Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/48359
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДмитришин, Юліанна
dc.contributor.authorМарковець, Олександр
dc.coverage.temporal16-18 травня 2019 року,Чинадієво
dc.date.accessioned2020-04-09T11:18:45Z-
dc.date.available2020-04-09T11:18:45Z-
dc.date.created2019-05-16
dc.date.issued2019-05-16
dc.identifier.citationДмитришин Ю. Проведення інформаційної кампанії для просування інтернет-магазину в соціальній мережі Facebook / Юліанна Дмитришин, Олександр Марковець // Інформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019, 16-18 травня 2019 року,Чинадієво. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. — С. 81–82. — (Інформаційні та комунікаційні технології в Internet та World Wide Web).
dc.identifier.isbn978-966-941-333-8
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/48359-
dc.description.abstractThe theses explores how the development of information technologies and social networks help to promote business. Determined that the main task of successful networking of companies is to continuously monitor the global environment, knowledge of emerging trends on the Internet and the search for new opportunities for the company. It is necessary to take into account the dynamic nature of the development of the World Wide Web and information technologies, which are constantly updated, and quickly lose their relevance and continuously explore new trends and factors that are on the market.
dc.format.extent81-82
dc.language.isouk
dc.publisherВидавництво Львівської політехніки
dc.relation.ispartofІнформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019, 2019
dc.relation.ispartofInformation, Communication, Society 2019 : proceedings of the 8th International Academic ConferenceICS-2019, 2019
dc.relation.urihttp://www.christophtrattner.info/pubs/trattner_kappe.pdf
dc.subjectсоціальні мережі
dc.subjectпросування
dc.subjectпопуляризація
dc.subjectінтернетмаркетинг
dc.subjectсоціальний медіа маркетинг
dc.subjectконтент
dc.subjectFacebook
dc.titleПроведення інформаційної кампанії для просування інтернет-магазину в соціальній мережі Facebook
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Національний університет “Львівська політехніка”, 2019
dc.contributor.affiliationНаціональний університет “Львівська політехніка”
dc.format.pages2
dc.identifier.citationenDmitrishin Iu. Provedennia informatsiinoi kampanii dlia prosuvannia internet-mahazynu v sotsialnii merezhi Facebook / Yulianna Dmytryshyn, Oleksandr Markovets // Information, Communication, Society 2019 : proceedings of the 8th International Academic ConferenceICS-2019, 16-18 travnia 2019 roku,Chynadiievo. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2019. — P. 81–82. — (Informatsiini ta komunikatsiini tekhnolohii v Internet ta World Wide Web).
dc.relation.references1. C. Trattner, F. Kappe, “Social Stream Marketing on Facebook: A Case Study,” International Journal of Social and Humanistic Computing, 2013, Retrieved from http://www.christophtrattner.info/pubs/trattner_kappe.pdf[in English].
dc.relation.references2. M. Stelzner, “Social Media Marketing Industry Report. How Marketers Are Using Social Media to Grow Their Businesses,” 2012 [in English].
dc.relation.references3. І. О. Башинська, Маркетингові комунікації підприємства у соціальних мережах / І.О. Башинська // Економічні науки. Серія «Економіка та менеджмент». – 2012. – Випуск 9 (34). – Частина 1. – С. 36-41.
dc.relation.references4. Марковець О.В., Паздерська Р.С. Збір інформації про діяльність учасників групи в соціальній мережі Facebook // Інформація, комунікація, суспільство 2018, Львів : Видавництво Львівської політехніки. – C. 246 – 247.
dc.relation.references5. Марковець О., Лисик Б. Проактивні соціально-орієнтовані підходи до організації електронної взаємодії громадян з органами державної влади, Матеріали 6 Міжнародної наукової конференції ICS-2017. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2017. - С. 279-280.
dc.relation.referencesen1. C. Trattner, F. Kappe, "Social Stream Marketing on Facebook: A Case Study," International Journal of Social and Humanistic Computing, 2013, Retrieved from http://www.christophtrattner.info/pubs/trattner_kappe.pdf[in English].
dc.relation.referencesen2. M. Stelzner, "Social Media Marketing Industry Report. How Marketers Are Using Social Media to Grow Their Businesses," 2012 [in English].
dc.relation.referencesen3. I. O. Bashynska, Marketynhovi komunikatsii pidpryiemstva u sotsialnykh merezhakh, I.O. Bashynska, Ekonomichni nauky. Seriia "Ekonomika ta menedzhment", 2012, Issue 9 (34), Part 1, P. 36-41.
dc.relation.referencesen4. Markovets O.V., Pazderska R.S. Zbir informatsii pro diialnist uchasnykiv hrupy v sotsialnii merezhi Facebook, Informatsiia, komunikatsiia, suspilstvo 2018, Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, P. 246 – 247.
dc.relation.referencesen5. Markovets O., Lysyk B. Proaktyvni sotsialno-oriientovani pidkhody do orhanizatsii elektronnoi vzaiemodii hromadian z orhanamy derzhavnoi vlady, Materialy 6 Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii ICS-2017, Lviv: Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2017, P. 279-280.
dc.citation.conference8 Міжнародна наукова конференція "Інформація, комунікація, суспільство" ІКС-2019
dc.citation.journalTitleІнформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019
dc.citation.spage81
dc.citation.epage82
dc.coverage.placenameЛьвів
dc.coverage.placenameLviv
Appears in Collections:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2019). – 2019 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2019_Dmitrishin_Iu-Provedennia_informatsiinoi_81-82.pdf461.19 kBAdobe PDFView/Open
2019_Dmitrishin_Iu-Provedennia_informatsiinoi_81-82__COVER.png1.24 MBimage/pngView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.