Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/46957
Title: Тренди маркетингової стратегії реалізації санаторно-курортних послуг на регіональному рівні в умовах децентралізації
Other Titles: Trends of marketing strategy implementation health-spa services at the regional level in the conditions of decentration
Authors: Галаченко, О. О.
Стручок, Н. М.
Halachenko, O.
Struchok, N.
Affiliation: ПрАТ “ВНЗ “МАУП”
Львівський інститут економіки і туризму
Interregional Academy of Personnel Management (IAPM)
Lviv Institute of Economy and Tourism
Bibliographic description (Ukraine): Галаченко О. О. Тренди маркетингової стратегії реалізації санаторно-курортних послуг на регіональному рівні в умовах децентралізації / О. О. Галаченко, Н. М. Стручок // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — № 899. — С. 3–8.
Bibliographic description (International): Halachenko O. Trends of marketing strategy implementation health-spa services at the regional level in the conditions of decentration / O. Halachenko, N. Struchok // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". Serie: Menedzhment ta pidpryiemnytstvo v Ukraini: etapy stanovlennia i problemy rozvytku. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — No 899. — P. 3–8.
Is part of: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку, 899, 2018
Journal/Collection: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку
Issue: 899
Issue Date: 26-Feb-2018
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Lviv
UDC: 338.14.001
Keywords: послуга
санаторно-курортний комплекс
маркетингова стратегія
регіон
тренди маркетингової стратегії
service
sanatorium - resort complex
marketing strategy
region
trends of marketing strategy
Number of pages: 6
Page range: 3-8
Start page: 3
End page: 8
Abstract: У статті визначено основні тенденції розвитку санаторно-курортних підприємств у межах регіону, систематизовано основні негативні аспекти їхнього функціонування та окреслено ключові напрями необхідних змін. Запропоновано науково-обґрунтований підхід до трактування сутності поняття “санаторно-курортна послуга”. Узагальнено теоретичні основи щодо визначення сутності поняття та видів санаторно-курортних послуг, визначено стратегічні напрями підвищення рівня конкурентоспроможності санаторно-курортних послуг. Запропоновано комплексну систему маркетингового управління розвитком санаторно-курортних послуг, яка побудована на сучасних трендах та поєднує складові структури комплексу маркетингу.
At present market`s conditions, with the uncertainty of the effects of globalization processes in the context of decentralization of weighty importance in the study of the implementation of sanatorium and resort services, the trends that shape the hard conditions of competition are becoming actuality. At the same time, for a qualitative analysis of the effectiveness of development and forecast of the future expected state of sanatorium and resort services, an appropriate scientific base is needed. Taking into account the specifics of the object which is researched, it is important to form a system of priority trends of marketing strategy at the regional level. The article defines the main tendencies of development of sanatorium and resort enterprises in the region, the main negative aspects of their functioning were systematized and the key directions of necessary changes were outlined. There was proposed a scientifically grounded approach to the interpretation of the essence of the concept of “sanatorium and resort service”. The theoretical bases for the definition of the essence, concepts and types of sanatorium and resort services were generalized, strategic directions of increasing the competitiveness level of sanatorium and resort services were defined. There was offered a complex system of marketing management for sanatorium and resort services development, which is based on modern trends and which combines the structure of the marketing complex.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/46957
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2018
© Галаченко О. О., Стручок Н. М., 2018
URL for reference material: http://www.ukrstat.gov.ua
References (Ukraine): 1. Ведмідь Н. І. Санаторно-курортний комплекс: сервісне управління: монографія / Н. І. Ведмідь. – К.: КНТЕУ, 2013. – 536 с.
2. Гевлич Л. Л. Стратегічна діагностика підприємства: монографія / Л. Л. Гевлич. – Донецьк : ТОВ “Юго-Восток, Лтд”, 2007. – 199 с.
3. Ілляшенко С. М. Методологічні аспекти стратегічного маркетингового планування на підприємстві : научное издание / С. М. Ілляшенко // Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія “Економіка та менеджмент”. – 2002. – № 3–4 – С. 137–145.
4. Котлер Ф. Основы маркетинга: Пер. с англ. / Общ. ред. и вступ. ст. Е. М. Пеньковой. – М.: Прогресс, 1990. – 736 с.
5. Лавлок К. Маркетинг послуг: персонал, технологии, стратегии / К. Лавлок. – М.: Вильямс, 2005. – 348 с., с. 155.
6. Ткаченко Т. І. Сталий розвиток туризму : теорія, методологія, реалії бізнесу : монографія / Т. І. Ткаченко. – К. : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2009. – 463 с.
7. Субота М. В. Стратегічні орієнтири державної політики стимулювання розвитку курортної діяльності / М. В. Субота // Економічний вісник університету. – 2013. – № 20/2. – С. 353–358.
8. Лебедев К. А. Маркетинговые технологии стимулирования рекреационно-туристического потенциала регионов / К. А. Лебедев // Актуальні проблеми економіки. – 2014. – № 11. – С. 186–190.
9. Державний комітет статистики України [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.ukrstat.gov.ua.
References (International): 1. Vedmid N. I. Sanatorno-kurortnyi kompleks: servisne upravlinnia: monograph, N. I. Vedmid, K., KNTEU, 2013, 536 p.
2. Hevlych L. L. Stratehichna diahnostyka pidpryiemstva: monograph, L. L. Hevlych, Donetsk : TOV "Yuho-Vostok, Ltd", 2007, 199 p.
3. Illiashenko S. M. Metodolohichni aspekty stratehichnoho marketynhovoho planuvannia na pidpryiemstvi : nauchnoe yzdanye, S. M. Illiashenko, Visnyk Sumskoho natsionalnoho ahrarnoho universytetu. Seriia "Ekonomika ta menedzhment", 2002, No 3–4 – P. 137–145.
4. Kotler F. Osnovy marketinha: transl. from English, Obshch. red. i vstup. st. E. M. Penkovoi, M., Prohress, 1990, 736 p.
5. Lavlok K. Marketinh posluh: personal, tekhnolohii, stratehii, K. Lavlok, M., Viliams, 2005, 348 p., P. 155.
6. Tkachenko T. I. Stalyi rozvytok turyzmu : teoriia, metodolohiia, realii biznesu : monograph, T. I. Tkachenko, K. : Kyiv. nats. torh.-ekon. un-t, 2009, 463 p.
7. Subota M. V. Stratehichni oriientyry derzhavnoi polityky stymuliuvannia rozvytku kurortnoi diialnosti, M. V. Subota, Ekonomichnyi visnyk universytetu, 2013, No 20/2, P. 353–358.
8. Lebedev K. A. Marketynhovye tekhnolohyy stymulyrovanyia rekreatsyonno-turystycheskoho potentsyala rehyonov, K. A. Lebedev, Aktualni problemy ekonomiky, 2014, No 11, P. 186–190.
9. Derzhavnyi komitet statystyky Ukrainy [Electronic resource], Access mode: http://www.ukrstat.gov.ua.
Content type: Article
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2018. – №899

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2018n899_Halachenko_O-Trends_of_marketing_strategy_3-8.pdf486.38 kBAdobe PDFView/Open
2018n899_Halachenko_O-Trends_of_marketing_strategy_3-8__COVER.png338.5 kBimage/pngView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.