Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/47414
Title: Культурна спадщина регіону як туристичний продукт
Other Titles: Cultural heritage of the region as a tourism product
Authors: Мазурик, З. В.
Mazuryk, Z. V.
Affiliation: Львівська галерея мистецтв
Bibliographic description (Ukraine): Мазурик З. В. Культурна спадщина регіону як туристичний продукт / З. В. Мазурик // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 531 : Архітектура. Архітектура і туристичний бізнес. — С. 123–127.
Bibliographic description (International): Mazuryk Z. V. Cultural heritage of the region as a tourism product / Z. V. Mazuryk // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2005. — No 531 : Arkhitektura. Arkhitektura i turystychnyi biznes. — P. 123–127.
Is part of: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”, 531 : Архітектура. Архітектура і туристичний бізнес, 2005
Journal/Collection: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”
Issue: 531 : Архітектура. Архітектура і туристичний бізнес
Issue Date: 1-Mar-2005
Publisher: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”
Place of the edition/event: Львів
UDC: 711
Keywords: культурна спадщина
культурний туризм
музейна діяльність
пам’яткоохоронна діяльність
ринкова орієнтація
Number of pages: 5
Page range: 123-127
Start page: 123
End page: 127
Abstract: Розглядається комплекс проблем, пов’язаний з формуванням туристичного продукту на основі культурної спадщини, що містить поняття “культурний туризм”, протиріччя між туристичною, музейною і пам’яткоохоронною діяльністю, загальний аналіз стану культурної спадщини та загроз і шансів для неї, які несе із собою культурний туризм. Розглянуто важливість координації і кооперації дій різних інституцій сфери культури, охорони пам’яток, туризму та органів влади, спрямованих на формування багатофункціональних туристичних продуктів. Запропоновано модель формування продукту культурного туризму.
The article refers to the complex problem of developing the tourism product on the basis of cultural heritage in the sense of “cultural tourism”. Inappropriateness between tourism and museum actions leads to making the common analysis of the condition of cultural heritage, its advantages and disadvantages. The need to coordinate and cooperate actions of different cultural institutions, maintain monuments, tourism and government sources for forming multifunctional tourism products is substantiated. The model of the cultural tourism product development is suggested.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/47414
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2005
© Мазурик З.В., 2005
References (Ukraine): 1. Heinze, Thomas. Konzeptionelle und marketingstrategische Überlegungen zum regionalen Kulturturismus // Kulturturismus: Grundlagen, Trends und Fallstudien. – München, Wien, Oldenburg, 1999. – S. 1–14.
2. Cultural Tourism: Maximising the Impact. Report of the seminar. – 19 February 2003, Dorint Hotel, Brussels
3. Museen der Zukunft. Museumskunde. – 1999. – № 2. – S. 95–106.
4. Tomaszewski, Andrzej, Europa: wartość a świdomość dziedzictwa // Dziedzictwo a turystyka. – Kraków, 1999. – S. 11–17.
5. Broński, Krzysztof, Orientacija marketingowa w zarządzanju miastem historycznym. Miasto historyczne. Potencial dziedzictwa. – Kraków, 1997. – S. 106.
References (International): 1. Heinze, Thomas. Konzeptionelle und marketingstrategische Überlegungen zum regionalen Kulturturismus, Kulturturismus: Grundlagen, Trends und Fallstudien, München, Wien, Oldenburg, 1999, S. 1–14.
2. Cultural Tourism: Maximising the Impact. Report of the seminar, 19 February 2003, Dorint Hotel, Brussels
3. Museen der Zukunft. Museumskunde, 1999, No 2, S. 95–106.
4. Tomaszewski, Andrzej, Europa: wartość a świdomość dziedzictwa, Dziedzictwo a turystyka, Kraków, 1999, S. 11–17.
5. Broński, Krzysztof, Orientacija marketingowa w zarządzanju miastem historycznym. Miasto historyczne. Potencial dziedzictwa, Kraków, 1997, S. 106.
Content type: Article
Appears in Collections:Архітектура. Архітектура і туристичний бізнес. – 2005. – №531

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2005n531_Mazuryk_Z_V-Cultural_heritage_of_123-127.pdf887.16 kBAdobe PDFView/Open
2005n531_Mazuryk_Z_V-Cultural_heritage_of_123-127__COVER.png430.81 kBimage/pngView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.