Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/47044
Title: Маркетингова модель як засіб підвищення ефективності стартапів в Україні
Authors: Разумов, Г. В.
Ринкевич, Н. С.
Affiliation: ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
Bibliographic description (Ukraine): Разумов Г. В. Маркетингова модель як засіб підвищення ефективності стартапів в Україні / Г. В. Разумов, Н. С. Ринкевич // Економічний розвиток держави, регіонів і підприємств: проблеми та перспективи : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених, 18–19 травня 2017 року, Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. — С. 58–60. — (Проблеми і перспективи економічного розвитку України в умовах євроінтеграції).
Bibliographic description (International): Razumov H. V. Marketynhova model yak zasib pidvyshchennia efektyvnosti startapiv v Ukraini / H. V. Razumov, N. S. Rinkevich // Ekonomichnyi rozvytok derzhavy, rehioniv i pidpryiemstv: problemy ta perspektyvy : materialy II Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh uchenykh, 18–19 travnia 2017 roku, Lviv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2017. — P. 58–60. — (Problemy i perspektyvy ekonomichnoho rozvytku Ukrainy v umovakh yevrointehratsii).
Is part of: Економічний розвиток держави, регіонів і підприємств: проблеми та перспективи : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених, 2017
Conference/Event: Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених "Економічний розвиток держави, регіонів і підприємств: проблеми та перспективи"
Journal/Collection: Економічний розвиток держави, регіонів і підприємств: проблеми та перспективи : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених
Issue Date: 18-May-2017
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Temporal Coverage: 18–19 травня 2017 року, Львів
Number of pages: 3
Page range: 58-60
Start page: 58
End page: 60
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/47044
ISBN: 978-966-941-055-9
URL for reference material: https://hbr.org/2010/04/the-five-whys-for-startups
http://www.cpd.ogi.edu/MST/capstone/17Mistakes.htm
https://delo.ua/tech/ukrainskij-rynok-startapov-za-proshlyj-godvyros-na-20-30-316167/
https://ain.ua/2016/12/28/itogi-2016-samye-aktivnye-investory-goda
https://en.wikipedia.org/wiki/Private_label
http://www.webopedia.com/quick_ref/what-is-an-oem-company.html
References (Ukraine): 1. Bradberry J. 6 Secrets to startup success: how to turn your entrepreneurial passion into a thriving business / J. Bradberry.- USA: AMACOM.-2011.
2. Ries E. “The Five Whys for Start-Ups.” Harvard Business Review [Електронний ресурс]. – Режим доступа: https://hbr.org/2010/04/the-five-whys-for-startups
3. Kawasaki G. The Art of the Start/.- New York: Portfolio.- 2004.
4. Osher J. 17 Mistakes Startups Make [Електронний ресурс]. – Режим доступа: http://www.cpd.ogi.edu/MST/capstone/17Mistakes.htm.
5. Avnimelech G., Teubal M. Venture Capital-Startup Co-Evolution and the Emergence and Deevelopment of Israel New High Tech Cluster/ G.Avnimelech, M. Teubal // Economics of Innovation and New technology, 13(1), (2004), pp. 33-60.
6. Украинский рынок стартапов за прошлый год вырос на 20-30% [Електронний ресурс]. – Режим доступа: https://delo.ua/tech/ukrainskij-rynok-startapov-za-proshlyj-godvyros-na-20-30-316167/
7. Итоги-2016: самые активные инвесторы года [Електронний ресурс]. – Режим доступа: https://ain.ua/2016/12/28/itogi-2016-samye-aktivnye-investory-goda
8. Private label [Електронний ресурс]. – Режим доступа: https://en.wikipedia.org/wiki/Private_label
9. What is an OEM company? [Електронний ресурс]. – Режим доступа: http://www.webopedia.com/quick_ref/what-is-an-oem-company.html
References (International): 1. Bradberry J. 6 Secrets to startup success: how to turn your entrepreneurial passion into a thriving business, J. Bradberry, USA: AMACOM.-2011.
2. Ries E. "The Five Whys for Start-Ups." Harvard Business Review [Electronic resource], Access mode: https://hbr.org/2010/04/the-five-whys-for-startups
3. Kawasaki G. The Art of the Start/, New York: Portfolio, 2004.
4. Osher J. 17 Mistakes Startups Make [Electronic resource], Access mode: http://www.cpd.ogi.edu/MST/capstone/17Mistakes.htm.
5. Avnimelech G., Teubal M. Venture Capital-Startup Co-Evolution and the Emergence and Deevelopment of Israel New High Tech Cluster/ G.Avnimelech, M. Teubal, Economics of Innovation and New technology, 13(1), (2004), pp. 33-60.
6. Ukrainskii rynok startapov za proshlyi hod vyros na 20-30% [Electronic resource], Access mode: https://delo.ua/tech/ukrainskij-rynok-startapov-za-proshlyj-godvyros-na-20-30-316167/
7. Itohi-2016: samye aktivnye investory hoda [Electronic resource], Access mode: https://ain.ua/2016/12/28/itogi-2016-samye-aktivnye-investory-goda
8. Private label [Electronic resource], Access mode: https://en.wikipedia.org/wiki/Private_label
9. What is an OEM company? [Electronic resource], Access mode: http://www.webopedia.com/quick_ref/what-is-an-oem-company.html
Content type: Article
Appears in Collections:Економічний розвиток держави, регіонів і підприємств: проблеми та перспективи. – 2017 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2017_Razumov_H_V-Marketynhova_model_yak_58-60.pdf256.24 kBAdobe PDFView/Open
2017_Razumov_H_V-Marketynhova_model_yak_58-60__COVER.png428.14 kBimage/pngView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.