Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/48324
Title: Формування маркетингової стратегії закладу вищої освіти: структура процесу
Authors: Бартосевич, Ростислав
Морушко, Олександр
Affiliation: Національний університет “Львівська політехніка”
Bibliographic description (Ukraine): Бартосевич Р. Формування маркетингової стратегії закладу вищої освіти: структура процесу / Ростислав Бартосевич, Олександр Морушко // Інформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019, 16-18 травня 2019 року,Чинадієво. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. — С. 246–247. — (Соціальні комунікації).
Bibliographic description (International): Bartosevich R. Formuvannia marketynhovoi stratehii zakladu vyshchoi osvity: struktura protsesu / Rostislav Bartosevich, Oleksandr Morushko // Information, Communication, Society 2019 : proceedings of the 8th International Academic ConferenceICS-2019, 16-18 travnia 2019 roku,Chynadiievo. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2019. — P. 246–247. — (Sotsialni komunikatsii).
Is part of: Інформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019, 2019
Information, Communication, Society 2019 : proceedings of the 8th International Academic ConferenceICS-2019, 2019
Conference/Event: 8 Міжнародна наукова конференція "Інформація, комунікація, суспільство" ІКС-2019
Journal/Collection: Інформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019
Issue Date: 16-May-2019
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: 16-18 травня 2019 року,Чинадієво
Keywords: маркетинг
заклад вищої освіти
social network
комунікація
молодь
мережа
Number of pages: 2
Page range: 246-247
Start page: 246
End page: 247
Abstract: In the paper the theoretical aspects of the formation of marketing strategies of higher education institutions and the structure of this process are considered.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/48324
ISBN: 978-966-941-333-8
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2019
References (Ukraine): 1. Korzh R., Peleshchyshyn A., Syerov Y., Fedushko S. (2017) "University’s Information Image as a Result of University Web Communities’ Activities". Advances in Intelligent Systems and Computing. Advances in Intelligent Systems and Computing, vol 512. Springer, Cham.
2. А. Пелещишин, Р. Корж, "Аналіз сучасних видів та методів інформаційної діяльності ВНЗ в Інтернеті", Східно-Європейський журнал передових технологій, №2/2(62:62-66.)
3. Н. Химиця, М. Федорів, "Просування бренду в соціальних мережах як ефективний спосіб зовнішньої реклами", Матеріали 1-ої Міжнародної наукової конференції «Інформація, комунікація, суспільство», 25-28 квітня 2012, Львів, Вид-во Львівської політехніки, 2012, С.118- 120.
4. Н. Химиця, Г. Войтович, "Новітні технології електронного маркетингу на підприємстві", Матеріали 3-ої Міжнародної наукової конференції «Інформація, комунікація, суспільство», 21-24 травня 2014, Львів: Видво Львівської політехніки, 2014, С.210-212.
5. І. Слободянюк, Н. Химиця, "Порівняльний аналіз різних підходів у розповсюдженні прес-релізів серед лояльної преси та їх вплив на кількість публікацій після медіа-подій", Матеріали 6-ої Міжнародної наукової конференції «Інформація, комунікація, суспільство», 18-20 травня 2017, Львів, Видво Львівської політехніки, 2017, С.138-139.
6. І. Слободянюк, Н. Химиця, "Фактори впливу на прийняття брендами рішення щодо спонсорства подій", Матеріали 6-ої Міжнародної наукової конференції «Інформація, комунікація, суспільство», 18-20 травня 2017, Львів, Вид-во Львівської політехніки, 2017, С.140-141.
7. O. Morushko, S. Andreychuk, "Socionic analysis as a tool for optimizing relationships in small social groups", Матеріали 6-ї Міжнародної наукової конференції "Інформація, комунікація, суспільство 2017", Львів, Вид-во Львівської політехніки, 2017, С. 167–168.
8. О.О. Морушко, А.Л. Висоцький, "Основні управлінські культури: соціонічний аналіз", "Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності", Збірник наукових праць, ПДТУ, Маріуполь, 2016, Вип. 1, Т. 1.
References (International): 1. Korzh R., Peleshchyshyn A., Syerov Y., Fedushko S. (2017) "University’s Information Image as a Result of University Web Communities’ Activities". Advances in Intelligent Systems and Computing. Advances in Intelligent Systems and Computing, vol 512. Springer, Cham.
2. A. Peleshchyshyn, R. Korzh, "Analiz suchasnykh vydiv ta metodiv informatsiinoi diialnosti VNZ v Interneti", Skhidno-Yevropeiskyi zhurnal peredovykh tekhnolohii, No 2/2(62:62-66.)
3. N. Khymytsia, M. Fedoriv, "Prosuvannia brendu v sotsialnykh merezhakh yak efektyvnyi sposib zovnishnoi reklamy", Materialy 1-oi Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii "Informatsiia, komunikatsiia, suspilstvo", 25-28 kvitnia 2012, Lviv, Vyd-vo Lvivskoi politekhniky, 2012, P.118- 120.
4. N. Khymytsia, H. Voitovych, "Novitni tekhnolohii elektronnoho marketynhu na pidpryiemstvi", Materialy 3-oi Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii "Informatsiia, komunikatsiia, suspilstvo", 21-24 travnia 2014, Lviv: Vydvo Lvivskoi politekhniky, 2014, P.210-212.
5. I. Slobodianiuk, N. Khymytsia, "Porivnialnyi analiz riznykh pidkhodiv u rozpovsiudzhenni pres-reliziv sered loialnoi presy ta yikh vplyv na kilkist publikatsii pislia media-podii", Materialy 6-oi Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii "Informatsiia, komunikatsiia, suspilstvo", 18-20 travnia 2017, Lviv, Vydvo Lvivskoi politekhniky, 2017, P.138-139.
6. I. Slobodianiuk, N. Khymytsia, "Faktory vplyvu na pryiniattia brendamy rishennia shchodo sponsorstva podii", Materialy 6-oi Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii "Informatsiia, komunikatsiia, suspilstvo", 18-20 travnia 2017, Lviv, Vyd-vo Lvivskoi politekhniky, 2017, P.140-141.
7. O. Morushko, S. Andreychuk, "Socionic analysis as a tool for optimizing relationships in small social groups", Materialy 6-yi Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii "Informatsiia, komunikatsiia, suspilstvo 2017", Lviv, Vyd-vo Lvivskoi politekhniky, 2017, P. 167–168.
8. O.O. Morushko, A.L. Vysotskyi, "Osnovni upravlinski kultury: sotsionichnyi analiz", "Teoretychni i praktychni aspekty ekonomiky ta intelektualnoi vlasnosti", Zbirnyk naukovykh prats, PDTU, Mariupol, 2016, Iss. 1, V. 1.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2019). – 2019 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2019_Bartosevich_R-Formuvannia_marketynhovoi_246-247.pdf460.97 kBAdobe PDFView/Open
2019_Bartosevich_R-Formuvannia_marketynhovoi_246-247__COVER.png1.26 MBimage/pngView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.