Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/47727
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКучеренко, Н. В.
dc.contributor.authorKucherenko, N. V.
dc.contributor.authorКучеренко, Н. В.
dc.date.accessioned2020-03-23T15:23:12Z-
dc.date.available2020-03-23T15:23:12Z-
dc.date.created2019-03-26
dc.date.issued2019-03-26
dc.identifier.citationКучеренко Н. В. Домінанти розвитку університетської освіти у глобалізаційному суспільстві / Н. В. Кучеренко // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Юридичні науки. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. — № Випуск 21. — С. 55–62.
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/47727-
dc.description.abstractУ статті визначено домінанти розвитку університетської освіти у глобалізаційному суспільстві. Акцентовано на тому, що університет повинен не лише продукувати певні ідеї, розвивати ті чи інші тенденції у науці, а, передусім, сприяти поступовому суспільному розвитку, повною мірою забезпечувати запити і потреби сучасної людини.Подолання традиційного сформованого масово-репродуктивного характеру розвитку вищої освіти полягає у виведенні її на особистісний рівень. Значну роль у цьому процесі відіграють законодавчі ініціативи про вищу освіту, покликані не лише формалізувати її основні положення, а й кардинально вплинути на її подальше становлення і європейський поступ. Основною домінантою виступає інновація – цілеспрямований пошук ідеї з метою розв’язання суперечностей, її освоєння відбувається шляхом апробації в формі освітнього (навчального) експерименту або пілотного впровадження. Інновації в університетській освіті є закономірним явищем, динамічним за характером і розвивальним за результатами, їх запровадження дозволяє вирішити суперечності між традиційною системою і потребами в якісно новій освіті.
dc.description.abstractThe article defines the dominant elements of the development of universityeducation in a globalized society. The attention that the University should notonly produce some ideas to develop certain trends in science, and, above all, topromote the progressive social development, to fully ensure the requests andneeds of modern man. Overcoming the traditional prevailing mass-reproductivenature of the development of higher education is to bring it to a personal level. Asignificant role in this process is played by legislative initiatives on highereducation, designed not only to formalize its main provisions, but alsodramatically affect its formation and further European progress. The maindominant favor innovation – focused search for ideas to resolve thecontradictions of its development is done by testing in the form of education(training) experiment or pilot project. Innovation in university education areinevitable dynamic in nature and developing the results of their implementationcan solve the contradiction between the traditional system and the need for newquality education.
dc.description.abstractВ статье определены доминанты развития университетского образования в глобализационном обществе. Акцентировано на том, что университет должен не только производить определенные идеи, развивать те или иные тенденции в науке, а, прежде всего, способствовать постепенному общественном развитии, в полной мере обеспечивать запросы и потребности современного человека. Преодоление традиционного сформированного массово-репродуктивного характера развития высшего образования заключается в выведении ее на личностный уровень. Значительную роль в этом процессе играют законодательные инициативы о высшем образовании, призваны не только формализовать ее основные положения, но и кардинально повлиять на ее дальнейшее становление и европейский прогресс. Основной доминантой выступает инновация - целенаправленный поиск идеи для решения противоречий, ее освоение происходит путем апробации в форме образовательного (учебного) эксперимента или пилотного внедрения. Инновации в университетском образовании является закономерным явлением, динамичным по характеру и развивающим по результатам их внедрения позволяет решить противоречия между традиционной системой и потребностями в качественно новой образовании.
dc.format.extent55-62
dc.language.isouk
dc.publisherВидавництво Львівської політехніки
dc.relation.ispartofВісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Юридичні науки, Випуск 21, 2019
dc.relation.urihttp://www.kpi.kharkov.ua/archive/Conferences
dc.relation.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/DeBu_2009_2_13
dc.relation.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2013_3_30
dc.relation.urihttp://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2984-14
dc.relation.urihttp://www.president.gov.ua/docs/Programa_reform_
dc.relation.urihttp://zakon.rada.gov.ua
dc.relation.urihttp://www.president.gov.ua/docs/Programa_reform_FINAL_2.pdf
dc.subjectуніверситетська освіта
dc.subjectсистема вищої освіти
dc.subjectуніверситет
dc.subjectзаклад вищої освіти
dc.subjectЗакон України «Про вищу освіту»
dc.subjectвища школа
dc.subjectреформування освіти в Україні
dc.subjectправове забезпечення
dc.subjectдомінанти розвитку вищої освіти
dc.subjectuniversity education
dc.subjecthigher education system
dc.subjectuniversity
dc.subjectinstitution of higher education
dc.subjectthe Law of Ukraine
dc.subjectOn Higher Education
dc.subjectHigh school
dc.subjectreforming education in Ukraine
dc.subjectlegal support
dc.subjectdominantdevelopment
dc.subjectof higher education
dc.subjectуниверситетское образование
dc.subjectсистема высшего образования
dc.subjectуниверситет
dc.subjectучреждение высшего образования
dc.subjectЗакон Украины «О высшем образовании»
dc.subjectвысшая школа
dc.subjectреформирования образования в Украине
dc.subjectправовое обеспечение
dc.subjectдоминанты развития высшего образования
dc.titleДомінанти розвитку університетської освіти у глобалізаційному суспільстві
dc.title.alternativeDominans for university education in globalization society
dc.title.alternativeДоминанты развития университетского образования в глобализационным обществе
dc.typeArticle
dc.rights.holder© Національний університет “Львівська політехніка”, 2019
dc.rights.holder© Кучеренко Н. В., 2019
dc.contributor.affiliationНаціональний університет “Львівська політехніка”
dc.contributor.affiliationLviv Polytechnic National University
dc.format.pages8
dc.identifier.citationenKucherenko N. V. Dominans for university education in globalization society / N. V. Kucherenko // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". Serie: Yurydychni nauky. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2019. — No Issue 21. — P. 55–62.
