Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/47175
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКарпушина, Майя
dc.contributor.authorШумило, Іванна
dc.contributor.authorKarpushyna, Maiia
dc.contributor.authorShumylo, Ivanna
dc.date.accessioned2020-03-10T12:37:24Z-
dc.date.available2020-03-10T12:37:24Z-
dc.date.created2018-02-26
dc.date.issued2018-02-26
dc.identifier.citationКарпушина М. Використання освітніх інтернет-платформ у навчанні іноземної мови / Майя Карпушина, Іванна Шумило // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Інформатизація вищого навчального закладу. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — № 903. — С. 81–87.
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/47175-
dc.description.abstractРозкрито навчальний потенціал використання навчальних інтернет платформ на заняттях з англійської мови і проаналізовано можливості таких інтернет ресурсів, як Hot Potatoes, Quizlet, Wordle, ментальних карт Venn Diagram, T-chart, Problem and Solution Map, Fishbone graph тощо. Особливу увагу приділено різноманітним тренувальним вправам, квазікомунікативним та комунікативним завданням, потенціал яких успішно використовується завдяки інтернет-ресурсам. Практика запровадження навчальних інтернет-ресурсів здійснювалася разом з використанням прогресивних методів технологій інтерактивного і проблемного навчання, що відчутно підвищувало ефективність навчання.
dc.description.abstractThis article explores the educational potential of using educational internet platforms in English classes and examines the possibilities of such online resources as Hot Potatoes, Quizlet, Wordle, mental maps: Venn Diagram, T-chart, Problem and Solution Map, Fishbone graph, etc. Particular attention is paid to various training exercises, quasi-communicative and communicative tasks, whose potential is successfully used through Internet resources. The practice of introducing educational internet resources was carried out together with the use of advanced techniques of interactive and problem-based learning technologies, which significantly increased the effectiveness of training.
dc.format.extent81-87
dc.language.isouk
dc.publisherВидавництво Львівської політехніки
dc.relation.ispartofВісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Інформатизація вищого навчального закладу, 903, 2018
dc.subjectінтернет-платформи
dc.subjectефективність навчання
dc.subjectіншомовна лінгвістична та комунікативна компетенції
dc.subjectinternet platforms
dc.subjectlearning efficiency
dc.subjectlinguistic and communicative competences in other languages
dc.titleВикористання освітніх інтернет-платформ у навчанні іноземної мови
dc.title.alternativeUse of educational Internet platforms in foreign language teaching
dc.typeArticle
dc.rights.holder© Національний університет “Львівська політехніка”, 2018
dc.rights.holder© Карпушина Майя, Шумило Іванна, 2018
dc.contributor.affiliationНаціональна академія Державної прикордонної служби України ім. Б. Хмельницького
dc.contributor.affiliationNational Academy of the State Border Guard Service of Ukraine named after Bohdan Khmelnytskyi
dc.format.pages7
dc.identifier.citationenKarpushyna M. Use of educational Internet platforms in foreign language teaching / Maiia Karpushyna, Ivanna Shumylo // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". Serie: Informatyzatsiia vyshchoho navchalnoho zakladu. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — No 903. — P. 81–87.
dc.relation.references1. Блощинський І. Г. Використання спеціалізованого програмного додатку Аnki під час самостійної професійної іншомовної підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників до складання державних екзаменів / І. Г. Блощинський./ Інформаційні технології і засоби навчання. – 2017. – Том 58, №2. – С. 49–58.
dc.relation.references2. Кадемія М. Ю. Інформаційно-комунікативні технології в навчальному процесі: навч. посіб. / М. Ю. Кадемія, І. Ю. Шахіна. – Вінниця: ТОВ “Планер”, 2011. – 220 с.
dc.relation.references3. Карпушина М. Г. Формування у майбутніх офіцерів-прикордонників умінь розв’язувати проблемні ситуації у професійній діяльності : дис. кандидата пед. наук 13.00.04 / Карпушина Майя Григорівна. – Хмельницький, 2017. – 289 с.
dc.relation.references4. Моцар М. М. Формування полікультурної компетентності майбутніх перекладачів з використанням технологій дистанційного навчання : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Моцар Марія Миколаївна. – К., 2018. – 318 с.
dc.relation.references5. Найдьонова А. В. Використання технологій WEB 2.0. для розробки дидактичних метаріалів / А. В. Найдьонова. – ДНЗ “Дніпропетровський центр професійно-технічної освіти туристичного сервісу, 2017. – 73 с.
dc.relation.references6. Петрова О. Б. Застосування інтернет-ресурсів у навчанні іноземних мов як реалізація основних дидактичних принципів / О. Б. Петрова, Н. О. Попова, І. В. Акавець / Сучасна україністика: наукові парадигми мови, історії, філософії / Збірник статей ІІІ Міжнародної наукової конференції. – Харків, ВД “ІНЖЕК”, 2012. – С. 78–87.
dc.relation.referencesen1. I. Bloshchynskyi, Usage of Anki Specialised Program Application During Future Border Guard Officers’ Independent Foreign Language Professional Training for Passing State Examination, Informational Technologies and Studying, 2017, No. 2, 49–58 pp.
dc.relation.referencesen2. M. Kademiya, Information and Communication Technologies in the Educational Process: Textbook, Vinnytsia, 2011, 220 p.
dc.relation.referencesen3. M. Karpushyna, Formation of Future Officers-Border Guards’ Ability to Solve Problem Situations in Professional Activity, Khmelnitskyi, 2017, 289 p.
dc.relation.referencesen4. M. Mozar, Formation of Multicultural Competence of Future Translators with the Use of Distance Learning Technologies, Kyiv, 2018, 318 p.
dc.relation.referencesen5. A. Naidionova, Use of WEB 2.0 Technologies in Didactic Metarials Creating, DNZ “Dnipropetrovsk Center for Vocational Education of Tourist Services, 2017, 73 p.
dc.relation.referencesen6. O. Petrova, Use of Internet Resources in Foreign Languages Teaching as the Implementation of the Basic Didactic Principles, Modern Ukrainian Studies: Scientific Paradigms of Language, History, Philosophy, Collection of Articles of the III International Scientific Conference, Kharkiv, “INZHEK” Publishing, 2012, 78–87 pp.
dc.citation.journalTitleВісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Інформатизація вищого навчального закладу
dc.citation.issue903
dc.citation.spage81
dc.citation.epage87
dc.coverage.placenameЛьвів
dc.coverage.placenameLviv
dc.subject.udc37.091.31
Appears in Collections:Інформатизація вищого навчального закладу. – 2018. – № 903

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2018n903_Karpushyna_M-Use_of_educational_Internet_81-87.pdf500.85 kBAdobe PDFView/Open
2018n903_Karpushyna_M-Use_of_educational_Internet_81-87__COVER.png452.46 kBimage/pngView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.