Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/48317
Title: Роль ЗМІ у профорієнтаційній роботі закладів вищої освіти
Authors: Вовк, Наталія
Доскіч, Анастасія
Affiliation: Національний університет “Львівська політехніка”
Bibliographic description (Ukraine): Вовк Н. Роль ЗМІ у профорієнтаційній роботі закладів вищої освіти / Наталія Вовк, Анастасія Доскіч // Інформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019, 16-18 травня 2019 року,Чинадієво. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. — С. 234–235. — (Соціальні комунікації).
Bibliographic description (International): Vovk N. Rol ZMI u proforiientatsiinii roboti zakladiv vyshchoi osvity / Nataliia Vovk, Anastasiia Doskich // Information, Communication, Society 2019 : proceedings of the 8th International Academic ConferenceICS-2019, 16-18 travnia 2019 roku,Chynadiievo. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2019. — P. 234–235. — (Sotsialni komunikatsii).
Is part of: Інформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019, 2019
Information, Communication, Society 2019 : proceedings of the 8th International Academic ConferenceICS-2019, 2019
Conference/Event: 8 Міжнародна наукова конференція "Інформація, комунікація, суспільство" ІКС-2019
Journal/Collection: Інформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019
Issue Date: 16-May-2019
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: 16-18 травня 2019 року,Чинадієво
Keywords: телебачення
ЗМІ
заклади вищої освтіи (ЗВО)
освіта
реклама
освітні послуги
засоби відео
інформація
Number of pages: 2
Page range: 234-235
Start page: 234
End page: 235
Abstract: Advertising as a method of influencing potential consumers from the outset is psychological impact, but is intended to change behavior or belief. The psychology of advertising is aimed at the study of the mechanisms of perception of messages and the impact on the human psyche, its manipulative capabilities and limitations. From the point of view of the specialists of the psychological approach, this is a type of human activity, a group of people or organizations whose basic metals are to provide value to certain objects of information.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/48317
ISBN: 978-966-941-333-8
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2019
URL for reference material: http://www.egamath.narod.ru/Reid/Neumann2.htm
http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2018_6_10
References (Ukraine): 1. Вовк Н. Телевізійна програма як засіб моніторингу потреб абітурієнтів / Н.Вовк, В.Нечиталюк, С.Кльокта // матеріали VI Міжнародної наукової конференції ІКС-2017 [Електронний ресурс]. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2017. С.225-226
2. Нейман Р. Математик [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу http://www.egamath.narod.ru/Reid/Neumann2.htm
3. Особливості просування рекламних послуг [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу irbis-nbuv.gov.ua
4. Пелещишин, А. М. Формування інформаційного середовища у провідних вищих навчальних закладах України / А. М. Пелещишин, Н. С. Вовк // Вісник НТУ «ХПІ», Серія: Нові рішення в сучасних технологіях. – Харків: НТУ «ХПІ». – 2017. – № 23 (1245). – С. 123-130.
5. Марковець О.В., Паздерська Р.С. Збір інформації про діяльність учасників групи в соціальній мережі Facebook // матеріали 7-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2018 (Чинадієво, 17–19 травня 2018 р.) - Львів : Видавництво Львівської політехніки. – C. 246 – 247.
6. Голощук Р. Інформаційне забезпечення обліку бібліотечного фонду районної бібліотеки / Р. Голощук, О. Марковець // Вісник Книжкової палати. - 2018. - № 6. - С. 35-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2018_6_10.
References (International): 1. Vovk N. Televiziina prohrama yak zasib monitorynhu potreb abituriientiv, N.Vovk, V.Nechytaliuk, S.Klokta, materialy VI Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii IKS-2017 [Electronic resource], Lviv: Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2017. P.225-226
2. Neiman R. Matematik [Electronic resource] – Rezhim dostupu do resursu http://www.egamath.narod.ru/Reid/Neumann2.htm
3. Osoblyvosti prosuvannia reklamnykh posluh [Electronic resource] – Rezhym dostupu do resursu irbis-nbuv.gov.ua
4. Peleshchyshyn, A. M. Formuvannia informatsiinoho seredovyshcha u providnykh vyshchykh navchalnykh zakladakh Ukrainy, A. M. Peleshchyshyn, N. S. Vovk, Visnyk NTU "KhPI", Serie: Novi rishennia v suchasnykh tekhnolohiiakh, Kharkiv: NTU "KhPI", 2017, No 23 (1245), P. 123-130.
5. Markovets O.V., Pazderska R.S. Zbir informatsii pro diialnist uchasnykiv hrupy v sotsialnii merezhi Facebook, materialy 7-oi Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii IKS-2018 (Chynadiievo, 17–19 travnia 2018 y.) - Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, P. 246 – 247.
6. Holoshchuk R. Informatsiine zabezpechennia obliku bibliotechnoho fondu raionnoi biblioteky, R. Holoshchuk, O. Markovets, Visnyk Knyzhkovoi palaty, 2018, No 6, P. 35-42, Access mode: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vkp_2018_6_10.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2019). – 2019 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2019_Vovk_N-Rol_ZMI_u_proforiientatsiinii_234-235.pdf560.61 kBAdobe PDFView/Open
2019_Vovk_N-Rol_ZMI_u_proforiientatsiinii_234-235__COVER.png1.27 MBimage/pngView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.