Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/48350
Title: Актуальні тенденції використання графічного контенту для брендингу в мережі Інтернет
Authors: Міненко, Катерина
Химиця, Наталя
Affiliation: Національний університет “Львівська політехніка”
Bibliographic description (Ukraine): Міненко К. Актуальні тенденції використання графічного контенту для брендингу в мережі Інтернет / Катерина Міненко, Наталя Химиця // Інформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019, 16-18 травня 2019 року,Чинадієво. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. — С. 65–66. — (Інформаційні та комунікаційні технології в Internet та World Wide Web).
Bibliographic description (International): Minenko K. Aktualni tendentsii vykorystannia hrafichnoho kontentu dlia brendynhu v merezhi Internet / Kateryna Minenko, Natalia Khymytsia // Information, Communication, Society 2019 : proceedings of the 8th International Academic ConferenceICS-2019, 16-18 travnia 2019 roku,Chynadiievo. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2019. — P. 65–66. — (Informatsiini ta komunikatsiini tekhnolohii v Internet ta World Wide Web).
Is part of: Інформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019, 2019
Information, Communication, Society 2019 : proceedings of the 8th International Academic ConferenceICS-2019, 2019
Conference/Event: 8 Міжнародна наукова конференція "Інформація, комунікація, суспільство" ІКС-2019
Journal/Collection: Інформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019
Issue Date: 16-May-2019
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: 16-18 травня 2019 року,Чинадієво
Keywords: графічний контент
SMM
брендинг в Інтернеті
соціальні мережі
Number of pages: 2
Page range: 65-66
Start page: 65
End page: 66
Abstract: The theses deals with the pictures with text in the social media marketing. Special attention is given to the qualitative characteristics these pictures. The text gives a valuable information on a brand, a graphic content and a social media marketing.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/48350
ISBN: 978-966-941-333-8
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2019
URL for reference material: http://tеxty.org.ua/pg/article/newsmaker/read
References (Ukraine): 1. Ів. Аньєс, Підручник із журналістики, Василій Великий ; [пер. з французької А. Андрусяк, Київ, Києво – Могилянська академія, 2013, 543 с.
2. К. Броган, "Демотиватори ідуть! Це прекрасно! І цього не уникнути", Тексти. org.ua, — Режим доступу: http://tеxty.org.ua/pg/article/newsmaker/read.
3. В.А. Шевченко, "Становлення наукової думки щодо мови візуальної комунікації", Вісник книжкової палати України, 2014, № 9, С. 1–4.
4. О.Пелещишин, "Аналіз та протидія загрозам маркетинговій позиції підприємства в онлайнспільнота", Безпека інформації, 2014, Т. 20, № 3. - С. 264-273.
5. Korzh R., Peleshchyshyn A., Syerov Y., Fedushko S. (2017) University’s Information Image as a Result of University Web Communities’ Activities. Advances in Intelligent Systems and Computing. Advances in Intelligent Systems and Computing, vol 512. Springer, Cham.
6. Н. Химиця, М. Федорів, "Просування бренду в соціальних мережах як ефективний спосіб зовнішньої реклами", Матеріали 1-ої Міжнародної наукової конференції «Інформація, комунікація, суспільство», 25-28 квітня 2012, Львів, Вид-во Львівської політехніки, 2012, С.118- 120.
7. Н. Химиця, М. Белінська, "Інформаційнорекламна діяльність ГО Об’єднання "Самопоміч" в соціальній мережі " Facebook", Матеріали 5-ої Міжнародної наукової конференції "Інформація, комунікація, суспільство", 19-21 травня 2016, Львів, Вид-во Львівської політехніки, 2016, С.164-166.
References (International): 1. Iv. Anies, Pidruchnyk iz zhurnalistyky, Vasylii Velykyi ; [per. z frantsuzkoi A. Andrusiak, Kyiv, Kyievo – Mohylianska akademiia, 2013, 543 p.
2. K. Brohan, "Demotyvatory idut! Tse prekrasno! I tsoho ne unyknuty", Teksty. org.ua, Access mode: http://texty.org.ua/pg/article/newsmaker/read.
3. V.A. Shevchenko, "Stanovlennia naukovoi dumky shchodo movy vizualnoi komunikatsii", Visnyk knyzhkovoi palaty Ukrainy, 2014, No 9, P. 1–4.
4. O.Peleshchyshyn, "Analiz ta protydiia zahrozam marketynhovii pozytsii pidpryiemstva v onlainspilnota", Bezpeka informatsii, 2014, V. 20, No 3, P. 264-273.
5. Korzh R., Peleshchyshyn A., Syerov Y., Fedushko S. (2017) University’s Information Image as a Result of University Web Communities’ Activities. Advances in Intelligent Systems and Computing. Advances in Intelligent Systems and Computing, vol 512. Springer, Cham.
6. N. Khymytsia, M. Fedoriv, "Prosuvannia brendu v sotsialnykh merezhakh yak efektyvnyi sposib zovnishnoi reklamy", Materialy 1-oi Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii "Informatsiia, komunikatsiia, suspilstvo", 25-28 kvitnia 2012, Lviv, Vyd-vo Lvivskoi politekhniky, 2012, P.118- 120.
7. N. Khymytsia, M. Belinska, "Informatsiinoreklamna diialnist HO Obiednannia "Samopomich" v sotsialnii merezhi " Facebook", Materialy 5-oi Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii "Informatsiia, komunikatsiia, suspilstvo", 19-21 travnia 2016, Lviv, Vyd-vo Lvivskoi politekhniky, 2016, P.164-166.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2019). – 2019 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2019_Minenko_K-Aktualni_tendentsii_vykorystannia_65-66.pdf494.85 kBAdobe PDFView/Open
2019_Minenko_K-Aktualni_tendentsii_vykorystannia_65-66__COVER.png1.26 MBimage/pngView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.