DC Field | Value | Language |
dc.contributor.author | Забавська, Христина | |
dc.contributor.author | Zabavska, Khrystyna | |
dc.date.accessioned | 2020-02-25T12:26:55Z | - |
dc.date.available | 2020-02-25T12:26:55Z | - |
dc.date.created | 2018-02-26 | |
dc.date.issued | 2018-02-26 | |
dc.identifier.citation | Zabavska K. Politicalanalysis of the checks and balances system main elements / Khrystyna Zabavska // Гуманітарні візіїї. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — Том 4. — № 2. — С. 7–13. | |
dc.identifier.uri | https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/46028 | - |
dc.description.abstract | Розглянуто основні елементи системи стримувань та противаг – одного з індикаторів демократичного
розвитку держави. Зважаючи на особливості сучасних політичних перетворень у світі, закцентовано на нових
підходах до розуміння системи стримувань і противаг у політичному сенсі. На основі аналізу політичної практики
демократичних держав показано основні риси елементів системи стримувань та противаг. Зважаючи на це,
висвітлено основні параметри функціонування системи та описані проблеми, які можуть виникнути у разі
функціонування кожного окремого елемента. Система стримувань і противаг вважається багатовимірним явищем. Основну увагу звернуто на
функціональне наповнення системи стримувань і противаг, і наголошено, що її цілісне розуміння не може бути
зведеним до суми її елементів. Підкреслено, що право вето, право законодавчої ініціативи, вотум недовіри,
імпічмент, контрасигнація, призначення ключових посадових осіб є ключовими елементами системи стримувань і
противаг. Проаналізовано їх основні особливості та роль, яку вони відіграють у функціонуванні системи.
Наголошено, що українська практика функціонування системи стримувань та противаг має проблеми із
законодавчим закріпленням та практичною реалізацією. На основі структурно-функціонального підходу доведено,
що елементи системи стримувань і противаг є основною гарантією демократичного ладу. | |
dc.description.abstract | The article considers the main elements of the system of checks and balances, one of the indicators of democratic
development. Due to the peculiarities of modern political transformations in the world, which require new approaches to
the understanding of the system of checks and balances in the political sense, are emphasized. Based on the analysis of the
political practice of democratic states, the key features of the checks and balances system elements are shown. According to
this, the main dimensions of the functioning of the system are outlined and the problems that may arise in each of them are
described. The system of checks and balances is considered to be the multidimensional phenomenon. The main attention is paid
to the functional filling of the system of checks and balances and its understanding cannot be reduced to the sum of its
elements. The right of veto, the right of legislative initiative, the vote of no confidence, impeachment, countersigning, the
appointment of key officials are emphasized to be the key elements of the checks and balances system. Their basic
peculiarities and role they play in the functioning of the systemare analyzed. It is emphasized that Ukrainian practice of the checks and balances system functioning has a problem with
legislative consolidation and practical implementation. Based on the structurally functional approach the elements of the
system of checks and balances are proved to be a basic guarantee of democratic governance. | |
dc.format.extent | 7-13 | |
dc.language.iso | en | |
dc.publisher | Видавництво Львівської політехніки | |
dc.relation.ispartof | Гуманітарні візіїї, 2 (4), 2018 | |
dc.relation.ispartof | Humanitarian Vision, 2 (4), 2018 | |
dc.subject | стримування | |
dc.subject | противаги | |
dc.subject | демократія | |
dc.subject | право вето | |
dc.subject | гілка влади | |
dc.subject | вотум недовіри | |
dc.subject | контрасигнація | |
dc.subject | імпічмент | |
dc.subject | checks | |
dc.subject | balances | |
dc.subject | democracy | |
dc.subject | right of veto | |
dc.subject | branch of power | |
dc.subject | vote of no confidence | |
dc.subject | countersigning | |
dc.subject | impeachment | |
dc.title | Politicalanalysis of the checks and balances system main elements | |
dc.title.alternative | Політологічний аналіз основних елементів системи стримувань і противаг | |
dc.type | Article | |
dc.rights.holder | © Національний університет “Львівська політехніка”, 2018 | |
dc.rights.holder | © Забавська Х., 2018 | |
dc.contributor.affiliation | Національний університет “Львівська політехніка” | |
