Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/46622
Title: Класифікація журналістських блогів
Other Titles: Classification of journalism blogs
Authors: Мудра, Ірина
Mudra, Iryna
Affiliation: Національний університет “Львівська політехніка”
Bibliographic description (Ukraine): Мудра І. Класифікація журналістських блогів / Ірина Мудра // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Журналістські науки. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. — № 3. — С. 76–80.
Bibliographic description (International): Mudra I. Classification of journalism blogs / Iryna Mudra // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". Serie: Zhurnalistski nauky. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2019. — No 3. — P. 76–80.
Is part of: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Журналістські науки, 3, 2019
Journal/Collection: Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Журналістські науки
Issue: 3
Issue Date: 26-Feb-2019
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Lviv
UDC: 070
004.774.6
Keywords: блог
інтернет-ЗМІ
соціальні мережі
журналісти
мас-медіа
blog
internet media
social networks
journalists
mass media
Number of pages: 5
Page range: 76-80
Start page: 76
End page: 80
Abstract: Блоги – поширене явище на терені інтернету, вони є не лише на спеціальних платформах, на сторінках інтернет-ЗМІ, але й у соціальних мережах. Спочатку блоги з’явилися в інтернеті на спеціальних блогових платформах, згодом інтернет-ЗМІ започаткували блоги на своїх сторінках. Блоги популярні серед читачів, вони розширюють аудиторію мас-медіа в інтернеті, а також збільшують трафік. Коли з’явилися та стали популярними соціальні мережі, багато блогерів перейшли до нових видів медіа. Значний сегмент української блогосфери становлять журналістські блоги. Багато журналістів є блогерами, адже це дає їм можливість висловити свою суб’єктивну думку. Ці блоги вирізняються серед інших не лише тим, що їх автори є журналістами, а й тим, що опублікований текст блогера відповідає основним принципам журналістики: оперативність, професійність, об’єктивність, баланс думок, професійний підхід до написання матеріалу тощо. Але, незважаючи на професійний підхід до висвітлення теми, вони все одно суб’єктивні й чітко висвітлюють позицію автора. Тому варто відразу наголосити, що блоги, навіть журналістські, – це не журналістика. Журналістські блоги є не лише у соціальних мережах, а й на сторінках інтернет-ЗМІ та на блогових платформах. Популярні блоги журналістів мають велику аудиторію та доволі популярні, їх популярність зумовлена, насамперед, свободою слова, інтерактивністю та конвергентністю медіа в інтернеті, оскільки часто автор блогу є збирачем інформації, дописувачем та редактором – матеріал публікується в оригінальному вигляді, без правок редакторів та з можливістю справді висловити те, що на думці, а також дає можливість автору відстежити реакцію читачів, відповідати на їхні коментарі та бути відкритим для нової інформації. У цій публікації наведемо класифікацію журналістських блогів, яку сформували на основі дослідження блогів, автори яких журналісти, з’ясуємо перспективи їх розвитку та їх специфіку.
Blogs are a common occurrence on the Internet. Blogs are available not only on special platforms, on the Internet, as well as on social networks. Initially, blogs appeared on the Internet on special blogging platforms, and subsequently Internet media launched blogs on their pages. Blogs are popular among the audience, they expand the mass media audience on the Internet, as well as increase traffic. When social networks appeared and became popular, many bloggers switched to new types of media. Significant segments of the Ukrainian blogosphere are journalistic blogs. Many journalists are bloggers, because it gives them the opportunity to express their subjective opinion. These blogs are distinguished among others not only by their authors as journalists, but also by the fact that the published blogger’s text meets the basic principles of journalism: efficiency, professionalism, objectivity, balance of opinions, professional approach to writing material, etc. But despite the professional approach to covering the topic, they are still subjective and clearly highlight the position of the author. Therefore, it should be emphasized at once that bloggers, even journalists, are not journalists. Journalist blogs are not only available on social networks, but also on the pages of the Internet media and on blog platforms. Popular blogs of journalists have a great audience and popularity. The popularity of journalistic blogging is due, firstly, to freedom of speech, interactivity and convergence of media on the Internet. Since the author often acts as a collector of information, the author and editor, the material is published in its original form, without editorial editors, and with the ability to really express what is in the mind. It also enables the author to track the reaction of readers, respond to their comments and be open to new information. In this publication, we will list the classification of journalistic blogs, which was formed on the basis of research of blogs sponsored by journalists. Find out the prospects for their development and their specifics.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/46622
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2019
© Мудра Ірина, 2019
URL for reference material: http://jyrnalist.com.ua/blogovaya-zhurnalistika/
http://elar.urfu.ru/bitstream/10995/19044/1/iurp-2010-71-04.pdf
References (Ukraine): 1. Євтушенко К. Блоговая журналистика [Електронний ресурс] / К. Євтушенко. – Режим доступу: http://jyrnalist.com.ua/blogovaya-zhurnalistika/
2. Кожемякин Е. А., Попов А. А. Блоги как средство журналистской комунникации / Е. А. Кожемякин, А. А. Попов // Гуманитарные науки. – 2012. – №6 (125). – Вип. 13. – С. 148–154.
3. Колезев Д. Е. Журналистика и блоггинг: взаимодействие и взаимовлияние [Електронний ресурс] / Д. Е. Колезев. – Режим доступу: http://elar.urfu.ru/bitstream/10995/19044/1/iurp-2010-71-04.pdf
4. Тонкіх І. Журналістичні блоги як форма впливу на громадську думку в українському інтернеті / І. Тонкіх // Психолінгвіст. – 2012. – № 11. – С. 290–297.
5. Чекмишев О., Ярошенко Л. Основи якісного блогерства / О. Чекмишев, Л. Ярошенко. – К. : ФОП А. М. Рудницька, 2014. – 48 с.
References (International): 1. Yevtushenko, K. Blogovaya zhurnalistika [Blog journalism]. Retrieved from http://jyrnalist.com.ua/blogovaya-zhurnalistika/
2. Kozhemyakin, Е., Popov, A. (2012). Blogi kak sredstvo zhurnalistskoy komunnikatsii. [Blogs as a means o journalistic communication]. Scientific information, 6 (125): 148–155 р.
3. Kolezev, D. (2010). Zhurnalistika i blogging: vzaimodeystvie i vzaimovliyanie [Journalism and blogging: interaction and influence]. Journalism and mass communication, 6: 31–40.
4. Tonkikh, I. (2012). Zhurnalistychni blohy yak forma vplyvu na hromadsku dumku v ukrainskomu interneti [Journalism blogs as a form of influence on public opinion in ukrainian internet]. Psycholinguistics, 11: 290–297.
5. Chekmyshev, O., Yaroshenko, L. (2014). Osnovy yakisnoho bloherstva [Basics of quality blogging]. FOP A. M. Rudnytska.
Content type: Article
Appears in Collections:Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Журналістські науки. – 2019. – Випуск 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2019n3_Mudra_I-Classification_of_journalism_76-80.pdf430.82 kBAdobe PDFView/Open
2019n3_Mudra_I-Classification_of_journalism_76-80__COVER.png389.28 kBimage/pngView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.