Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/47099
Title: Брендинг як сучасна маркетингова технологія для вітчизняних підприємств
Authors: Любківська, Г. В.
Бондаренко, Г. Ю.
Савчук, Ю. М.
Affiliation: Чернівецький торговельно-економічний інститут КНТЕУ
Bibliographic description (Ukraine): Любківська Г. В. Брендинг як сучасна маркетингова технологія для вітчизняних підприємств / Г. В. Любківська, Г. Ю. Бондаренко, Ю. М. Савчук // Економічний розвиток держави, регіонів і підприємств: проблеми та перспективи : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених, 18–19 травня 2017 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. — С. 148–149. — (Комплексне забезпечення економічного розвитку підприємств).
Bibliographic description (International): Liubkivska H. V. Brendynh yak suchasna marketynhova tekhnolohiia dlia vitchyznianykh pidpryiemstv / H. V. Liubkivska, H. Yu. Bondarenko, Yu. M. Savchuk // Ekonomichnyi rozvytok derzhavy, rehioniv i pidpryiemstv: problemy ta perspektyvy : materialy II Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh uchenykh, 18–19 travnia 2017 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2017. — P. 148–149. — (Kompleksne zabezpechennia ekonomichnoho rozvytku pidpryiemstv).
Is part of: Економічний розвиток держави, регіонів і підприємств: проблеми та перспективи : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених, 2017
Conference/Event: Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених "Економічний розвиток держави, регіонів і підприємств: проблеми та перспективи"
Journal/Collection: Економічний розвиток держави, регіонів і підприємств: проблеми та перспективи : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених
Issue Date: 18-May-2017
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: 18–19 травня 2017 року, Львів
Number of pages: 2
Page range: 148-149
Start page: 148
End page: 149
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/47099
ISBN: 978-966-941-055-9
URL for reference material: http://consulting-ua.com/scho-take-brend-i-brendynh/
References (Ukraine): 1. Струтинська І.В. Бренд-менеджмент: теорія і практика / І.В.Струтинська // Навч. посібник – Тернопіль: Прінт-офіс, 2015. – 204 с.
2. Консалтинг в Україні. Що таке бренд і брендинг. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://consulting-ua.com/scho-take-brend-i-brendynh/
References (International): 1. Strutynska I.V. Brend-menedzhment: teoriia i praktyka, I.V.Strutynska, Navch. posibnyk – Ternopil: Print-ofis, 2015, 204 p.
2. Konsaltynh v Ukraini. Shcho take brend i brendynh, [Electronic resource], Access mode: http://consulting-ua.com/scho-take-brend-i-brendynh/
Content type: Article
Appears in Collections:Економічний розвиток держави, регіонів і підприємств: проблеми та перспективи. – 2017 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2017_Liubkivska_H_V-Brendynh_yak_suchasna_148-149.pdf151.32 kBAdobe PDFView/Open
2017_Liubkivska_H_V-Brendynh_yak_suchasna_148-149__COVER.png482.15 kBimage/pngView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.