dc.contributor.affiliation | Lviv Polytechnic National University | |
dc.format.pages | 7 | |
dc.identifier.citationen | Zabavska K. Politicalanalysis of the checks and balances system main elements / Khrystyna Zabavska // Humanitarian Vision. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — Vol 4. — No 2. — P. 7–13. | |
dc.relation.references | Абрамова, А. (2006) Право законодательной ини- | |
dc.relation.references | циативы: проблемы обеспечения и защиты. Журнал | |
dc.relation.references | российского права, Вип. 3, 12–21. | |
dc.relation.references | Балух, В. (2007). Історія античної цивілізації. | |
dc.relation.references | Чернівці: ТОВ «Видавництво «Наші книги». | |
dc.relation.references | Гаращук, В. (2002) Контроль законодавчої влади. | |
dc.relation.references | Проблеми законності, Вип. 57, 94–100. | |
dc.relation.references | Грачев, В. (2010). Система «сдержек и противовесов» как основа обеспечения баланса частных, | |
dc.relation.references | общественных и государственных интересов в гражданском обществе. Закон и право, Вип. 2, 24–27. | |
dc.relation.references | Зуева, К. (2013) Система сдержек и противовесов | |
dc.relation.references | как непосредственный элемент принципа разделения | |
dc.relation.references | властей. Ученые заметки ТОГУ, Вип. 4, 17–20. | |
dc.relation.references | Кадук, Т. (2014). Импичмент как форма | |
dc.relation.references | парламентського контроля в современных государствах. Lagea si Vlata, Вип. 16, 63–68. | |
dc.relation.references | Колисенко, А. (2016). Поняття «контрасигнація» та | |
dc.relation.references | близькі до нього терміни. Науковий вісник Ужгородського | |
dc.relation.references | національного університету. Вип. 39, 34–38. | |
dc.relation.references | Лихачов, Н. (2018). Вотум недовіри (резолюція | |
dc.relation.references | осуду) як форма парламентської відповідальності урядів у | |
dc.relation.references | країнах Європейського союзу. Вісник Ужгородського | |
dc.relation.references | національного університету, Вип. 48, 56–61. | |
dc.relation.references | Манов, Г. (1991). Гражданское общество и правовое | |
dc.relation.references | государство: предпосылки формирования. Москва: Наука. | |
dc.relation.references | Мельник, О. (2011) Імпічмент Президента: мож- | |
dc.relation.references | ливість і доцільність. Віче. Вип. 2, 150–155. | |
dc.relation.references | Погорєлова, З. (2015). Право вето в практиці | |
dc.relation.references | українського і міжнародного парламентаризму. | |
dc.relation.references | Порівняльне аналітичне право, Вип. 4, 39–42. | |
dc.relation.references | Силенко, Л. (2000). Конституційні основи системи | |
dc.relation.references | стримувань і противаг як засіб організації та функціо- | |
dc.relation.references | нування державної влади в Україні. Київ: Київський | |
dc.relation.references | національний університет ім. ТарасаШевченка. | |
dc.relation.references | Сорока, С. (2011). Конструктивний вотум недовіри | |
dc.relation.references | уряду як засіб збереження стабільності системи | |
dc.relation.references | державного управління в країнах ЄС. Вісник НАДУ, Вип. 2, 196–204. | |
dc.relation.references | Филлипова, Н. (2006). Институт контрасигнатуры и | |
dc.relation.references | конституционные гарантии автономии правительств в | |
dc.relation.references | постсоыетских государствах. Политическая экспертиза, Вип. 2, 268–279. | |
dc.relation.references | Шемшученко, Ю. (2004). Політологічний енциклопедичний словник. Київ: Генеза. | |
dc.relation.references | Andreescu, M. (2016). The Limits of State Power in a | |
dc.relation.references | Democratic Society. Journal of Civil & Legal Sciences, Vol. 5, 23–30. | |
dc.relation.references | Bulmer, E. (2017). Presidential Veto Powers. | |
dc.relation.references | Stockholm: International IDEA. | |
dc.relation.references | Levy, L. (2000). Encyclopedia of the American | |
dc.relation.references | Constitution. New York:Macmillan. | |
dc.relation.references | Olechno, A. (2013). The Сonstitutional Фspects of | |
dc.relation.references | Сountersigning in Central and Eastern European Countries. | |
dc.relation.references | Daugavpils University, Vol. 60, 13–17. | |
dc.relation.references | Orth, J. (2000). Presidential impeachment: the original | |
dc.relation.references | misunderstanding. Constitutional Commentary, Vol. 17, 578–591. | |
dc.relation.referencesen | Abramova, A. (2006). The Right of Legislative | |
dc.relation.referencesen | Initiative: Problems of Providing and Protection. [In Russian]. | |
dc.relation.referencesen | Russian LawMagazine, Vol. 3, 12–21. | |
