Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/47387
Title: Техніко-економічна доцільність застосування тривимірних теплових моделей для проектування автомобільних дискових гальм
Authors: Гудз, Г. С.
Клипко, О. Р.
Підгородецький, Я. І.
Affiliation: Національний університет “Львівська політехніка”
Bibliographic description (Ukraine): Гудз Г. С. Техніко-економічна доцільність застосування тривимірних теплових моделей для проектування автомобільних дискових гальм / Г. С. Гудз, О. Р. Клипко, Я. І. Підгородецький // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005. — № 539 : Динаміка, міцність та проектування машин і приладів. — С. 29–32.
Bibliographic description (International): Hudz H. S. Tekhniko-ekonomichna dotsilnist zastosuvannia tryvymirnykh teplovykh modelei dlia proektuvannia avtomobilnykh dyskovykh halm / H. S. Hudz, O. R. Klypko, Ya. I. Pidhorodetskyi // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Lviv : Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2005. — No 539 : Dynamika, mitsnist ta proektuvannia mashyn i pryladiv. — P. 29–32.
Is part of: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”, 539 : Динаміка, міцність та проектування машин і приладів, 2005
Journal/Collection: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”
Issue: 539 : Динаміка, міцність та проектування машин і приладів
Issue Date: 1-Mar-2005
Publisher: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”
Place of the edition/event: Львів
Lviv
UDC: 629.113-59.001.4
Number of pages: 4
Page range: 29-32
Start page: 29
End page: 32
Abstract: Обґрунтовано техніко-економічну доцільність застосування тривимірних моделей для дослідження теплових процесів у дискових гальмах автотранспортних засобів.
Technical and economic feasibility of applying ЗD models for studying thermal processes in vechicles’ disk brakes is justified.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/47387
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2005
© Гудз Г. С., Клипко О. Р., Підгородецький Я. І., 2005
References (Ukraine): 1. Единообразные предписания, касающиеся официального утверждения транспортных средств в отношении торможения (Правила №13 ЕЭК ООН). – Женева, 1998. – 261 с.
2. Балан С.О., Гончарова О.Є., Становська Т.П. Моделювання теплового режиму гальмових систем // Зб. наук.пр.асоціації "Автобус". Проектування, виробництво та експлуатація автотранспортних засобів і поїздів. – Львів, 2000. – Вип.4. – С.18–21.
3. Дем'янюкВ.А. Дослідження розподілу температур у барабанному гальмовому механізмі з використанням методу скінченних елементів // Вісник Державного університету "Львівська політехніка", 1997. – №323. – С.82–86.
4. Коляса О.Л. Обґрунтування теплової моделі дискових гальмових механізмів автомобільних коліс: Дис...канд.техн.наук. – Львів: Національний університет "Львівська політехніка", 2002. – 121 с.
5. Яворський Я.П. Вдосконалення методу теплового розрахунку автомобільних дискових гальм при тривалих гальмуваннях на основі комп’ютерного моделювання: Дис. канд. техн. наук. – Львів: Національний університет “Львівська політехніка”, 2004. - 148 c.
6. Гудз Г.С., Осташук Н.М., Тарапон А.Г. Методика компьютерного моделирования трехмерных температурных полей в дисковых тормозах // Зб.наук.пр. ІПМЕ НАНУ ім. Г.Є. Пухова. – К.: 2002. – Вип.16. – С.95–99.
7. Гольд Г.Б. Прочность и долговечность автомобиля. – М.: Машиностроение, 1974. – 328 с.
References (International): 1. Edinoobraznye predpisaniia, kasaiushchiesia ofitsialnoho utverzhdeniia transportnykh sredstv v otnoshenii tormozheniia (Pravila No 13 EEK OON), Zheneva, 1998, 261 p.
2. Balan S.O., Honcharova O.Ye., Stanovska T.P. Modeliuvannia teplovoho rezhymu halmovykh system, Zb. nauk.pr.asotsiatsii "Avtobus". Proektuvannia, vyrobnytstvo ta ekspluatatsiia avtotransportnykh zasobiv i poizdiv, Lviv, 2000, Iss.4, P.18–21.
3. DemianiukV.A. Doslidzhennia rozpodilu temperatur u barabannomu halmovomu mekhanizmi z vykorystanniam metodu skinchennykh elementiv, Visnyk Derzhavnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 1997, No 323, P.82–86.
4. Koliasa O.L. Obgruntuvannia teplovoi modeli dyskovykh halmovykh mekhanizmiv avtomobilnykh kolis: Dys...kand.tekhn.nauk, Lviv: Natsionalnyi universytet "Lvivska politekhnika", 2002, 121 p.
5. Yavorskyi Ya.P. Vdoskonalennia metodu teplovoho rozrakhunku avtomobilnykh dyskovykh halm pry tryvalykh halmuvanniakh na osnovi kompiuternoho modeliuvannia: Dys. kand. tekhn. nauk, Lviv: Natsionalnyi universytet "Lvivska politekhnika", 2004, 148 c.
6. Hudz H.S., Ostashuk N.M., Tarapon A.H. Metodika kompiuternoho modelirovaniia trekhmernykh temperaturnykh polei v diskovykh tormozakh, Zb.nauk.pr. IPME NANU im. H.Ye. Pukhova, K., 2002, Iss.16, P.95–99.
7. Hold H.B. Prochnost i dolhovechnost avtomobilia, M., Mashinostroenie, 1974, 328 p.
Content type: Article
Appears in Collections:Динаміка, міцність та проектування машин і приладів. – 2005. – № 539

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2005n539_Hudz_H_S-Tekhniko_ekonomichna_dotsilnist_29-32.pdf888.03 kBAdobe PDFView/Open
2005n539_Hudz_H_S-Tekhniko_ekonomichna_dotsilnist_29-32__COVER.png475.63 kBimage/pngView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.