Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/47104
Title: Маркетингові комунікації як засіб просування продукції аграрного сектору
Authors: Новицька, І. В.
Affiliation: Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка
Bibliographic description (Ukraine): Новицька І. В. Маркетингові комунікації як засіб просування продукції аграрного сектору / І. В. Новицька // Економічний розвиток держави, регіонів і підприємств: проблеми та перспективи : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених, 18–19 травня 2017 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. — С. 158–160. — (Комплексне забезпечення економічного розвитку підприємств).
Bibliographic description (International): Novytska I. V. Marketynhovi komunikatsii yak zasib prosuvannia produktsii ahrarnoho sektoru / I. V. Novytska // Ekonomichnyi rozvytok derzhavy, rehioniv i pidpryiemstv: problemy ta perspektyvy : materialy II Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh uchenykh, 18–19 travnia 2017 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2017. — P. 158–160. — (Kompleksne zabezpechennia ekonomichnoho rozvytku pidpryiemstv).
Is part of: Економічний розвиток держави, регіонів і підприємств: проблеми та перспективи : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених, 2017
Conference/Event: Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених "Економічний розвиток держави, регіонів і підприємств: проблеми та перспективи"
Journal/Collection: Економічний розвиток держави, регіонів і підприємств: проблеми та перспективи : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених
Issue Date: 18-May-2017
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: 18–19 травня 2017 року, Львів
Number of pages: 3
Page range: 158-160
Start page: 158
End page: 160
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/47104
ISBN: 978-966-941-055-9
References (Ukraine): 1. Єранкін О.О. Маркетинг в АПК України в умовах глобалізації: монографія / О. Єранкін. – К.: КНЕУ, 2009. – с. 419
2. Жмайлов В.М. Теоретичні основи формування концепції соціально-етичного маркетингу в аграрній сфері України / В. Жмайлов, Л. Слюсарева // Вісник Сумського НАУ, серія «Економіка та менеджмент». – 2007. – Вип. 4–5. – с. 79–81
3. Дубовик Т.В. Інтеграція Інтернет-маркетингових комунікацій / Т.В. Дубовик // Економічний часопис – ХХІ. – 2014. – №11-12. – с. 116-119.
4. Двігун А.О. Економічна сутність та ринкові переваги методу прямих продаж товарів та послуг / А.О. Двігун // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №3. – Т1. – с. 86-90.
5. Куденко Н.В. Маркетингові стратегії фірми. – К.: КНЕУ, 2012. – 245 с.
References (International): 1. Yerankin O.O. Marketynh v APK Ukrainy v umovakh hlobalizatsii: monograph, O. Yerankin, K., KNEU, 2009, P. 419
2. Zhmailov V.M. Teoretychni osnovy formuvannia kontseptsii sotsialno-etychnoho marketynhu v ahrarnii sferi Ukrainy, V. Zhmailov, L. Sliusareva, Visnyk Sumskoho NAU, seriia "Ekonomika ta menedzhment", 2007, Iss. 4–5, P. 79–81
3. Dubovyk T.V. Intehratsiia Internet-marketynhovykh komunikatsii, T.V. Dubovyk, Ekonomichnyi chasopys – KhKhI, 2014, No 11-12, P. 116-119.
4. Dvihun A.O. Ekonomichna sutnist ta rynkovi perevahy metodu priamykh prodazh tovariv ta posluh, A.O. Dvihun, Marketynh i menedzhment innovatsii, 2011, No 3, T1, P. 86-90.
5. Kudenko N.V. Marketynhovi stratehii firmy, K., KNEU, 2012, 245 p.
Content type: Article
Appears in Collections:Економічний розвиток держави, регіонів і підприємств: проблеми та перспективи. – 2017 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2017_Novytska_I_V-Marketynhovi_komunikatsii_158-160.pdf222.96 kBAdobe PDFView/Open
2017_Novytska_I_V-Marketynhovi_komunikatsii_158-160__COVER.png504.36 kBimage/pngView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.