dc.relation.references1. Ніколаєнко С. Якість вищої освіти України – погляд у майбутнє. Світ фінансів. Вип. 3(8). Жовтень, 2006. С. 7–22.
dc.relation.references2. Киян М., Окладна М., Перевалова Л. Cучасні тенденції розвитку вищої освіти в Україні. URL: http://www.kpi.kharkov.ua/archive/Conferences
dc.relation.references3. Демченко Н. М. Вища школа в Україні: історико-правові аспекти. Правове регулювання економіки. 2012. № 11–12. С. 474–482.
dc.relation.references4. Якименко О. О. Чинники впливу на реалізацію організаційно-правового механізму державного регулювання трансформації вищої освіти в Україні. Вісник Національного університету цивільного захисту України. Серія: Державне управління. 2016. Вип. 2. С. 141–151.
dc.relation.references5. Горбачик А. П. Особливості менеджменту вищої освіти в сучасних умовах. Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки. 2010. Вип. 11. С. 5–20.
dc.relation.references6. Римар Ю. М. Стан та перспективи розвитку вищої школи в Україні. Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Проблеми економіки та управління. 2008. № 628. С. 277–280.
dc.relation.references7. Сисоєва С. Освітні реформи: освітологічний контекст. Освітологія. 2013. Вип. 2. С. 36–45.
dc.relation.references8. Вєльчева Н. І. Науково-теоретичні основи державного регулювання вищої освіти. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/DeBu_2009_2_13
dc.relation.references9.Вовканич С. Й. Теоретико-методологічні основи дослідження людського та інтелектуального капіталу в знаннєвомісткій економіці: концептуалізація понять. Регіональна економіка. 2007. № 4. С. 7–19.
dc.relation.references10. Ржепішевська В. В. Проблеми та перспективи функціонування вищих навчальних закладів у регіональній інноваційній системі. Ефективна економіка. 2013. № 3. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2013_3_30
dc.relation.references11. Присвітла О. В. Домінанти розвитку вищої освіти в умовах глобального ринку освітніх послуг. Дис. канд. екон. наук. Дніпропетровськ, 2016. 276 с.
dc.relation.references12. Рибчанська Х. В. Оцінка фінансових важелів розвитку вищої освіти України. Финансы, учет, банки. 2016. Вип. 1(21). С. 277–288.
dc.relation.references13. Національна доктрина розвитку освіти. Освіта України. 23 квітня 2002.
dc.relation.references14. Закон України «Про вищу освіту» від 17. 01. 2002 № 2984-III. База даних «Законодавство України» / ВР України. URL: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2984-14
dc.relation.references15. Програма економічних реформ України на 2010–2014 рр. URL: http://www.president.gov.ua/docs/Programa_reform_ FINAL_2.pdf.
dc.relation.references16. Про затвердження Порядку надання цільових пільгових державних кредитів на здобуття вищої освіти: постанова Кабінету Міністрів України від 16.06.2003 р. № 916. База даних «Законодавство України» / ВР України. URL: http://zakon.rada.gov.ua
dc.relation.references17. Іванова С. Інновації в освіті та проблеми реформування системи вищої освіти в аспекті євроінтеграції України. Вісник Черкаського університету: педагогічні науки. 2016. № 1. С. 43–49.
dc.relation.referencesen1. Nikolaienko S. Yakist vyshchoi osvity Ukrainy – pohliad u maibutnie [The quality of higher education in Ukraine is a look into the future]. Svit finansiv. Vol. 3(8). Zhovten, 2006. рр. 7–22.
dc.relation.referencesen2. Kyian M., Okladna M., Perevalova L. Cuchasnitendentsii rozvytku vyshchoi osvity v Ukraini [Contemporary trends in the development of higher education in Ukraine]. Available at: http://www.kpi.kharkov.ua/archive/Conferences
dc.relation.referencesen3. Demchenko N. M. Vyshchashkola v Ukraini: istoryko-pravovi aspekty [Higher school in Ukraine: historical andlegal aspects]. Pravove rehuliuvannia ekonomiky/ 2012. No 11–12. pp. 474–482.
