НУ «Львівська політехніка» «Логістика». Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2010. № 669. С. 347-352.
References (International): 1. Korol T.A., Yakhkind V.P. Doslidzhennia marketynhu partnerskykh vidnosyn yak instrumentu stratehichnoho upravlinnia pidpryiemstvom. Biznes inform. 2014. No 4. P. 441-448.
2. Kryvoruchko Ya.Yu., Pryima L.R. Formuvannia konkurentnykh perevah pidpryiemstva u konteksti upravlinnia vidnosynamy iz biznes-partneramy. Visnyk NU "Lvivska politekhnika" "Lohistyka". Lviv: Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2010. No 669. P. 347-352.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Економічний розвиток держави, регіонів і підприємств: проблеми та перспективи. – 2019 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2019_Miroshnyk_R_O-Formuvannia_vidnosyn_98-99.pdf148.95 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.