dc.relation.referencesen | Andreescu, M. (2016). The Limits of State Power in a | |
dc.relation.referencesen | Democratic Society. Journal of Civil & Legal Sciences, Vol. 5, 23–30. | |
dc.relation.referencesen | Balukh, V. (2007). The History of Ancient Civilization. | |
dc.relation.referencesen | [In Ukrainian]. Chernivtsi: “Our Books” Publishing House. | |
dc.relation.referencesen | Bulmer, E. (2017). Presidential Veto Powers. | |
dc.relation.referencesen | Stockholm: International IDEA. | |
dc.relation.referencesen | Haraschuk, V. (2002). The Control of Legislative | |
dc.relation.referencesen | Power. [In Ukrainian]. Problems of Legality, Vol. 57, 94–100. | |
dc.relation.referencesen | Hrachev, V. (2010). The System of “Checks and | |
dc.relation.referencesen | Balances» as a Basis for Maintaining the Balance of Private, | |
dc.relation.referencesen | Public and State Interests in Civil Society. [In Russian]. Law and Right, Vol. 2, 24–27. | |
dc.relation.referencesen | Kaduk, T. (2014). Immigration as a Form of | |
dc.relation.referencesen | Parliamentary Control in Modern States. [In Russian]. Lagea si Vlata, Vol.16, 63–68. | |
dc.relation.referencesen | Kolysenko, A. (2016). The Notion of “Contrasignation” | |
dc.relation.referencesen | and the Terms close to Him. [In Ukrainian]. Scientific bulletin | |
dc.relation.referencesen | of Uzhgorod National University, Vol. 39, 34–38. | |
dc.relation.referencesen | Levy, L. (2000). Encyclopedia of the American | |
dc.relation.referencesen | Constitution. New York:Macmillan. | |
dc.relation.referencesen | Likhachov, N. (2018). A Vote of No Confidence (a | |
dc.relation.referencesen | Resolution of Condemnation) as a Form of Parliamentary | |
dc.relation.referencesen | Responsibility of Governments in the Countries of the | |
dc.relation.referencesen | European Union. [In Ukrainian]. Scientific bulletin of Uzhgorod | |
dc.relation.referencesen | National University. Vol. 48, 56–61. | |
dc.relation.referencesen | Manov, H. (1991). Civil Society and the Rule of Law: | |
dc.relation.referencesen | the Preconditions for Formation. Moscow: Nauka. | |
dc.relation.referencesen | Melnik, O. (2011) The President’s Impeachment: Opportunity | |
dc.relation.referencesen | and Expediency. [In Ukrainian]. Viche, Vol. 2, 150–155. | |
dc.relation.referencesen | Olechno, A. (2013). The constitutional aspects of | |
dc.relation.referencesen | countersigning in Central and Eastern European Countries. | |
dc.relation.referencesen | Daugavpils University, Vol. 60, 13–17. | |
dc.relation.referencesen | Orth, J. (2000). Presidential Impeachment: the Original | |
dc.relation.referencesen | Misunderstanding. Constitutional Commentary, Vol. 17, 578–591. | |
dc.relation.referencesen | Phillipova N. (2006). Institute of Counter-Signatures | |
dc.relation.referencesen | and Constitutional Guarantees of Autonomy of Governments in | |
dc.relation.referencesen | Post-Soviet States. [In Russian]. Political expertise, Vol. 2, 268–279. | |
dc.relation.referencesen | Pohorelova, Z. (2015). The right to veto in the practice | |
dc.relation.referencesen | of Ukrainian and international parliamentarism. [In Ukrainian]. | |
dc.relation.referencesen | Comparative Analytic Law, Vol. 4, 39–42. | |
dc.relation.referencesen | Silenko, L. (2000). Constitutional Foundations of the | |
dc.relation.referencesen | System of Checks and Balances as a Means of Organization | |
dc.relation.referencesen | and Functioning of State Power in Ukraine.[In Ukrainian]. | |
dc.relation.referencesen | Kyiv: Kyiv Taras Shevchenko National University. | |
dc.relation.referencesen | Shemshuchenko, Yu. (2004). Political Encyclopedic | |
dc.relation.referencesen | Dictionary. [In Ukrainian]. Kyiv: Heneza. | |
dc.relation.referencesen | Soroka, S. (2011). Constructive Vote of no Confidence | |
dc.relation.referencesen | in the Government as a Means of Preserving the Stability of the | |
dc.relation.referencesen | Public Administration System in the EU. [In Ukrainian]. | |
dc.relation.referencesen | Bulletin of NADU, Vol. 2, 196–204. | |
dc.relation.referencesen | Zueva, K. (2013). The System of Checks and Balances | |
dc.relation.referencesen | as a Direct Element of the Principle of Separation of Powers. | |
dc.relation.referencesen | [In Russian]. Scientists notes TOGU, Vol. 4, 17–20. | |
dc.citation.journalTitle | Гуманітарні візіїї | |
dc.citation.volume | 4 | |
dc.citation.issue | 2 | |
dc.citation.spage | 7 | |
dc.citation.epage | 13 | |
dc.coverage.placename | Львів | |
dc.coverage.placename | Lviv | |
dc.subject.udc | 321.015 | |
Appears in Collections: | Humanitarian Vision. – 2018. – Vol. 4, No. 2
|