dc.relation.referencesen4. Iakymenko O. O. Chynnyky vplyvu na realizatsiiu orhanizatsiino-pravovoho mekhanizmu derzhavnoho rehuliuvannia transformatsii vyshchoi osvity v Ukraini [Factors influencing the implementation of the organizational and legal mechanism ofstate regulation of the transformation of higher education in Ukraine]. Bulletin of the National University of Civil Protection of Ukraine. Seriia: Derzhavne upravlinnia. 2016. Vol. 2. pp. 141–151.
dc.relation.referencesen5. Horbachyk A. P. Osoblyvosti menedzhmentu vyshchoiosvity v suchasnykh umovakh [Features of management of higher education inmodern conditions]. Aktualni problemy sotsiolohii, psykholohii, pedahohiky. 2010.Vol. 11. pp. 5–20.
dc.relation.referencesen6. Rymar Yu. M. Stan ta perspektyvy rozvytku vyshchoi shkoly v Ukraini [The state and prospects of the development of higher education in Ukraine]. Visnyk Natsionalnoho universytetu «Lvivska politekhnika». Seriia: Problemyekonomiky ta upravlinnia. 2008. No 628. pp. 277–280.
dc.relation.referencesen7. Sysoieva S. Osvitnireformy: osvitolohichnyi kontekst [Educational Reforms: Educational Context].Osvitolohiia. 2013. Vol. 2. pp. 36–45.
dc.relation.referencesen8. Vielcheva N. I. Naukovo-teoretychniosnovy derzhavnoho rehuliuvannia vyshchoi osvity [Scientific and Theoretical Foundations of State Regulation of Higher Education.]. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/DeBu_2009_2_13
dc.relation.referencesen9. Vovkanych S. Y. Teoretyko-metodolohichni osnovy doslidzhennia liudskoho ta intelektualnoho kapitalu vznannievomistkii ekonomitsi: kontseptualizatsiia poniat [Theoretical and methodological foundations of research of human and intellectual capital in aknowledge-based economy: conceptualization of concepts.]. Rehionalna ekonomika.2007. No 4. pp. 7–19.
dc.relation.referencesen10. Rzhepishevska V. V. Problemy ta perspektyvy funktsionuvannia vyshchykh navchalnykh zakladiv u rehionalnii innovatsiiniisystemi [Problems and prospects of functioning of higher educational institutions inthe regional innovation system]. Efektyvna ekonomika. 2013. No 3. Available at:http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2013_3_30
dc.relation.referencesen11. Prysvitla O. V. Dominanty rozvytkuvyshchoi osvity v umovakh hlobalnoho rynku osvitnikh posluh. Dys. kand. ekon. nauk [Dominants of Higher Education Development in the Global EducationalServices Market. Dis Cand. econ sciences]. Dnipropetrovsk, 2016. 276 p.
dc.relation.referencesen12. Rybchanska Kh. V. Otsinka finansovykh vazheliv rozvytku vyshchoi osvityUkrainy [Assessment of financial leverage for the development of higher educationin Ukraine]. Fynansы, uchet, banky. 2016. Vol. 1(21). pp. 277–288.
dc.relation.referencesen13. Natsionalna doktryna rozvytku osvity [National Doctrine of Education Development]. Educationof Ukraine. April 23, 2002.
dc.relation.referencesen14. Zakon Ukrainy «Pro vyshchu osvitu» vid 17. 01.2002 No. 2984-III of 17.01.2002 No. 2984-III.]. Baza danykh «Zakonodavstvo Ukrainy» / VR Ukrainy. Available at:http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2984-14
dc.relation.referencesen15. Prohrama ekonomichnykh reform Ukrainy na 2010–2014 rr. [Program of Economic Reforms of Ukraine for 2010–2014]. Available at: http://www.president.gov.ua/docs/Programa_reform_FINAL_2.pdf.
dc.relation.referencesen16. Pro zatverdzhennia Poriadku nadannia tsilovykh pilhovykh derzhavnykh kredytiv na zdobuttia vyshchoi osvity: postanova Kabinetu Ministriv Ukrainy vid 16.06.2003 r. No. 916 [On Approval of the Procedurefor Granting Special Purpose Grants for Higher Education: Resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine of 16.06.2003 No. 916]. Baza danykh «Zakonodavstvo Ukrainy» / VR Ukrainy. Available at: http://zakon.rada.gov.ua
dc.relation.referencesen17. Ivanova S.Innovatsii v osviti ta problemy reformuvannia systemy vyshchoi osvity v aspektiyevrointehratsii Ukrainy [Innovations in education and problems of reforming the system of higher education in the aspect of European integration of Ukraine]. Visnyk Cherkaskoho universytetu: pedahohichni nauky. 2016. No 1. pp. 43–49.
dc.citation.journalTitleВісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Юридичні науки
dc.citation.issueВипуск 21
dc.citation.spage55
dc.citation.epage62
dc.coverage.placenameЛьвів
dc.coverage.placenameLviv
dc.subject.udc340.12
Appears in Collections:Юридичні науки. – 2019. – Випуск 21

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2019nVipusk_Kucherenko_N_V-Dominans_for_university_55-62.pdf611.59 kBAdobe PDFView/Open
2019nVipusk_Kucherenko_N_V-Dominans_for_university_55-62__COVER.png412.2 kBimage/pngView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.