Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/48338
Title: Планування та координація дій маркетологів в онлайн-спільнотах
Authors: Пелещишин, Оксана
Affiliation: Національний університет “Львівська політехніка”
Bibliographic description (Ukraine): Пелещишин О. Планування та координація дій маркетологів в онлайн-спільнотах / Оксана Пелещишин // Інформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019, 16-18 травня 2019 року,Чинадієво. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. — С. 43–44. — (Інформаційні та комунікаційні технології в Internet та World Wide Web).
Bibliographic description (International): Peleshchishin O. Planuvannia ta koordynatsiia dii marketolohiv v onlain-spilnotakh / Oksana Peleshchishin // Information, Communication, Society 2019 : proceedings of the 8th International Academic ConferenceICS-2019, 16-18 travnia 2019 roku,Chynadiievo. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2019. — P. 43–44. — (Informatsiini ta komunikatsiini tekhnolohii v Internet ta World Wide Web).
Is part of: Інформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019, 2019
Information, Communication, Society 2019 : proceedings of the 8th International Academic ConferenceICS-2019, 2019
Conference/Event: 8 Міжнародна наукова конференція "Інформація, комунікація, суспільство" ІКС-2019
Journal/Collection: Інформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019
Issue Date: 16-May-2019
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: 16-18 травня 2019 року,Чинадієво
Keywords: маркетингові комунікації
онлайн-спільноти
теорія координації
Number of pages: 2
Page range: 43-44
Start page: 43
End page: 44
Abstract: The problem of finding optimal assignment of performers to online communities’ websites in order to maximize the effect of distributing marketing information and minimize the cost of activities in online communities were analyzed. Indicators of company representatives’ performance based on the analysis of social reaction to posts and behavior of marketing specialists were identified. The use of apparatus of the theory of coordination for finding the best assignment of company representatives to online communities and controlling their interaction was suggested.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/48338
ISBN: 978-966-941-333-8
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2019
References (Ukraine): 1. K. Sloboda, O. Peleshchyshyn, "Peculiarities of positioning and online marketing of Lviv Polytechnic National University in social networks", European Applied Sciences, № 5, 2013 (May), pp. 24-32.
2. О. Пелещишин, "Оптимізація затрат підприємства на маркетинг в онлайнспільнотах", Східно-Європейський журнал передових технологій, № 3/2 (63), Харків, 2013, с. 53–56.
3. О. Пелещишин, "Пошук оптимального розподілу маркетологів для діяльності в онлайн-спільнотах", Управління розвитком складних систем", № 16, Київ, 2013, с. 115–118.
References (International): 1. K. Sloboda, O. Peleshchyshyn, "Peculiarities of positioning and online marketing of Lviv Polytechnic National University in social networks", European Applied Sciences, No 5, 2013 (May), pp. 24-32.
2. O. Peleshchyshyn, "Optymizatsiia zatrat pidpryiemstva na marketynh v onlainspilnotakh", Skhidno-Yevropeiskyi zhurnal peredovykh tekhnolohii, No 3/2 (63), Kharkiv, 2013, P. 53–56.
3. O. Peleshchyshyn, "Poshuk optymalnoho rozpodilu marketolohiv dlia diialnosti v onlain-spilnotakh", Upravlinnia rozvytkom skladnykh system", No 16, Kyiv, 2013, P. 115–118.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2019). – 2019 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2019_Peleshchishin_O-Planuvannia_ta_koordynatsiia_43-44.pdf459.93 kBAdobe PDFView/Open
2019_Peleshchishin_O-Planuvannia_ta_koordynatsiia_43-44__COVER.png1.24 MBimage/pngView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.