Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/47409
Title: Популяризація національної історико-культурної спадщини як стратегічний напрям розвитку туризму та фактор створення конкурентних переваг у туристичному регіоні
Other Titles: Popularization of the national historical and cultural heritage as a way of developing tourism and a factor of creating competitive advantages in tourism region
Authors: Гайдук, А. Б.
Hayduk, A. B.
Affiliation: Національний університет “Львівська політехніка”
Bibliographic description (Ukraine): Гайдук А. Б. Популяризація національної історико-культурної спадщини як стратегічний напрям розвитку туризму та фактор створення конкурентних переваг у туристичному регіоні / А. Б. Гайдук // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 531 : Архітектура. Архітектура і туристичний бізнес. — С. 95–99.
Bibliographic description (International): Hayduk A. B. Popularization of the national historical and cultural heritage as a way of developing tourism and a factor of creating competitive advantages in tourism region / A. B. Hayduk // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2005. — No 531 : Arkhitektura. Arkhitektura i turystychnyi biznes. — P. 95–99.
Is part of: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”, 531 : Архітектура. Архітектура і туристичний бізнес, 2005
Journal/Collection: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”
Issue: 531 : Архітектура. Архітектура і туристичний бізнес
Issue Date: 1-Mar-2005
Publisher: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”
Place of the edition/event: Львів
UDC: 338.48
Keywords: критерії туристичної індустрії
соціальний критерій
економічний критерій
екологічний критерій
соціалізація
екологізація
інформатизація
збутова політика
маркетинг турис-тичного регіону
“дахова” марка регіону
Number of pages: 5
Page range: 95-99
Start page: 95
End page: 99
Abstract: Визначено роль та місце фактора історико-культурного потенціалу регіону у формуванні ефективної регіональної туристичної політики, а також вплив цього фактора на створення конкурентних переваг в туристичному регіоні. Обґрунтовується необхідність використання інструментів менеджменту туристичних регіонів, зокрема запровадження політики дахової марки як складової продуктової політики регіону. На основі іноземного досвіду розробляються рекомендації щодо використання різноманіт-них профілів туристичного регіону для створення палітри брендів в системі “дахової” марки.
The article refers to the important role of the region historical and cultural potential in developing an effective regional politics for tourism, and the influence of this factor on creating competitive advantages. It proves the need of using management instruments in tourism regions, particularly the “umbrella branding” involvement as a part of productive regional politics. As a matter of international experience the recommendations are provided on the use of different profiles of tourism region in order to create variety of brands in the umbrella branding system.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/47409
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2005
© Гайдук А. Б., 2005
References (Ukraine): 1. Долішній М., Кравців В. Карпатський регіон у контексті державної економічної політики: оцінка стану і стратегія розвитку // Економіка України. – 1995. – № 8. – С. 24–35.
2. Долішній М., Кравців В., Жмаєв Г. Карпатський регіон на порозі XXI століття: соціально-економічний стан та стратегія розвитку // Проблеми регіональної політики: Зб. наук. пр. – Львів, 1995. – С. 6–25.
3. Долішній М.І., Євдокименко В.К. Регіональна політика, методи її реалізації // Матеріали між нар. наук.-практ. конф. “Проблеми економічної політики у вільних економічних зонах”. Ч. I. – Чернівці, 1995. – С. 26–33.
4. Євдокименко В.К. Регіональна політика розвитку туризму (Методологія формування, механізм реалізації). – Чернівці, Прут, 1995. – 120 с.
5. Luft, H. Organisation und Vermarktung von Tourismusorten und Tourismusorganisationen. – Gmeiner, 2001.
6. Bieger, T. Management von Destinationen und Tourismusorganisationen, München, Wien. – Oldenburg, 1996.
7. Гайдук А.Б. Основні напрями розвитку туристичного ринку в Карпатському регіоні // Вісн. Нац. ун-ту “Львівська політехніка”. – 1999. – № 368. – С. 27–32.
References (International): 1. Dolishnii M., Kravtsiv V. Karpatskyi rehion u konteksti derzhavnoi ekonomichnoi polityky: otsinka stanu i stratehiia rozvytku, Ekonomika Ukrainy, 1995, No 8, P. 24–35.
2. Dolishnii M., Kravtsiv V., Zhmaiev H. Karpatskyi rehion na porozi XXI stolittia: sotsialno-ekonomichnyi stan ta stratehiia rozvytku, Problemy rehionalnoi polityky: Zb. nauk. pr, Lviv, 1995, P. 6–25.
3. Dolishnii M.I., Yevdokymenko V.K. Rehionalna polityka, metody yii realizatsii, Materialy mizh nar. nauk.-prakt. konf. "Problemy ekonomichnoi polityky u vilnykh ekonomichnykh zonakh". Ch. I, Chernivtsi, 1995, P. 26–33.
4. Yevdokymenko V.K. Rehionalna polityka rozvytku turyzmu (Metodolohiia formuvannia, mekhanizm realizatsii), Chernivtsi, Prut, 1995, 120 p.
5. Luft, H. Organisation und Vermarktung von Tourismusorten und Tourismusorganisationen, Gmeiner, 2001.
6. Bieger, T. Management von Destinationen und Tourismusorganisationen, München, Wien, Oldenburg, 1996.
7. Haiduk A.B. Osnovni napriamy rozvytku turystychnoho rynku v Karpatskomu rehioni, Visn. Nats. un-tu "Lvivska politekhnika", 1999, No 368, P. 27–32.
Content type: Article
Appears in Collections:Архітектура. Архітектура і туристичний бізнес. – 2005. – №531

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2005n531_Hayduk_A_B-Popularization_of_the_national_95-99.pdf869.28 kBAdobe PDFView/Open
2005n531_Hayduk_A_B-Popularization_of_the_national_95-99__COVER.png420.01 kBimage/pngView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.