Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/46250
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKwiatkowski, Cezary
dc.coverage.temporal24–25 квітня 2018 р., Львів
dc.date.accessioned2020-02-27T12:32:55Z-
dc.date.available2020-02-27T12:32:55Z-
dc.date.created2018-04-24
dc.date.issued2018-04-24
dc.identifier.citationKwiatkowski C. Creating customer-based brand equity by enhancing positive service encounters / Cezary Kwiatkowski // Управління економічними процесами на макро- і мікрорівні: проблеми та перспективи вирішення : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції молодих учених, 24–25 квітня 2018 р., Львів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 135–136. — (Формування та адаптація інструментарію управління економічними процесами в ХХІ столітті).
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/46250-
dc.format.extent135-136
dc.language.isoen
dc.publisherВидавництво Львівської політехніки
dc.relation.ispartofМатеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції молодих учених "Управління економічними процесами на макро- і мікрорівні: проблеми та перспективи вирішення", 2018
dc.relation.urihttps://www.economist.com/news/europe/21739173-you-get-what-you-pay-why-uberistanbulcostlier-cab
dc.relation.urihttps://www.uber.com/en-AU/drive/resources/star-ratings/
dc.relation.urihttps://www.cnbc.com/2016/02/23/understanding-ubers-five-star-rating-system.html
dc.titleCreating customer-based brand equity by enhancing positive service encounters
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Національний університет „Львівська політехніка“, 2018
dc.contributor.affiliationWroclaw University of Economics
dc.format.pages2
dc.identifier.citationenKwiatkowski C. Creating customer-based brand equity by enhancing positive service encounters / Cezary Kwiatkowski // Upravlinnia ekonomichnymy protsesamy na makro- i mikrorivni: problemy ta perspektyvy vyrishennia : materialy III Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi internet-konferentsii molodykh uchenykh, 24–25 kvitnia 2018 y., Lviv. — Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 135–136. — (Formuvannia ta adaptatsiia instrumentariiu upravlinnia ekonomichnymy protsesamy v KhKhI stolitti).
dc.relation.references1. Keller K. L. (2008). Strategic Brand Management, 3rd ed. NJ: Prentice Hall, p.243.
dc.relation.references2. Aaker J. L. (1997). “Dimensions of Brand Personality,” Journal of Marketing Research, 34 August, pp. 347–56.
dc.relation.references3. Ailawadi K., Lehmann D.R., & Neslin S. (2009) “Revenue Premium as an Outcome Measure of Brand Equity,” Journal of Marketing 67 (October 2003), pp. 1–17.
dc.relation.references4. Miller J. & Muir D. (2004). The Business of Brands, West Sussex, England: John Wiley & Sons.
dc.relation.references5. Hartline, M.D. and Ferrell, O.C. (1996), “The management of customer-contact service employees: an empirical investigation”, Journal of Marketing, Vol. 60, pp. 52-70.
dc.relation.references6. Liljander, V. and Strandvik, T. (1995), “The nature of customer relationships in services”, in Swartz, T.A., Bowen, D.E. and Brown, S.W. (Eds), Advances in Services Marketing and Management, Vol. 4, JAI Press, London.
dc.relation.references7. “Why Uber in Istanbul is costlier than a cab” (2018) The Economist 24th March. https://www.economist.com/news/europe/21739173-you-get-what-you-pay-why-uberistanbulcostlier-cab
dc.relation.references8. Star ratings – Understand how the star rating system works; https://www.uber.com/en-AU/drive/resources/star-ratings/
dc.relation.references9. Lenzo K, (2016) Understanding Uber's five-star rating system CNBS - TECH, 23 February; https://www.cnbc.com/2016/02/23/understanding-ubers-five-star-rating-system.html.
dc.relation.referencesen1. Keller K. L. (2008). Strategic Brand Management, 3rd ed. NJ: Prentice Hall, p.243.
dc.relation.referencesen2. Aaker J. L. (1997). "Dimensions of Brand Personality," Journal of Marketing Research, 34 August, pp. 347–56.
dc.relation.referencesen3. Ailawadi K., Lehmann D.R., & Neslin S. (2009) "Revenue Premium as an Outcome Measure of Brand Equity," Journal of Marketing 67 (October 2003), pp. 1–17.
dc.relation.referencesen4. Miller J. & Muir D. (2004). The Business of Brands, West Sussex, England: John Wiley & Sons.
dc.relation.referencesen5. Hartline, M.D. and Ferrell, O.C. (1996), "The management of customer-contact service employees: an empirical investigation", Journal of Marketing, Vol. 60, pp. 52-70.
dc.relation.referencesen6. Liljander, V. and Strandvik, T. (1995), "The nature of customer relationships in services", in Swartz, T.A., Bowen, D.E. and Brown, S.W. (Eds), Advances in Services Marketing and Management, Vol. 4, JAI Press, London.
dc.relation.referencesen7. "Why Uber in Istanbul is costlier than a cab" (2018) The Economist 24th March. https://www.economist.com/news/europe/21739173-you-get-what-you-pay-why-uberistanbulcostlier-cab
dc.relation.referencesen8. Star ratings – Understand how the star rating system works; https://www.uber.com/en-AU/drive/resources/star-ratings/
dc.relation.referencesen9. Lenzo K, (2016) Understanding Uber's five-star rating system CNBS - TECH, 23 February; https://www.cnbc.com/2016/02/23/understanding-ubers-five-star-rating-system.html.
dc.citation.journalTitleМатеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції молодих учених "Управління економічними процесами на макро- і мікрорівні: проблеми та перспективи вирішення"
dc.citation.spage135
dc.citation.epage136
dc.coverage.placenameЛьвів
Appears in Collections:Управління економічними процесами на макро- і мікрорівні: проблеми та перспективи вирішення. – 2018 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2018_Kwiatkowski_C-Creating_customer_based_135-136.pdf103.72 kBAdobe PDFView/Open
2018_Kwiatkowski_C-Creating_customer_based_135-136__COVER.png499.14 kBimage/pngView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.