Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/48354
Title: Інформаційно-рекламне подання діяльності підприємства з виробництва одягу
Authors: Білущак, Тетяна
Проць, Наталія
Affiliation: Національний університет “Львівська політехніка”
Bibliographic description (Ukraine): Білущак Т. Інформаційно-рекламне подання діяльності підприємства з виробництва одягу / Тетяна Білущак, Наталія Проць // Інформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019, 16-18 травня 2019 року,Чинадієво. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. — С. 71–72. — (Інформаційні та комунікаційні технології в Internet та World Wide Web).
Bibliographic description (International): Bilushchak T. Informatsiino-reklamne podannia diialnosti pidpryiemstva z vyrobnytstva odiahu / Tetiana Bilushchak, Nataliia Prots // Information, Communication, Society 2019 : proceedings of the 8th International Academic ConferenceICS-2019, 16-18 travnia 2019 roku,Chynadiievo. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2019. — P. 71–72. — (Informatsiini ta komunikatsiini tekhnolohii v Internet ta World Wide Web).
Is part of: Інформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019, 2019
Information, Communication, Society 2019 : proceedings of the 8th International Academic ConferenceICS-2019, 2019
Conference/Event: 8 Міжнародна наукова конференція "Інформація, комунікація, суспільство" ІКС-2019
Journal/Collection: Інформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019
Issue Date: 16-May-2019
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: 16-18 травня 2019 року,Чинадієво
Keywords: інформаційне-рекламне представлення
виробництво одягу
поліграфічна реклама
Інтернет-реклама
Number of pages: 2
Page range: 71-72
Start page: 71
End page: 72
Abstract: The article deals with the advertising and information representation of the production of clothing. Examples and advantages of using types of advertising in popularizing the production of clothing as printing products and with the help of Internet advertising are given.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/48354
ISBN: 978-966-941-333-8
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2019
URL for reference material: http://economyandsociety.in.ua/journal/20_ukr/23.pdf
https://uk.wikipedia.org/wiki/Інтернетреклама#Просування_в_соціальних_мереж
References (Ukraine): 1. Ю. Головчук, В.Марченко,"Управління рекламною діяльністю в системі брендингу (на прикладі ринку сучасної Fashionіндустрії)," [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://economyandsociety.in.ua/journal/20_ukr/23.pdf
2. О. Біляченко, “Реклама як інструмент створення бренда: сучасний стан і облікове тлумачення”, Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки", № 5 (67), С. 116–12, 2014.
3. І.Фролов, М.Колосніченко, К.Пашкевич, “Особливості розробки бренду в умовах сучасної української fashion-індустрії”, Традиції та новації у вищій архітектурнохудожній освіті, № 3, С. 100-105, 2015.
4. Сторінка Вікіпедії, “Інтернет-реклама”. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://uk.wikipedia.org/wiki/Інтернетреклама#Просування_в_соціальних_мереж
References (International): 1. Yu. Holovchuk, V.Marchenko,"Upravlinnia reklamnoiu diialnistiu v systemi brendynhu (na prykladi rynku suchasnoi Fashionindustrii)," [Electronic resource], Access mode: http://economyandsociety.in.ua/journal/20_ukr/23.pdf
2. O. Biliachenko, "Reklama yak instrument stvorennia brenda: suchasnyi stan i oblikove tlumachennia", Naukovyi visnyk Poltavskoho universytetu ekonomiky i torhivli. Seriia "Ekonomichni nauky", No 5 (67), P. 116–12, 2014.
3. I.Frolov, M.Kolosnichenko, K.Pashkevych, "Osoblyvosti rozrobky brendu v umovakh suchasnoi ukrainskoi fashion-industrii", Tradytsii ta novatsii u vyshchii arkhitekturnokhudozhnii osviti, No 3, P. 100-105, 2015.
4. Storinka Vikipedii, "Internet-reklama". [Electronic resource], Access mode: https://uk.wikipedia.org/wiki/Internetreklama#Prosuvannia_v_sotsialnykh_merezh
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2019). – 2019 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2019_Bilushchak_T-Informatsiino_reklamne_71-72.pdf559.82 kBAdobe PDFView/Open
2019_Bilushchak_T-Informatsiino_reklamne_71-72__COVER.png1.26 MBimage/pngView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.