Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/48322
Title: Дослідження ефективності сучасної реклами: переваги та недоліки
Authors: Вовк, Наталія
Блага, Тетяна
Affiliation: Національний університет “Львівська політехніка”
Bibliographic description (Ukraine): Вовк Н. Дослідження ефективності сучасної реклами: переваги та недоліки / Наталія Вовк, Тетяна Блага // Інформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019, 16-18 травня 2019 року,Чинадієво. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. — С. 242–243. — (Соціальні комунікації).
Bibliographic description (International): Vovk N. Doslidzhennia efektyvnosti suchasnoi reklamy: perevahy ta nedoliky / Nataliia Vovk, Tetiana Blaha // Information, Communication, Society 2019 : proceedings of the 8th International Academic ConferenceICS-2019, 16-18 travnia 2019 roku,Chynadiievo. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2019. — P. 242–243. — (Sotsialni komunikatsii).
Is part of: Інформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019, 2019
Information, Communication, Society 2019 : proceedings of the 8th International Academic ConferenceICS-2019, 2019
Conference/Event: 8 Міжнародна наукова конференція "Інформація, комунікація, суспільство" ІКС-2019
Journal/Collection: Інформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019
Issue Date: 16-May-2019
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: 16-18 травня 2019 року,Чинадієво
Keywords: реклама
маркетингова політика
види реклами
друкована продукція
інтернет-реклама
Number of pages: 2
Page range: 242-243
Start page: 242
End page: 243
Abstract: The article deals with advertising as a tool of marketing policy and characteristics of types of advertising: printed materials and the Internet as a means of marketing policy.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/48322
ISBN: 978-966-941-333-8
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2019
References (Ukraine): 1. Вовк Н. Інформаційно-рекламне представлення діяльності громадських організацій / О.Даниляк, Н.Вовк // Інформація, комунікація, суспільство 2017: матеріали VI Міжнародної наукової конференції ІКС-2017 [Електронний ресурс]. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2017. – 1 електрон. опт. диск (CD-ROM). – С. 184-185.
2. Вовк Н. Особливість реклами як однієї із головних методів маркетингових комунікацій у туристичній галузі / Н.Вовк, Н.Гончарук // Інформація, комунікація, суспільство 2018: матеріали VIІ Міжнародної наукової конференції ІКС-2018 [Електронний ресурс]. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2018. – 1 електрон. опт. диск (CD-ROM). – С. 262-263.
3. Дубровін В. Система автоматизованого планування рекламної кампанії для підприємств малого та середнього бізнесу / В. Дубровін, К. Фандєєва // " Моделювання в економіці, організація виробництва та управління проектами". – Запоріжжя: Видавництво Запорізький національний технічний університет, 2014. – Вип. 6. – С. 177 – 178.
4. Ілляшенко С. Аналіз ретроспективного та сучасного стану інтернет-реклами і можливі напрямки розвитку / С. Ілляшенко, І. Іваницький // Маркетинг і менеджмент інновацій. – Суми: Видавництво Сумський державний університет, 2013. – Вип. 1. – С. 57 – 66.
5. Кульчицька В. Вплив процесів концентрації друкованих засобів масової інформації на ефективність їх рекламної діяльності / В. Кульчицька // Регіональна економіка. – Тернопіль, 2008. – Вип. 4. – С. 228 – 236
6. Марковець О. Розміщення рекламних оголошень в соціальній мережі Facebook / О.Марковець, У.Сікорська // Інформація, комунікація, суспільство: Матеріали 6 Міжнародної наукової конференції ICS-2017. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2017. - С. 82-84.
References (International): 1. Vovk N. Informatsiino-reklamne predstavlennia diialnosti hromadskykh orhanizatsii, O.Danyliak, N.Vovk, Informatsiia, komunikatsiia, suspilstvo 2017: materialy VI Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii IKS-2017 [Electronic resource], Lviv: Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2017, 1 elektron. opt. dysk (CD-ROM), P. 184-185.
2. Vovk N. Osoblyvist reklamy yak odniiei iz holovnykh metodiv marketynhovykh komunikatsii u turystychnii haluzi, N.Vovk, N.Honcharuk, Informatsiia, komunikatsiia, suspilstvo 2018: materialy VII Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii IKS-2018 [Electronic resource], Lviv: Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018, 1 elektron. opt. dysk (CD-ROM), P. 262-263.
3. Dubrovin V. Systema avtomatyzovanoho planuvannia reklamnoi kampanii dlia pidpryiemstv maloho ta serednoho biznesu, V. Dubrovin, K. Fandieieva, " Modeliuvannia v ekonomitsi, orhanizatsiia vyrobnytstva ta upravlinnia proektamy", Zaporizhzhia: Vydavnytstvo Zaporizkyi natsionalnyi tekhnichnyi universytet, 2014, Iss. 6, P. 177 – 178.
4. Illiashenko S. Analiz retrospektyvnoho ta suchasnoho stanu internet-reklamy i mozhlyvi napriamky rozvytku, S. Illiashenko, I. Ivanytskyi, Marketynh i menedzhment innovatsii, Sumy: Vydavnytstvo Sumskyi derzhavnyi universytet, 2013, Iss. 1, P. 57 – 66.
5. Kulchytska V. Vplyv protsesiv kontsentratsii drukovanykh zasobiv masovoi informatsii na efektyvnist yikh reklamnoi diialnosti, V. Kulchytska, Rehionalna ekonomika, Ternopil, 2008, Iss. 4, P. 228 – 236
6. Markovets O. Rozmishchennia reklamnykh oholoshen v sotsialnii merezhi Facebook, O.Markovets, U.Sikorska, Informatsiia, komunikatsiia, suspilstvo: Materialy 6 Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii ICS-2017, Lviv: Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2017, P. 82-84.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2019). – 2019 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2019_Vovk_N-Doslidzhennia_efektyvnosti_242-243.pdf466.16 kBAdobe PDFView/Open
2019_Vovk_N-Doslidzhennia_efektyvnosti_242-243__COVER.png1.11 MBimage/pngView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.