Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/47094
Title: Умови забезпечення ефективності маркетингової діяльності підприємств
Authors: Кулиняк, І. Я.
Базарко, С. В.
Affiliation: Національний університет «Львівська політехніка»
Bibliographic description (Ukraine): Кулиняк І. Я. Умови забезпечення ефективності маркетингової діяльності підприємств / І. Я. Кулиняк, С. В. Базарко // Економічний розвиток держави, регіонів і підприємств: проблеми та перспективи : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених, 18–19 травня 2017 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. — С. 143. — (Комплексне забезпечення економічного розвитку підприємств).
Bibliographic description (International): Kulyniak I. Ya. Umovy zabezpechennia efektyvnosti marketynhovoi diialnosti pidpryiemstv / I. Ya. Kulyniak, S. V. Bazarko // Ekonomichnyi rozvytok derzhavy, rehioniv i pidpryiemstv: problemy ta perspektyvy : materialy II Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh uchenykh, 18–19 travnia 2017 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2017. — P. 143. — (Kompleksne zabezpechennia ekonomichnoho rozvytku pidpryiemstv).
Is part of: Економічний розвиток держави, регіонів і підприємств: проблеми та перспективи : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених, 2017
Conference/Event: Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених "Економічний розвиток держави, регіонів і підприємств: проблеми та перспективи"
Journal/Collection: Економічний розвиток держави, регіонів і підприємств: проблеми та перспективи : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених
Issue Date: 18-May-2017
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: 18–19 травня 2017 року, Львів
Number of pages: 1
Page range: 143
Start page: 143
End page: 143
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/47094
ISBN: 978-966-941-055-9
References (Ukraine): 1. Балановська Т.І. Управління маркетинговою діяльністю на агропродовольчому ринку / Т.І. Балановська, О.П. Гогуля // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. – 2010. – Вип.154, Ч.1. – С.368-373.
2. Пан Л.В. Комплекс маркетингу та його роль в умовах комунікаційної ери маркетингу / Л.В. Пан, О.К. Абрамович // Экономика Крыма. – 2008. – N 25. – С. 33 -36.
3. Штучка Т.В. Значення маркетингової діяльності для підприємств агропродовольчого сектору / Т.В. Штучка // Економічний аналіз. – 2014. – Т. 17(3). – С. 81-87.
References (International): 1. Balanovska T.I. Upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu na ahroprodovolchomu rynku, T.I. Balanovska, O.P. Hohulia, Naukovyi visnyk Natsionalnoho universytetu bioresursiv i pryrodokorystuvannia Ukrainy, 2010, Iss.154, Ch.1, P.368-373.
2. Pan L.V. Kompleks marketynhu ta yoho rol v umovakh komunikatsiinoi ery marketynhu, L.V. Pan, O.K. Abramovych, Ekonomyka Kryma, 2008, N 25, P. 33 -36.
3. Shtuchka T.V. Znachennia marketynhovoi diialnosti dlia pidpryiemstv ahroprodovolchoho sektoru, T.V. Shtuchka, Ekonomichnyi analiz, 2014, V. 17(3), P. 81-87.
Content type: Article
Appears in Collections:Економічний розвиток держави, регіонів і підприємств: проблеми та перспективи. – 2017 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2017_Kulyniak_I_Ya-Umovy_zabezpechennia_efektyvnosti_143.pdf109.01 kBAdobe PDFView/Open
2017_Kulyniak_I_Ya-Umovy_zabezpechennia_efektyvnosti_143__COVER.png492.37 kBimage/pngView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.