DC Field | Value | Language |
dc.contributor.author | Зербіно, Д. | |
dc.date.accessioned | 2020-03-24T13:10:32Z | - |
dc.date.available | 2020-03-24T13:10:32Z | - |
dc.date.created | 2002-03-26 | |
dc.date.issued | 2002-03-26 | |
dc.identifier.citation | Зербіно Д. Формування об’єктів живої природи в комп'ютерній графіці / Д. Зербіно // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2002. — № 468 : Комп’ютерна інженерія та інформаційні технології. — С. 151–156. | |
dc.identifier.uri | https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/47773 | - |
dc.description.abstract | Описується метод формування 3-вимірних графічних об'єктів, які не можна
розкласти на прості геометричні примітиви. Припускається, що об'єкт побудований на скелеті, який описується за допомогою з'єднаних відрізків. Поверхні
будуються за допомогою параметричних функцій на цих відраках. | |
dc.description.abstract | The method o f forming 3D objects, which are can't be represented by simple graphics
primitives is suggested. It supposed that the objects are built on skeleton, which can be
described by connected stretches. The surfaces are buid by the parametric functions on
those stretches. | |
dc.format.extent | 151-156 | |
dc.language.iso | uk | |
dc.publisher | Видавництво Національного університету “Львівська політехніка” | |
dc.relation.ispartof | Вісник Національного університету “Львівська політехніка”, 468 : Комп’ютерна інженерія та інформаційні технології, 2002 | |
dc.title | Формування об’єктів живої природи в комп'ютерній графіці | |
dc.type | Article | |
dc.rights.holder | © Національний університет “Львівська політехніка”, 2002 | |
dc.rights.holder | © Зербіно Д., 2002 | |
dc.contributor.affiliation | Національний університет "Львівська політехніка" | |
dc.format.pages | 6 | |
dc.identifier.citationen | Zerbino D. Formuvannia obiektiv zhyvoi pryrody v kompiuternii hrafitsi / D. Zerbino // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2002. — No 468 : Kompiuterna inzheneriia ta informatsiini tekhnolohii. — P. 151–156. | |
dc.relation.references | 1. Джордан Айян, 10 способов освободить ваш творческий гений. - Спб., Питер, 1997. - 340с. | |
dc.relation.references | 2. Завьялов Ю.С., Леус В.А., Скороспелое В.А. Сплайны в инженерной геометрии. - М.: Машиностроение, 1985.-220 с. | |
dc.relation.references | 3. OpenGL Programming Guide, 353 p. Internet resources (PDF), opengl.miem.edu.ru | |
dc.relation.referencesen | 1. Dzhordan Aiian, 10 sposobov osvobodit vash tvorcheskii henii, Spb., Piter, 1997, 340p. | |
dc.relation.referencesen | 2. Zavialov Iu.S., Leus V.A., Skorospeloe V.A. Splainy v inzhenernoi heometrii, M., Mashinostroenie, 1985.-220 p. | |
dc.relation.referencesen | 3. OpenGL Programming Guide, 353 p. Internet resources (PDF), opengl.miem.edu.ru | |
dc.citation.journalTitle | Вісник Національного університету “Львівська політехніка” | |
dc.citation.issue | 468 : Комп’ютерна інженерія та інформаційні технології | |
dc.citation.spage | 151 | |
dc.citation.epage | 156 | |
dc.coverage.placename | Львів | |
dc.coverage.placename | Lviv | |
dc.subject.udc | 681.513 | |
Appears in Collections: | Комп'ютерна інженерія та інформаційні технології. – 2002. – №468
|