Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/48316
Title: Інтернет-реклама як складова електронного бізнесу
Authors: Вовк, Наталія
Романів, Ірина
Affiliation: Національний університет “Львівська політехніка”
Bibliographic description (Ukraine): Вовк Н. Інтернет-реклама як складова електронного бізнесу / Наталія Вовк, Ірина Романів // Інформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019, 16-18 травня 2019 року,Чинадієво. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. — С. 232–233. — (Соціальні комунікації).
Bibliographic description (International): Vovk N. Internet-reklama yak skladova elektronnoho biznesu / Nataliia Vovk, Iryna Romaniv // Information, Communication, Society 2019 : proceedings of the 8th International Academic ConferenceICS-2019, 16-18 travnia 2019 roku,Chynadiievo. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2019. — P. 232–233. — (Sotsialni komunikatsii).
Is part of: Інформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019, 2019
Information, Communication, Society 2019 : proceedings of the 8th International Academic ConferenceICS-2019, 2019
Conference/Event: 8 Міжнародна наукова конференція "Інформація, комунікація, суспільство" ІКС-2019
Journal/Collection: Інформація, комунікація, суспільство 2019 : матеріали 8-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2019
Issue Date: 16-May-2019
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: 16-18 травня 2019 року,Чинадієво
Keywords: інтернет-реклама
веб-сайт
маркетинг
глобальна мережа
реклама
Number of pages: 2
Page range: 232-233
Start page: 232
End page: 233
Abstract: The article analyzes Internet advertising as a means of popularizing the company through the use of e-business. It is proved that the best way to promote e-business is to have an internet site. The classification of the advertising space and the characteristics of the advantages of Internet advertising are given.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/48316
ISBN: 978-966-941-333-8
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2019
References (Ukraine): 1. Дейнекин Т.В. Комплексный метод оценки эффективности интернет-рекламы в коммерческих организациях // Маркетинг в России и за рубежом.– 2003.– №2 //
2. Вовк Н. Інформаційно-рекламне представлення діяльності громадських організацій / О.Даниляк, Н.Вовк // матеріали VI Міжнародної наукової конференції ІКС2017– Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2017. –– С. 184-185.
3. Меджибовська Н. Перспективи розвитку електронного бізнесу в Україні // Економіка України.– 2003.– №6. – С. 36–41.
4. Inkova N.A. Modern Internet technologies in commercial activity: studies. benefit / ON. Inkova - Moscow: Omega, 2007. - 420 p.
5. Godin A. A., Godin A.M., Komarov V.M. Internet advertising: Textbook. allowance. - M: Dashkon and K 2009. - 168 p.
6. Markovets O., Peleshchyshyn A. Stages of implementation of citizens' appeals processing system in heterogeneous web environments // Комп'ютерні науки та інформаційні технології : матеріали ХIІ Міжнародної науково-технічної конференції CSIT-2017 - Львів : Вежа і Ко. – C. 75 – 78.
7. Кравець Р.Б. Інформаційні технології організації бізнесу: Навч.посібник/ Р.Б. Кравець, Ю.О. Сєров, О.В. Марковець – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2013, – 228 с.
References (International): 1. Deinekin T.V. Kompleksnyi metod otsenki effektivnosti internet-reklamy v kommercheskikh orhanizatsiiakh, Marketinh v Rossii i za rubezhom, 2003, No 2 //
2. Vovk N. Informatsiino-reklamne predstavlennia diialnosti hromadskykh orhanizatsii, O.Danyliak, N.Vovk, materialy VI Mizhnarodnoi naukovoi konferentsii IKS2017– Lviv: Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2017, P. 184-185.
3. Medzhybovska N. Perspektyvy rozvytku elektronnoho biznesu v Ukraini, Ekonomika Ukrainy, 2003, No 6, P. 36–41.
4. Inkova N.A. Modern Internet technologies in commercial activity: studies. benefit, ON. Inkova - Moscow: Omega, 2007, 420 p.
5. Godin A. A., Godin A.M., Komarov V.M. Internet advertising: Textbook. allowance, M: Dashkon and K 2009, 168 p.
6. Markovets O., Peleshchyshyn A. Stages of implementation of citizens' appeals processing system in heterogeneous web environments, Kompiuterni nauky ta informatsiini tekhnolohii : materialy KhII Mizhnarodnoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii CSIT-2017 - Lviv : Vezha i Ko, P. 75 – 78.
7. Kravets R.B. Informatsiini tekhnolohii orhanizatsii biznesu: Navch.posibnyk/ R.B. Kravets, Yu.O. Sierov, O.V. Markovets – Lviv: Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2013, 228 p.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2019). – 2019 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2019_Vovk_N-Internet_reklama_yak_skladova_232-233.pdf485.77 kBAdobe PDFView/Open
2019_Vovk_N-Internet_reklama_yak_skladova_232-233__COVER.png1.28 MBimage/pngView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.