Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/46806
Title: Аналіз застосування маркетингової концепції у практиці управління малими і середніми містами Західної України
Authors: Глинський, Н. Ю.
Кобилюх, О. Я.
Міхальскі, Т.
Affiliation: Національний університет “Львівська політехніка”
Гданський Університет
Bibliographic description (Ukraine): Глинський Н. Ю. Аналіз застосування маркетингової концепції у практиці управління малими і середніми містами Західної України / Н. Ю. Глинський, О. Я. Кобилюх, Т. Міхальскі // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2010. — № 668 : Проблеми економіки та управління. — С. 24–33.
Bibliographic description (International): Hlinskii N. Iu. Analiz zastosuvannia marketynhovoi kontseptsii u praktytsi upravlinnia malymy i serednimy mistamy Zakhidnoi Ukrainy / N. Yu. Hlynskyi, O. Ya. Kobyliukh, T. Mikhalski // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2010. — No 668 : Problemy ekonomiky ta upravlinnia. — P. 24–33.
Is part of: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”, 668 : Проблеми економіки та управління, 2010
Journal/Collection: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”
Issue: 668 : Проблеми економіки та управління
Issue Date: 23-Feb-2010
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
UDC: 519.8
Keywords: місцеве самоврядування
маркетингова політика
малі і середні міста
local government
marketing policy
small and medium-sized cities
Number of pages: 10
Page range: 24-33
Start page: 24
End page: 33
Abstract: Проаналізовано діяльність органів місцевого самоврядування малих і середніх українських міст у контексті використання ними у практичній діяльності маркетингових підходів. На підставі даних аналізу виокремлено чинники, які обмежують поширення практики застосування маркетингової концепції для управління економічним розвитком на місцевому рівні, обґрунтовано необхідність використання у практичній діяльності місцевої влади інноваційних методик планування та реалізації власних завдань.
The analysis of activity of organs of local self-government of the small and middle Ukrainian cities in the context of the use by them in practical activity of marketing approaches is conducted in the article. On the basis of information of analysis, factors which restrain for distribution of practice of application of marketing conception for a management economic development at local level are selected, grounded necessity of the use in practical local government activity of innovative methods of planning and realization of own tasks.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/46806
Copyright owner: © Глинський Н. Ю., Кобилюх О. Я., Міхальскі Т., 2010
URL for reference material: http://www.linc.com.ua/ukr/pages/glossary.html(12
References (Ukraine): 1. Закон України “Про місцеве самоврядування в Україні” // Офіційний вісник України – 1997 р., № 25, с. 20, код акту 1051/1997.
2. Карий О.І. Стратегічне планування розвитку міста / Карий О.І. – Львів: ЗУКЦ, 2007. – 318 с.
3. Львівська область 2008. Ч.2. Статистичний щорічник. – Львів: Львівське обласне управління статистики, 2009. – 460 с.
4. Окландер М.А. Проблеми формування маркетингової системи країни / Окландер М.А. – К.: Наукова думка, 2002. – 167 с.
5. Панухник О.В. Організаційно-економічний механізм розвитку малих міст у територіальногосподарській системі регіону (на прикладі Тернопільської області): дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук: 08.10.01: захищ. 12.05.2005: затверджена 23.10.2005 / Панухник О.В. – Львів., 2005 – 221 с.
6. Natalia Czuchraj Doświadczenie Ukrainy w podwyższeniu jakości sług samorządu lokalnego / Natalia Czuchraj, Nazar Gliński // Praca zbiorowa Przedsiębiorstwo i klient w gospodarce opartej na usługach – Szczecin. – 2009. – С. 208-216
7. http://www.linc.com.ua/ukr/pages/glossary.html(12 березня 2010р.)
References (International): 1. Zakon Ukrainy "Pro mistseve samovriaduvannia v Ukraini", Ofitsiinyi visnyk Ukrainy – 1997 y., No 25, P. 20, kod aktu 1051/1997.
2. Karyi O.I. Stratehichne planuvannia rozvytku mista, Karyi O.I, Lviv: ZUKTs, 2007, 318 p.
3. Lvivska oblast 2008. Ch.2. Statystychnyi shchorichnyk, Lviv: Lvivske oblasne upravlinnia statystyky, 2009, 460 p.
4. Oklander M.A. Problemy formuvannia marketynhovoi systemy krainy, Oklander M.A, K., Naukova dumka, 2002, 167 p.
5. Panukhnyk O.V. Orhanizatsiino-ekonomichnyi mekhanizm rozvytku malykh mist u terytorialnohospodarskii systemi rehionu (na prykladi Ternopilskoi oblasti): dys. na zdobuttia nauk. stupenia kand. ekon. nauk: 08.10.01: zakhyshch. 12.05.2005: zatverdzhena 23.10.2005, Panukhnyk O.V, Lviv., 2005 – 221 p.
6. Natalia Czuchraj Doświadczenie Ukrainy w podwyższeniu jakości sług samorządu lokalnego, Natalia Czuchraj, Nazar Gliński, Praca zbiorowa Przedsiębiorstwo i klient w gospodarce opartej na usługach – Szczecin, 2009, P. 208-216
7. http://www.linc.com.ua/ukr/pages/glossary.html(12 bereznia 2010y.)
Content type: Article
Appears in Collections:Проблеми економіки та управління. – 2010. – №668

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2010n668_Hlinskii_N_Iu-Analiz_zastosuvannia_24-33.pdf858.03 kBAdobe PDFView/Open
2010n668_Hlinskii_N_Iu-Analiz_zastosuvannia_24-33__COVER.png445.73 kBimage/pngView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.